Capitolul 14

8.4K 422 13
                                    

Soneria telefonului ma trezeste dimineata , ridic capul somnoroasa de pe perna si ma uit la ecran , inca un mesaj de la Harry, zambesc din nou si deschid mesajul.

Trezirea somnoroaso in 10 minute vreau sa iesi pana afara (:

Ma ridic rapid din pat ma duc la baie si imi fac  un dus  , in mai putin de 10 minute imi facusem dus ma imbracasem , ma machiasem si ma pieptanasem , da intr-adevar este un record pentru mine.In timp ce  ma uit in oglinda sa vad daca totul este in regula cu tinuta si machiajul meu  ma gandesc la faptul ca in dimineata aceasta Tom nu a mai batut la usa sa ma intrebe ce fac si sa ma invite sa iau micul dejun cu el asa cum face in fiecare dimineata de cand am ajuns aici , dar imediat imi scutur capul nu mai vreau sa ma gandesc la asta si pana la urma nici macar nu imi pasa , imi mai retusez  putin machiajul si ies in graba pe usa.Cobor scarile si  il vad pe Tom pe canapea de data aceatsa scria ceva pe o foaie presupun ca scrie ceva la poveste ,  se uita putin la mine si isi muta apoi din nou privirea in foi fara sa imi spuna nimic, intr-un fel sunt fericita ca ne tratam asa cu indiferenta pentru ca nu sunt obligata sa ii raspund la intrebari.Am iesit afara iar Harry ma astepta pe plaja intr-un tricou negu si blugi deschisi la culoare, era perfect , se uita la mine si imi zambea la fel de dulce ca si pana acum .

Cobor  in fuga scarile spre el si ii sar in brate ,  nu stiu de ce am facut asta pur si simplu am actionat fara sa gandesc , dar   si lui Harry parea sa ii placa dupa modul in care m-a strans in brate , m-a ridicat in sus  si m-a invartit, radea la fel ca si seara trecuta dezvelindu-si gropitele acelea proeminente si zambetul acela perfect.

"Ai venit repede " spune el si imi da un sarut dulce imediat ce ma coboara din bratele lui.

"Nu puteam sa te las sa ma astepti " spun eu zambind .

"E putin cam frig astazi  dar as merge din nou in parcul de distractii ce zici ?" 

"Sigur , orice vrei tu " spun eu entuziasmata parcul de distractii cred ca va ramane locul meu preferat de acum incolo , este locul in care am avut prima intalnire cu Harry .

 Am petrecut  inca o zi frumoasa alaturi de Harry am fost in parcul de  distractii , apoi am fost la un restaurant sa mancam ceva , ne-am plimbat prin magazine , si s-a oferit sa-mi arate imprejurimile. Intr-adevar erau locuri pe care nu le cunosteam pentru ca nu avusesem timp sa le vizitez  de cand am venit aici , a fost mult mai bine decat daca vizitam locurile acelea de una singura iar cu Harry acum ma simteam mult mai in siguranta decat cu oricine alcineva. 

Imi zambea tot timpul si ma tinea de mana , zambetul acesta  al lui imi provoca fluturasi in stomac, prezenta lui imi facea bine , nu am avut sentimentul asta in prezenta nimanui pana acum .

La insistentele lui ne-am intors in parcul de distractii si ne-am asezat in leaganele care ramasese goale, acolo Harry a inceput cu o noua serie de intrebari adresate mie.

"Cum arata pentru tine baiatul perfect ?" m-a uimit putin intrebarea lui, nu ma asteptam sa fie interesant de chestia asta , de preferintele mele , dar cu toate aste i-am zambit si i-am raspuns calm .

"Paiiii...pentru mine baiatul perfect este  un baiat simplu, dar complicat .Baiatul care stie sa aprecieze micile gesturi facute de o fata , care stie sa iubeasca , care sa iti sopteasca de cateva ori pe zi ca te iubeste  sa fie alaturi de tine  atunci cand ai nevoie de cineva , sa iti ofere o imbratisare calda atunci cand simti ca nu este nimeni langa tine ,baiatul in care poti avea incredere deplina sa te cunoasca in totalitate sa stie cine esti ca om dar cu toate acestea sa ramana alaturi de tine pana la capat  si sa nu te foloseasca ca pe un obiect de uz personal si apoi sa te arunce cand se plictiseste de tine.Baiatul care te priveste in ochi  si iti citeste gandurile fara sa ii spui vreun cuvant , care te iubeste numai pe tine si  nu umbla si dupa alte fete si nu in ultimul rand baiatul care spune sincer  ce gandeste ,care nu se foloseste de tine si te iubeste neconditionat , asta inseamna pentru mine baiatul perfect , pentru un astfel de baiat as face orice " spun eu melancolica privind in gol.

"Ma incadrez in cel putin unul din lucrurile pe care le-ai zis pana acum?" intreaba el fara sa zambeasca de data aceasta privind fix in ochii mei.

"Nu stiu ,nu te cunosc inca suficient de bine incat sa spun asta , imi place totusi ca te comporti dragut si de fiecare data cand imi vorbesti ma privesti in ochi " spun eu zambind , intr-adevar Harry nu se incadra deloc  cu genul de baiat la care visam eu dar cu toate acestea felul lui de-a fii ma atrage zi de zi din ce in ce mai mult si  nu imi dau seama de ce.

"Doar ca eu nu iti pot citi gandurile atunci cand privesc in ochii tai " spune el cu o urma de dezamagire , nu ma asteptam ca lui chiar sa ii pese de lucrurile astea.

"Asta pentru ca inca nu ma cunosti nici tu suficient de bine " spun eu zambind si ma apropii de el sa ii  dau un sarut dar el se retrage usor ridicandu-se din leagan .

"Se insereaza si incepe sa se faca mai frig cred ca ar trebuii sa te duc acasa " spune Harry hotarat cu o voce dura si rece.

"S-a intamplat ceva ?" intreb eu cand ii vad expresia fetei  si observ  la el schimbarea aceasta brusca de comportament .

"Nu, este totul in regula vreau doar sa te duc acasa atata tot " spune el si o ia inainte fara sa imi intinda mana sau alte lucruri dragute pe care le facea pana acum .Stiu ca l-am suparat si sunt sigura ca l-am suparat cu ceea ce i-am spus despre baiatul perfect , era ceea ce gandeam dar probabil ca neregasindu-se in ceea ce am spus eu i-a provocat aceasta stare, nu am vrut sa il fac sa se simta prost pur si simplu am spus ce gandeam fiind cat se poate de sincera ,dar sinceritatea se pare ca nu a ajutat deloc in situatia asta.

Am ajuns in fata casei , tot drumul a mers in fata mea fara sa intorca privirea spre mine , cand am ajuns s-a oprit s-a intors cu fata catre mine ,parea suparat , avea acea privire dura  ca inainte.

"Ne vedem maine" imi spune pe un ton rece si distant si imi da un sarut pe frunte inainte sa plece lasandu-ma in fata scarilor, ma mai uit putin dupa el  dezamagita,   urc scarile agale  gandindu-ma la Harry  si intru incet  in casa.

Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum