Il priveam in ochii pe Harry nemiscata , nu stiam cum sa reactionez ,eram terifiata,nu ma gandeam decat cum as putea scapa de tipii acestia ,dar clar nu puteam...
"Mai mai mai ce avem noi aici " se aude vocea groasa a unui tip,imi intorc capul spre el speriata,era slab inalt cu tot corpul acoperit de tatuaje, singura parte a corpului care nu avea tatuaje era fata , numai ca aceasta era acoperita de pierce-uri,imaginea tipului imi provoaca si mai multa frica , simt un gol in stomac.
"Nu vorbesti cu mine draguta ? Sau ti-a mancat pisica limba ?" spune tipul cu un ranjet diabolic pe fata ." Dar ce nepoliticos sunt , am uitat sa ma prezint , numele meu este Jace ..al tau care este papusa?" spune tipul apropiindu-se de mine cu o privire diabolica.Nu puteam sa ii raspund ,frica imi acaparase tot trupul, simteam cum fiori reci mi se intind pe sira spinarii, nu ma puteam gandii decat la ce este mai rau, si nu puteam vorbii.
"Eu am fost politicos cu tine ,ba chiar m-am si prezentat ,cred ca este timpul ca si tu sa faci acelasi lucru , nu este frumos sa tratezi pe cineva asa ..deci vorbeste cu mine" spune tipul cu zambetul diabolic nelipsit de pe fata.Inca nu puteam vorbii eram ca si paralizata.
" Suficient!! o sa vorbesti in momentul asta ca de nu te fac eu sa vorbesti si prin alte metode..iti garantez" spune tipul si imi ma trage de brat intr-un mod violent.Durea atat de tare stransoarea lui dar cu toate acestea nu puteam vorbii, si singurul lucru pe care il faceam era sa il enervez pe tipul tatuat si cu expresie infioratoare din fata mea .
"Poate nu vorbeste , stii tu ... este muta " se aude o voce subtite din spate , se ridica in picioare si vine langa tipul tatuat care inca nu imi daduse drumul la mana.Parul ei era brunet si ii venea pana in zona umerilor , ochii ei erau verzi si luceau la lumina focului, il ia pe Jace de umeri intr-un mod delicat si spune incet "Da-i drumul Jace, pana la urma nu a facut nimic rau ".vocea ei era tremuranda , in mod clar si ei ii era frica de tipul asta dar cu toate acestea incerca sa ajute.
"Tu nu te baga Bri " tipa tipul tatuat iar fata bruneta tresare de spaima. Jace isi ia ochii de la ea si se uita din nou la mine "Deci...numele tau ..." spune el incet iar zambetul diabolic ii revine pe fata.
"S-Samantha" ma balbai eu intr-un final .
" Deci vorbesti hoata mica " spune Jace si se apropie cu fata de fata mea . II puteam simtii respiratia rece , duhnea a alcool, incepusem sa tremur si mai tare iar el isi dadea seama de asta ,de efectul care il avea asupra mea, si ii placea acest lucru imi puteam da seama din ranjetul de pe fata lui, care imi dadea fiori .
"Pai Samantha in cazul acesta poate putem sa ne distram si noi putin,daca tot ai venit pana la noi sa iti facem o primire binemeritata" spune acesta si se indrepata spre gatul meu,ii simteam respiratia pe gatul meu, corpul meu nu se putea oprii din tremurat , respiratia se ridica la urechea mea " Nu tremura draguta, nu iti fac rau " sopteste acesta in urechea mea, tremuram si mai rau nu mai aveam control asupra trupului meu, imi da drumul la mana, si o pune pe piciorul meu, ma zbat sa scap dar nu pot stansoarea lui este prea puternica , incep sa ma tem si mai tare de ceea ce s-ar putea intampla, mana lui se ridica mai sus pe piciorul meu , eu incep sa plang si sa ma zbat in timp ce se aud rasetele celorlalti prezenti, pentru ei era un adevarat show" Nu, te rog " ma aud eu tipand in timp ce incercam sa scap din bratele lui," Nu te mai agita atat papusa ca nu se intampla nimic rau" spune el stangandu-ma si mai tare si apropiindu-ma de trupul lui cu putere.
"Destul" se aude o voce cunoscuta.Jace isi ia mainile de pe mine si se uita cu uimire la tipul din dreapta sa .Harry.
"Cum indraznesti sa imi spui mie ce sa fac ?" racneste Jace cu o privire infuriata.Harry ramane nemiscat.
"Las-o in pace Jace, nu ti-a facut nimic " spune Harry ridicand vocea .
"Acum ii iei apararea ? daca a venit pana aici sa ne spioneze atunci trebuie sa plateasca pentru ce a facut , nu a fost frumos " spune Jace cu un ton absolut malefic reluandu-si figura de dinainte.
CITEȘTI
Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )
Fanfic"De ce trebuie sa-mi petrec vacanta de vara la el ?" o intreb eu pe mama suparata in timp ce priveam cum picaturile de ploaie se preling pe geamul masinii. "Pentru ca nu ai vorbit cu tatal tau de aproape 2 ani .De cate ori sa-ti spun ? Chiar daca e...