M-am dus la baie m-am spalat pe fata , mi-am refacut machiajul si am auzit usa de la masina mamei inchizandu-se m-am dus repede la geam si vad masina mamei intorcand si pe Tom facandu-i cu mana. Perfect acum am ramas aici ... mama nici macar nu s-a obosit sa imi spuna ca pleaca pur si simplu m-a lasat aici ...il vad pe Tom cum intra in casa iar eu fug spre usa si o inchid ...ii aud pasii lui Tom pe coridor si se opreste la usa mea
“ Scumpo?”
“Samantha pentru tine . Ce vrei ?”
“Nu vrei sa manaci ceva ?”
“Ti-am mai spus deja ca nu imi este foame “ spun eu ridicand vocea.Adevarul este ca sunt lihnita dar nu vreau sa mananc nimic gatit de el prefer sa ma strecor afara cat timp este el intr-o alta camera atat cat sa nu ma observe.
“ Bine cum am mai spus ai mancare in frigider daca ti se face foame “ spune el soptit.
Ma indepartez de usa ma duc la valiza ii scot un top negru si o pereche de pantaloni scurti de blug , imi iau conversele in picioarele imi prind parul intr-o coada ma uit in oglinda sa vad daca totul este in regula cu machiajul si ma indrept spre usa. Deschid usa incet ma uit pe coridor sa vad daca este Tom pe acolo, nici urma de el inchid usa incet dupa mine si incep sa merg in varful picioarelor pe coridor ma opresc brusc cand vad ca usa de la dormitorul lui Tom este deschisa merg in varful picioarelor sa nu ma auda si ajung in capatul scarilor ajunsa acolo il vad pe Tom in living pe canapea cu un morman de hartii mototolite langa el , cu un pix in mana si un alt morman de foi in brate , presupun ca incerca sa scrie ceva, dar cum e posibil credeam ca este in dormitor acum cum trec eu neobservata? nici nu am cum. Pur si simplu cobor scarile si ma indrept in graba spre usa de la iesire fara sa ascult ce are de zis , trantesc usa dupa mine si un val de caldura ma loveste in fata, cobor scarile si incerc sa o iau usor spre oras.
Ma simteam ca in paradis totul era absolut superb , am trecut pe langa sute de magazine de haine si incaltaminte ... numai ca nu imi puteam cumpara nimic pentru ca nu aveam bani la mine am plecat atat de repede de acasa incat am uitat acest “ mic” detaliu. In timp ce admiram vitrinele magazinelor fara sa fiu atenta pe unde merg m-am lovit de o persoana “ scuze “ soptesc eu fara sa ma uit cand imi ridic privirea o pereche de ochi verzi ma priveau “ nu-i nimic fii atenta pe unde mergi data viitoare “ imi spune tipul cu parul carliotat si un zambet dulce apare pe fata lui , descoperindu-si gropitele adorabile.
“Imi pare rau “ spun eu din nou incurcata , ma pierdusem in ochii lui, probabil ca ma holbam destul de rau dar nu imi pasa .
“ Ai mai spus asta odata “ Spune el zambind in continuare.
“Da scuza-ma “ spun eu a 3 a oara , dumenezeule ce e cu mine niciodata nu mi s-a intamplat sa ma comport asa ciudat si penibil in fata unui baiat .Imi mut privirea si incerc sa ma uit in alta parte , nu vreau sa creada ca sunt o ciudata , daca nu si-a facut deja impresia asta .
“Gata cu atatea scuze , eu sunt Harry.. si tu esti...”
“S-Sam” ma balbai eu.
“Imi pare bine sa te cunosc Sam “ zambeste el din nou , defapt nici nu cred ca a incetat sa zambeasca de cand am dat peste el. Incerc sa il analizez mai bine , purta un tricou alb prin care i se puteau vedea clar toate tatuajele , nu erau putine ce-i drept si avea o pereche de pantaloni lungi de culoare neagra mulati si converse identice cu ale mele de culoare neagra.
“ Esti bine ?” intreaba el aparent ingrijorat.probabil a observat ca ma holbam din nou, trebuie sa incetez sa mai fac asta.
“D-Da iarta-ma” ma balbai eu , si trebuie sa incetez sa mai fac si asta sau sa imi mai cer scuze.
“Gata cu scuzele “ spune el si chicoteste. “Pai ne mai vedem atunci ” spune el si pleaca nu inainte sa imi zambeasca din nou.
“Ok” reusesc eu sa spun si ii zambesc de asemenea.
Zambetul lui ,privirea lui , el ,ingurul lucru la care ma gandeam in timp ce mergeam pe plaja spre casa , apusul se oglindea atat de frumos in apa am urcat scarile inca ganditoare, am intrat in casa Tom se afla inca pe canapea cu un morman si mai mare de hartii langa el ma uit putin la el si ma indrept spre bucatarie , deschid frigiderul mananc ce gasesc pe acolo ,imi iau o cutie cu suc si ma indrept spre camera mea .Spre marea mea fericire Tom nu imi spune nimic si este concentrat in foile lui asa ca nu trebuie sa ii dau vreo explicatie , oricum nu aveam de gand sa fac asta.Ma duc in camera mea si inchid usa ma asez in pat ,deschid cutia de suc si iau o gura si apoi o asez pe noptiera de langa pat , ma asez confortabil intre perne inchid ochii si adorm cu imaginea tipului cu ochii verzi si zambet adorabil in gand.
CITEȘTI
Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )
Fanfiction"De ce trebuie sa-mi petrec vacanta de vara la el ?" o intreb eu pe mama suparata in timp ce priveam cum picaturile de ploaie se preling pe geamul masinii. "Pentru ca nu ai vorbit cu tatal tau de aproape 2 ani .De cate ori sa-ti spun ? Chiar daca e...