"Ce mama dracului faceti voi in dormitorul meu ?" racneste Harry furios.
Nici eu si nici Maddie nu spuneam absolut nimic , defapt ce puteam spune ?Adevarul este ca am intrat in dormitorul lui Harry pe ascuns ca sa cautam ...ce numai Maddie stia la momentul respectiv si acum am fost prinse si sincera sa fiu aveam o vaga presimtire in legatura cu asta.Maddie ma ia de mana si incearca sa treaca pe langa Harry , ea reuseste sa iasa pe usa numai ca eu raman inauntru din cauza lui Harry care ma tragea de cealalta mana , acum ma simteam ca o papusa de plastic care era trasa de doi copilasi mici cand de o mana cand de cealalta.
"Ce tot faci ?" il intreaba Maddie pe Harry nervoasa in timp ce continua sa traga de bratul meu stang.
"Sam ramane cu mine " raspunde Harry nervos trangand de celalalt brat.
"Nu , merge cu mine " se rasteste Maddie si trage si mai tare ,eu nu vorbeam pur si simplu ma balansam ca o marioneta cand intr-o parte cand in alta.
"Sam spune-i ca ramai cu mine" imi spune Harry si inceteaza sa mai traga , la fel face si Maddie.
"Da Sam spune-i, spune-i ca nu ai ce cauta langa o persoana ca el care iti face numai rau si nici un bine , spune-i " tipa Maddie la mine si aratand spre Harry.
"Tu nu te baga " tipa Harry ,amandoi incep sa tipe unul al altul iar eu nici macar nu stiu cum sa reactionez , eram suparata socata de ceea ce am vazut mai devreme , socata de faptul ca Harry ne-a prins aici in camera lui si nici eu dar nici Maddie nu am dat vreo explicatie in schimb Maddie a inceput sa tipe la Harry , pe el il inteleg , ii inteleg supararea doar am intrat in camera lui pe furis dar Maddie ...Maddie pur si simplu tipa pentru ca este suparata cand cel suparat ar trebui sa fie Harry , nu ca ii iau apararea dar asa este.
"Eu..." incerc sa spun ceva dar pur si simplu nu pot ,cuvintele m-au parasit in momentele astea.
"Sam spune odata ceva, spune ca vii cu mine , doar nu vrei sa ramai cu asta aici " spune Maddie nervoasa.Nu stiu ce sa fac nu stiu cum sa reactionez , ce sa spun , ce decizie sa iau totul se invarte in capul meu ,in momentul asta si pur si simplu nu stiu ce sa fac .
"O sa raman aici sa vad ce are Harry de spus " gura mea vorbeste fara sa imi dau seama , nu stiu cum am putut sa spun asta ,pur si simplu am facut-o.
"Poftim ? Tu ai inebunit?Nu, cred ca esti prea speriata si nu gandesti fetito ... tu vi cu mine acum , si plecam acasa ca sa sti" imi spune Maddie si incearaca sa ma ia din nou de mana pentru a ma trage dupa ea.Harry ii da mana la o parte se uita la ea, ii zambeste fals si ii spune un "Pa Maddie " apoi inchide usa cu putere . Parca asta astepta sa raspund ca vreau sa raman cu el, numai ca acum eram speriata pentru ca nu stiu ce se putea intampla.
"Imi spui si mie ce cautati voi in camera mea ?" spune Harry ridicand vocea la mine .Tresar in moementul cand tipa asa , el realizeaza asta si se mai calmeaza putin asezandu-se pe marginea patului si continuand sa ma priveasca.
"Eu ... " reusesc eu sa spun , chiar nu stiu ce sa spun nu exista nici macar o explicatie logica pentru gestul nostru si acum regret faptul ca am acceptat sa iau parte la prostia asta a lui Maddie de a veni aici, si nu ma refer numai la dormitorul lui Harry ,dar si la pretrecerea asta.
"Vrei sa incetezi sa te mai balbai si sa imi spui odata de ce a-ti venit aici ?" Harry incearca sa fie calm dar nu reuseste.
"Eu .. nu stiu ...pur si simplu Maddie a fost cu ideea " ii spun eu intr-un final cu o voce tremuranda.
"Si tu trebuia sa o asculti si sa vi aici dupa ea nu ?"
"Eu nu stiam ce vrea sa faca si unde vrea sa ma duca , pur si simplu am mers dupa ea , nu ii stiam intentiile bine ?" spun eu prinzand mai mult curaj de data aceasta .
"Ce a-ti cautat aici ?" intreba el incercand din rasputeri sa isi mentina calmul.
"Noi.. am ..." nu stiam cum sa ii raspund , nu puteam sa il mint pentru ca nu obisnuiesc in general sa fac asta cu nimeni iar pe de alta parte nici nu stiam cum sa ii spun adevarul.
"Vrei sa imi spui odata si sa nu te mai balbai , ma scoti din minti " incepe sa ridice vocea din nou.
"Maddie mi-a aratat ceva pe laptop-ul tau" spun eu inchizand ochii, nu vreau sa il privesc in ochi si nici nu vreau sa imi imaginez fata pe care a facut-o acum ,stiu ca era nervos , simteam asta .
"De unde stie Maddie parola de la laptop-ul meu ?De unde stie Maddie ca asta era camera mea ?" Harry se ridica de pe pat si vine furios spre mine eu ma indepartez cativa pasi inapoi si ma lipesc de biroul din spatele meu.
"Nu stiu , nu mi-a spus " raspund eu speriata.
"E prietena ta "
"Nu imi spune chiar totul , jur ca nu stiam nimic " ii spun eu speriata si ma uit spre usa , aveam de gand sa fug dar Harry era chiar in fata mea ,la cativa pasi, orice tentativa era zadarnica , oricum m-ar fi prins.
"Ce cautati in laptop-ul meu ?" intreaba el si coboara tonul vocii , probabil pentru ca a vazut ca incep sa tremur.
"Mi-a aratat niste fimulelete dintre tine si ... iubita ta " ii spun eu si pun capul in pamant ,nu vreau sa il priesc in ochi cand ii spun asta mai ales cand vorbesc de iubita lui , imi este si greu sa ii spun asa, pana nu demult eu eram iubita lui , sau cel putin asta voia el sa cred , pentru ca practic eram doar bataia lui de joc , si a prietenilor lui.
Harry inghite in sec si nu mai spune nimic , se intoarce si se aseaza din nou pe pat impreunandu-si mainile si privind in jos,eu respir usurata si ma mai calmez putin.
"Ce ai vazut mai exact ?" intreba el incet fara sa se uite la mine .
"Filmari " spun eu .Stia despre ce vorbeam de aceea nu am continuat sa ii explic ceea ce am vazut.
"Nu trebuia sa vi aici " imi spune el .
"Stiu" ii raspund eu , nu stiam ce sa ii spun , i-as spune ca imi pare rau dar nici macar asta nu pot.
"Poti sa pleci acum"
"P-Poftim?"
"Pleaca te rog " imi spune el din nou pastrandu-si acelasi ton calm al vocii.
"Bine " spun si ma indrept incet spre usa , deschid usa incet si ma pregatesc sa ies.
"Sammy .." ma striga incet , din nou ma striga ca in seara aceea...
"Da" raspund eu incet si ma intorc care el , de data aceasta privirea lui era indreptata catre mine , fata lui furioasa se transformase acum in una trista ,greu de citit.
"Nimic , poti pleca " spune el si se intoarce la aceasi pozitie de mai devreme cu mainile impreunate si capul in pamant .
Ma uit la el pentru cateva secunde apoi ies incet din camera inchizand usa in urma mea , merg pe hol trista , cobor scarile, jos petrecerea era in toi , muzica data la extrem si oameni beti care dansau , intr-un colt langa usa o vad pe Maddie cu Zayn pe o canapea , ma uit la ea pentu cateva secunde apoi ies furioasa pe usa .O aud pe Maddie cum tipa dupa mine dar nu ma intorc , fug direct spre casa fara sa mai imi pese de nimic .Ma gandesc in acealsi timp la cum a putut Harry sa imi faca una ca asta , sa ma insele , cum a putut Maddie sa ma duca in camera lui si sa imi arate filmuletele alea , de unde stia Maddie atatea lucruri despre camera lui Harry ,parola lui de la laptop , de filmulete... sunt atatea intrebari carora as vrea sa le aflu raspunsul dar nu acum , acum doar vreau sa ajung acasa si sa dorm , mi-as dori sincer in momentul asta sa cad intr-un somn adanc pentru totdeauna numai asa as putea uita de probleme...
CITEȘTI
Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )
Fanfiction"De ce trebuie sa-mi petrec vacanta de vara la el ?" o intreb eu pe mama suparata in timp ce priveam cum picaturile de ploaie se preling pe geamul masinii. "Pentru ca nu ai vorbit cu tatal tau de aproape 2 ani .De cate ori sa-ti spun ? Chiar daca e...