Capitolul 24

7.9K 369 24
                                    

Heeiii>:D< in sfarsit am terminat si capitolul 24  si asa cum am promis l-am postat astazi.In primul rand vreau sa va multumesc mult mult de tot pentru vorbele frumoase :x , ma bucur sincer ca va place povestea mea si ma simt atat de bine atunci cand primesc atatea complimente ,si eu va ador pe voi ;;).In al doilea rand  cum am mai spus mai am o poveste pe care o  voi posta zilele acestea doar ca vreau sa mai fac putine schimbari  la ea , sper sa va placa  si aceea, iar in treilea rand de dimineata m-am trezit foarte inspirata si bine dispusa si nu se datoreaza neaparat faptului ca l-am visat pe Harry :))) daarrr m-am gandit la o poveste mai de groaza putin la care am si inceput sa scriu si dupa ce m-am gandit indelung la ce tiltlu sa ii pun m-am hotarat asupra unuia intr-un final ..."Whispers in the night" mi s-a parut cel mai potrivit cu actiunea din poveste.Si cam atat vroiam sa impartasesc cu voi ,nu va mai plictisesc cu povestile mele si va las sa cititi.Nu uitati sa lasati un comentariu si un vot daca va place , va pup :***

Un zgomot ma trezeste din somnul meu adanc , deschid ochii incet si o vad pe Maddie stand la birou si mancand din tavita cu mancare pe care i-am adus-o seara trecuta.Incep sa rad si imi acopar ochii cu mainile din cauza luminii orbitoare a soarelui.

"Buna dimineata somnorila" tipa Maddie cu gura plina cu mancare , uitasem acest obicei al ei  dar o ador oricum.

"Neata" spun ei si ma ridic in cele din urma din pat.

"Unde mergem azi ?" intreaba Maddie luand si utima bucata de lasagna din farfurie.

"Ma gandeam sa stam acasa sa ne uitam la un film .. poate..." spun eu , chiar nu aveam chef sa mai ies nicaieri toata noaptea am visat ochii verzi ai lui Harry, vocea lui ... cuvintele lui... ma gandesc ca daca ies probabil ma voi intalni din nou cu el si chiar nu vreau asta ... nu acum, vreau sa il uit asa cum mi-am propus iar daca il vad tot timpul , peste tot  ,nu ma ajuta cu nimic.

"E haidee e vara e frumos afara soare , plaja , mareee ... e ma gandeam sa mergem sa ne bronzam putin azi ce zici? doar nu mi-am luat degeaba cele mai frumoase costume  de baie ale mele " spune Maddie razand si luand o gura de suc.

"Nu stiu Maddie nu prea am chef.." spun eu in incercarea de  a o convinge.

"Sam e Miami ,serios?De cand asteptam sa vin aici si sa ma dau mare apoi in fata vecinilor , dar daca stau in casa ce as putea sa le spun ? Haide nu mai fi asa lenesa  si ia-ti un costum de baie si mergem pe plaja ... dar nu inainte sa mai mancam putin, ce mi-ai adus  tu aici nu este suficient " spune ea  si incepe sa rada, incep sa rad si eu.

"Bine fie sa zicem ca m-ai convins astazi mergem pe plaja" spun eu si ma duc in baie sa  ma spal pe fata cu apa rece pentru a ma dezmeticii  putin si apoi sa imi iau un costum de baie .

"Te grabesti putin acolo eu deja m-am imbracat si mi-am pregatit ce imi trebuie , cobor la bucatarie , te astept acolo " spune Maddie si se poate auzi usa dormitorului inchizandu-se , grabita mai este si fata asta ... dar o cunosc mereu cand isi propune ceva toata lumea trebuie sa faca ca ea si nimeni nu o poate opri.

"Imi iau si eu costumul de baie pe mine si ma uit in oglinda , de cand am venit aici nu cred ca am fost  o data sau de doua ori la plaja, cred ca Maddie are dreptate imi irosesc vara degeaba gandindu-ma la o persoana care nu merita in loc sa ma distrez ,sa merg in locurile in care nu am mai mers si sa petrec timpul care mi-a mai ramas cu tatal meu , ca doar de asta am venit aici nu ? Nu ca sa ma indragostesc si apoi sa sufar si sa stau inchisa in camera mea pentru tot restul verii departe de tatal meu.Nu Sam, trebuie sa te trezesti la realitate si sa te distrezi cat poti de mult , e Miami ,chiar daca nu ai vrut sa recunosti inca de cand ai auzit ca tatal tau s-a mutat aici in sinea ta ai vrut sa vizitezi locul dar niciodata nu ai vrut sa recunosti iar acum ca ai ajuns aici ce faci ? Dai cu piciorul? Nu Sam, trebuie sa te distrezi cu prietena ta si cu tatal tau.

Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum