Am ajuns destul de repede la destinatie, ne-am oprit in fata unei cladiri unde asteptau ziaristi si paparazzi , blitz-urile aparatelor ma orbeau atunci cand am iesit din masina , acum este momentul cand ma gandesc ca poate trebuia sa imi iau o costumatie ceva mai potrivita cu evenimentul dar .. pana la urma asta e ... nu mai pot da inapoi acum .Tom ma ia de brat si ne-am facut loc prin multimea de oameni pana la intrarea in cladire , de cum s-au dechis usile cateva persoane au venit spre al imbratisa pe Tom si a da mana cu mine , Tom ma prezenta cu mandrete ca as fii fiica lui iar toti oamenii aceea imi zambeau , un zambet fals bineinteles, aveau acelasi zambet pe care il aveam si eu pot sa spun , ne-au condus pana intr-o sala imensa dotata cu microfoane , si tot felul de aparaturi , presupun ca asa trebuia sa arate o coferinta de presa , in fata pupitului de unde trebuia sa vorbeasca Tom erau asezate mai multe randuri de scaune, se aud voci si zgomotul aparatelor de fotografiat , Tom intra alaturi de mine in sala .. eu ma asez intr-un colt in asa fel incat sa nu apar in poze sau pe camerele de filmat iar Tom se indrapta spre pupitru si in secunda urmatoare un val de ziaristi cu camere de fotografiat si de filmat intra in incapere si ocupa locurile pe scaune ... aveau carnetele si pixuri , reportofoane, toate obiectele utile unui ziarist presupun .Conferinta de presa incepe fiecare vrand sa intrebe ceva ,Tom este calm si raspunde fiecaruia la intrebari.Deodata unul dintre ziaristi se uita spre mine si apoi se ofera sa puna o intrebare , Tom arata spre el pentru ai oferii aprobarea .
"Ati venit cu fiica dumneavostra la aceasta conferinta de presa sa inteleg. De ce?"intreaba ziaristul
"Pentru ca am vrut ca lumea sa o cunoasca pe fiica mea "
"Fiica dumneavoastra nu pare interesata de munca dumneavostra asa este ? Si am auzit din surse sigure ca nu aveti o relatie tocmai buna " spune ziaristul foarte sigur pe el .
"Viata mea personala este viata mea personala si nu permit nimanui sa se implice , relatia mea cu familia mea ma priveste doar pe mine si atat , eu si fiica mea avem o relatie normala ca intre tata si fiica este adevarat ca nu ne-am vazut 2 ani si ca au existat altercatii mai ales dupa divortul meu de mama ei , dar acum este mai mare si intelege sitiuatia , oricum ar fii este fiica mea , si eu oricum as fii sunt tatal ei , nimeni nu este perfect si ea stie asta "Tom a spus aceste cuvinte cu un tremur in voce continuand sa ma privesca tot timpul , banuiesc ca acestea au fost cuvintele pe care vroia sa mi le spuna inca de cand am venit aici dar nu a avut niciodata ocazia pentru ca eu nu i-am permis , ochii incep sa mi se umezeasca dar clipesc des incercand sa nu plang , nu pot sa fac asta nu trebuie , cu toate ca aceste lucruri spuse de Tom au fost extrem de dureroase , spunea un adevar , nimeni nu era perfect ...insa tot nu pot trece peste ceea ce a facut ..
Un alt ziarist se ofera sa puna o intrebare iar Tom arata spre el .
"Se pare ca fiica ta are o atitudine total nepasatoare, dat fiind si modul in care este imbracata si mesajul de pe tricoul sau confirma banuilelile, esti de acord cu un astfel de comportament ?" intreaba ziaristul cu o privire curioasa.
"Fiecare dintre noi are libertatea de exprimare corect ? fiica mea exprima ce simte cu ajutorul acestui tricou , banuiesc ca are si altele nu am nimic impotriva , pot sincer sa spun ca si eu la varsta ei eram la fel , de aceea nu ma deranjeaza nici atitudinea ei nici modul in care se imbraca . Cred ca am raspuns la suficiente intrebari despre familia mea , am venit la aceasta conferinta pentru a vorbii strict despre munca mea nu si alte lucruri , deci astept altfel de intrebari " spune Tom pe un ton calm, sincera sa fiu ma uimesc raspunsurile sale,chiar nu stiu ce sa spun in momentele acestea asa ca raman tacuta in coltul meu ..
"Ce ne poti spune despre noua ta carte ?" intreaba o ziarista blonda cu parul scurt si voce pitigaiata , intr-un fel imi aminteste de fata aceea bruneta de pe plaja prietena cu Jace , Bri parca o chema .
"Noua carte va fii mai interesanta si total diferita de celelalte carti ale mele , nu vreau sa divulg mai multe "Tom incepe sa se agite si stropi de sudoare apar pe fruntea sa. Imi amintesc momentele cand il gaseam pe canapea cu mormanul acela de foi mototolite langa el , probabil ca inca nu a scris nimic, dar de ce sa minta nu putea sa spuna pur si simplu?
Sedinta a continuat inca jumatate de ora timp in care vroiam pur si simplu sa ies din incapere si sa ma duc acasa , incepuse sa mi se faca foame si chiar doream sa plec cat mai repede, incepusem sa regret ca am acceptat sa vin pana aici. In cele din urma conferinta s-a incheiat si Tom pleaca de la pupitru si vine spre mine zambind , ma ia delicat de brat, mergem pe hol iar in fata noastra apare un barbat imbracat elegat intr-un costum kaki identic cu al lui Tom ,parea de aceeasi varsta cu el se apropie cu bratele deschise spre el si il imbratiseaza dadu-i o usuoara bataie prieteneasca pe spate.
"Tom prietene nu ne-am mai vazut de cateva luni , cum esti ? ce se mai aude de noua carte ?" spune barbatul.
"Despre asta vroiam sa vorbim Bob " spune Tom cu o fata trista.
"Nu ma speria prietene.. ce s-a intamplat?" spune Bob incruntat.
"Nu aici " sopteste Tom.
"Mergem la mine in birou si discutam acolo , ea trebuie sa fie fiica ta nu-i asa? Este mult mai frumoasa decat mi-ai descris-o Tom. Eu sunt Bob vechi prieten cu tatal tau , si directorul editurii ART , unde tatal rau isi publica cartile ."spune Bob si imi intinde mana zambind
"Samantha " spun eu incet.
Bob ne conduce spre biroul sau zambind , ajunsi in fata unei usi ne deschide usa si ne invita inauntru , in fata se afla biroul sau care era plin de documente iar in spatele biroului era un saun negru inalt din piele intors ,cineva se afla in scaun.
"Fiule vreau sa ti-l prezint pe prietenul meu Tom despre care iti vorbeam de atata timp si pe fiica lui " spune Bob entuziasmat.
Persoana de pe scaun se intoarce incet si brusc ochii nostri se intalnesc .. era Harry , am inceput sa tremur , nu imi venea sa cred ceea ce vad , daca stiam ramaneam acasa...
CITEȘTI
Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )
Fanfic"De ce trebuie sa-mi petrec vacanta de vara la el ?" o intreb eu pe mama suparata in timp ce priveam cum picaturile de ploaie se preling pe geamul masinii. "Pentru ca nu ai vorbit cu tatal tau de aproape 2 ani .De cate ori sa-ti spun ? Chiar daca e...