O luna , a trecut o luna de cand am o relatie cu Harry ,o luna de cand ma inteleg din ce in ce mai bine cu Tom si totul pare sa mearga foarte bine , dar imi e frica , foarte frica pentru ca asa cum e si vorbea aceea " atunci cand totul este perfect sa iti fie frica pentru ca dupa perfectiune vine dezastru .." sunt cuvintele spuse de atatea persoane apropiate mie incat de fiecare data cand mi se intampla ceva bine tind sa imi fie frica, imi e frica ca totul se va termina curand si ca lucrurile frumoase din viata mea vor lua o intorsatura urata, sper sa nu se intample asta , cel putin nu acum cand ma simt atat de bine in compania lui Harry si a lui Tom.
"Hei la ce te gandesti ?" imi spune Harry delicat la ureche trezindu-ma din gandurile mele.
"La nimic important " spun eu zambind.
"Sigur?" imi spune el si ma ia in brate in timp ce stateam pe nisip si priveam amandoi rasaritul.
"Da" spun eu si ii dau un sarut scurt pe buze.Ma gandesc cu groaza ce se va intampla atunci cand se va termina vara v-a trebuii sa plec de aici sa il parasesc pe Harry si pe Tom... chiar daca nu vreau asta trebuie sa o fac, trebuie sa urmez o facultate, chiar daca doare sa o spun Miami este doar locul in care imi voi petrece vacanta si atat ,nu m-am gandit niciodata ca in locul acesta ma voi indragosti de Harry, de baiatul acela de care obisnuiam sa imi fie frica , nu m-am gandit niciodata ca o sa ajung sa ma inteleg atat de bine cu Tom incat sa imi para rau ca o sa-l parasesc la sfarsitul verii , nu m-am gandit nici-un moment la asta si nu ar trebuii sa ma gandesc nici acum mai sunt 2 luni pana la sfarsitul verii, dar intamplarile din prezent ma fac sa ma gandesc la viitor si ca de fiecare data la ce e mai rau.
*****
Ajunsa acasa ma pun in pat si ma gandesc la toate lucrurile care s-au intamplat de cand am venit aici si pana acum , au fost atatea momenete frumoase daca imi spunea cineva lucrul acesta inainte de a venii aici clar nu il credeam .Ma uit pe tavan si parca revad anumite momente traite alaturi de Harry, imi amintesc de zambetul lui , gropitele lui si ochii lui verzi parul lui , si ...el , el este acea persoana de care nu credeam ca o sa ma indragostesc vreodata dar totusi am facut-o.
Ma gandesc sa il sun stiu ca probabil nu a trecut decat 20 de minute de cand nu am vorbit dar pentru mine pare o vesnicie , voiam doar sa ii aud vocea si atat, apoi ma gandesc sa ma duc la Tom sa il intreb ce mai face si sa ii povestesc ce am mai facut azi asa cum fac de cand ne-am impacat, vorbesc absolut orice cu el si asta ma face sa ma simt bine , pot spune ca tata este ca si a doua mea prietena , si fiindca am adus vorba de prietena mea trebuie sa o sun si pe Maddie si sa ii spun ce am mai facut , in prezent am inceput sa o sun in fiecare zi si sa ii povestesc cum merge relatia mea cu Harry ea este foarte fericita pentru mine si a spus ca probabil o sa incerce sa o convinga pe mama ei sa o lase sa vina aici la mine, as fi foarte fericita daca s-ar intampla asta insa dupa felul cum o cunosc pe mama ei sigur nu o va lasa, dar speranta moare ultima.
Imi iau telefonul si formez numarul lui Harry ,suna o singura data ,pare sa raspunda dar nu ii aud vocea lui Harry ci aud mai multe voci , rasete si muzica pe fundal , presupun ca telefonul s-a deblocat sigur in buzunarul lui Harry , simteam ca trebuia sa inchid dar curiozitatea ma impinge sa raman la telefon si sa ascult conversatia dintre acestia, vreau sa aflu mai multe lucruri despre Harry lucruri pe care nu vrea sa mi le spuna atunci cand il intreb, ci evita subiectul , daca s-a ivit sansa asta de ce sa nu profit de ea, stiu ca nu este corect ceea ce fac dar numai asa pot sa aflu ce face Harry atunci cand nu este cu mine , nu sunt posesiva sunt doar curioasa, nu imi spune mai nimic despre el , iar eu trebuie sa fac ceva sa aflu anumite chestii.Acoparul cu mana telefonul pentru a nu se auzii nici-un zogomot atunci cand se lasa liniste intre prieteni si ascult cu atentie discutia.
"Ia zii cretule cum este relatia cu blondina ?" spune o voce groasa , vocea acea as recunoaste-o oriunde, inca din seara acea , Jace.De ce se interesa el de relatia mea cu Harry ?, de ce i-a spus Harry despre relatia noastra ar fii intrebarea defapt , inima incepe sa imi bata cu putere si incerc sa ma concentrez la discutia acestora.
"E ok" sune Harry fara expresivitate in voce, se asterne linistea semn ca toata lumea asculta la discutia celor doi.
"Si a-ti facut ceva sau inca a-ti ramas la stadiul saruturilor si tinutului de mana ?" spune Jace amuzat de situatie.
"Nu s-a intamplat nimic inca " spune Harry pe un ton serios , de ce le spune lor aceste chestii? , sunt lucruri personale , nu inteleg de ce Harry continua sa ii raspunda la intrebari lui Jace.
"Pai grabeste-te omule , pierzi timpul degeaba " spune o alta voce pe care nu o recunosc.
"Astept momentul potrivit " spune Harry pe acelasi ton ca si inainte , nu imi vine sa cred ca le spune aceste detalii persoale acestora stiu ca sunt prietenii lui dar oricum ar fi aceste lucuri nu se discuta.
"Nu uita sa inregistrezi momentul frate " spune Jace pe un ton amuzat."Daca nu m-ai lasat pe mine sa ma distrez cu ea si ai preferat tu ar trebui sa ma lasi si pe mine sa vad momentul , si pe noi defapt ." spune Jace si un ras malefic se aude in telefon .Nu imi vine sa cred , ce inseamna asta , ce vrea sa spuna? De ce nu raspunde Harry ?Ce este cu discutia asta? Harry incearca sa isi bata joc de mine ? Nu , nu pot crede asta , nu imi vine sa cred , si in acelasi timp sunt confuza , refuz sa cred ca Jace vorbeste cu Harry dar nu cred ca este alta persoana ii recunosc vocea dintr-o mie, dar de ce mi-ar face una ca asta, nu ...nu este posibil.
"Fii sigur de asta " spune Harry , si se aude cum bufneste in ras.Nu pot sa cred ce tocmai am auzit Harry a fost de acord cu asta?Harry nu a vrut decat sa isi bata joc de mine ? Tot timpul acesta petrecut impreuna este doar pentru a le arata prietenilor lui ca poate sa faca orice cu mine ?,Ca ma poate batjocorii in cel mai rau mod? Nu imi vine sa cred ca m-am indragostit de o astfel de persoana, nu il mai recunosc .O lacrima incepe sa imi curga pe obraz , as vrea sa plang dar ma tem ca voi fii auzita si inca vreau sa ascult conversatia imi gura cu mana , lacrimile imi curg siroaie pe obraji si nu imi mai pot stapani plansul dar trebuie sa ascult in continuare vreau sa vad pana unde duce discutia asta.
"Ar trebuii sa te grabesti frate , roscata s-a intors " spune vocea acea de mai devreme .Ce roscata?Harry intr-adevar are pe altcineva ? Acum sunt convinsa ca toata aceasta relatie este o bataie de joc , nu imi vine sa cred , incerc sa ma opresc din plans dar nu pot , incerc sa fac tot posibilul ca suspinele mele sa nu se auda in telefon si astfel totul sa se duca de rapa.
"Poftim ?S-a intors?Cand?" intreaba Harry curios, imediat glasul lui s-a schimbat , cine era aceasta fata? De ce nu ii pronunta numele ? mii de intrebari imi vin in minte si nu imi vine sa cred ce aud.
"Zilele trecute omule dar nu ti-am spus asta pentru ca nu te-ai mai vazut cu noi ,iti petreci tot timpul cu blondina , daca afla nu cred ca ii va convenii frate , a venit aici pentru tine , grabeste treaba cu tipa asta si las-o , asculta sfatul meu prietene " spune vocea aceea.
"Da, o sa vad ce pot face " spune Harry cu o voce hotarata de data aceasta.Nu imi vine sa cred , Harry are pe alcineva iar eu nu am fost decat o bataie de joc , nu ma mai pot abtine si izbucnesc in plans, incerc sa inchid telefonul doar ca inainte sa fac asta , sunt auzita de ceilalti.
"Ce a fost asta?" il aud pe Jace.
"Rahat" spune Harry si se aude un zgomot puternic , parca s-ar fii trantit ceva.Inchid repede telefonul , stiu ca m-a descoperit dar nu ma intereseaza ,acum nu ma mai intereseaza nimic , cum a putut sa imi faca una ca asta ? toate acele momente petrecute impreuna a fost doar teatru , nu incerca decat sa ma foloseasca si sa le arate prietenilor lui , nu imi vine sa cred , momentele acelea cand aparea peste tot , cand aparea in fata casei mele , ce erau ? Parte din planul lui ? Nu inteleg de ce a facut asta , cum am putut sa am incredere in astfel de persoana?Trebuia sa stiu ca este la fel ca toti ceilalti , trebuia sa imi dau seama ca nu vroia decat sa ma foloseasca , ca nu era decat un joc pus la cale de el si prietenii lui , trebuia sa stiu... de ce nu mi-am dat seama de la inceput si am cazut in capcana lui ... cum am putut fi atat de proasta , atat de naiva ?
Ma ghemuiesc plangand in patul meu , incep sa plang si mai tare si imi afund capul in perna , nu vreau ca Tom sa ma auda si nici sa ma vada asa , durerea este mult prea mare ... inchid ochii incet inca plangand si in capul meu se repeta la infinit aceeasi intrebare ...cum am putut sa fiu atat de proasta ?
CITEȘTI
Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )
Fanfiction"De ce trebuie sa-mi petrec vacanta de vara la el ?" o intreb eu pe mama suparata in timp ce priveam cum picaturile de ploaie se preling pe geamul masinii. "Pentru ca nu ai vorbit cu tatal tau de aproape 2 ani .De cate ori sa-ti spun ? Chiar daca e...