Am inceput sa ratacesc pe strazi, am inceput sa plang din nou pentru a ma descarca , imi amintesc de Harry si de cuvintele lui de mai devreme...
Te iubesc Sam...
Nu se poate el nu poate iubii pe nimeni... el nu este in stare sa iubeasca ... de ce sa ma iubesca tocmai pe mine ?... Nu, a fost doar un joc de-al lui pentru a-si duce planul la bun sfarsit si de a ma baga in patul lui ... plus ca exista alta fata in viata lui acea roscata de care vorbeau prietenii lui ... cu ea cum ramane ?Nu , nu poate fi adevarat .Incep sa plang si mai tare si ma sprijin de un gard...Imi aminteam de cuvintele mele "Prea tarziu ", stiu ca am spus asta cu sinceritate dar de ce ma durea acum ca am vorbit asa ?Lacrimile se prelingeau nepasatoare pe obraji , ma gandeam ca il iubesc si il urasc in acelasi timp , in momemtul acela puteam sa ii spun ca simt si eu la fel pentru ca asta era adevarul dar nu puteam... nu merita sa ma injosesc altfel si nu merita sa ii cad in plasa, imi amintesc de toate momentele acelea frumoase petrecute impreuna si incep sa plang si mai tare cand imi amintesc ca totul a fost doar un joc , un nenorocit de joc...Alaturi de el ma simteam cel mai bine , in bratele lui ma simteam protejata , simteam acea caldura , bratele lui protectoare in jurul trupului meu si acum... acum nu mai am nimic ... absolut nimic...A stricat tot ,Harry a stricat tot.
Iubirea nu inseamana pariuri prostesti sau jocuri cu prietenii,se ofera de la suflet la suflet , iar cand raspunsul la iubire este iubire atunci simti ca toata lumea se opreste in loc pentru un moment pentru a va privi... sau cel putin asta credeam la inceput acum , simt ca lumea nu se opreste in loc pentru durerea mea , nu se opreste in loc pentru durerea nimanui ....
In timp ce plangeam simt cum telefonul imi vibreaza in buzunar ,, primisem un mesaj aproape ca nu vroiam sa ma uit sa vad de la cine este pentru ca ma gandeam ca este de la el dar nu .. era de la Maddie .
Maine voi ajuge in Miami sa vi sa ma iei de la aeroport.
Printre atatea lacrimi in sfarsit am reusit sa zambesc putin , asta este singura veste buna pe ziua de azi care m-a facut sa ma simt mai bine .Ma uit la ceas si vad ca este putin trecut de miezul noptii, nu mai pot plange , trebuie sa ma ridic si sa ajung acasa, am obosit ... si sper din tot sufletul ca Harry sa nu mai fie acolo.
Ma intorc inapoi pe aceleasi strazi , imi sterg lacrimile si respir adanc aer in piept , ajung din nou pe plaja si ma opresc putin cu fata la mare , las briza marii sa ma cuprinda ca intr-o imbratisare, valurile marii sunt agitate in seara aceasta si imi place sa aud zogomotul acela cand se lovesc de stanci , ador locul acesta mai mult decat ca atunci cand am ajuns, acum am vazut adevarata valoare a acestui loc , este intr-adevar superb ,Tom a avut inspiratie cand a ales locul acesta , nu e de mirarare ca l-a ales ,stia exact ce imi place.
Ajung in fata casei ma opresc putin si ma uit la ea ... este intuneric nu pot vedea nimic sus ..urc scarile iar Harry nu mai este acolo in locul in care a stat se afla sticla de whisky sparta si lichidul ramas se scursese peste tot pe jos, iau cioburile ramase cu grija si le arunc in tufisuri , deschid usa si intru in casa.Lumina in bucatarie este inca aprinsa ,asa cum lasat-o , ma asez la masa si ma apuc de mancarea pe care mi-o pregatisem cu cateva ore inainte , mananc si imi bag vasele in chiuveta cu gandul sa le spal maine dimineata pentru ca acum nu am chef iar apoi ma duc in camera mea.
Intru in baie si imi dau halatul jos dar nu inainte de a schimba apa din cada care acum era foarte rece.Cand ies din baie din instinct ma uit la telefon si vad un mesaj de la Tom .
Imi pare rau ca nu ti-am raspuns mai devreme scumpo dar am avut o conferinta importanata acum sunt in camera de hotel ,sunt putin ingrijorat ca te-am lasat singura acasa dar am incredere in tine ,mi-am sunat prietenul si i-am spsus sa nu mai vina la tine , mama ta m-a sunat si mi-a spus ca Maddie vine maine ,o voi lua eu de la aeroport ,stai linistita scumpo si promit sa fiu punctual.Somn usor.
Mi-a placut foarte mult acest mesaj de la Tom , ma face sa ma simt mai bine deabia astept sa o vad pe Maddie maine imi este asa de dor de ea si deabia astept sa ii povestesc despre tot ce mi s-a intamplat , sunt pregatita sa o aud cum tipa si cum il vorbeste de rau pe Harry asa cum face cu fiecare baiat care imi face rau mie sau ei , dar cu toate acestea o ador.
Imi pun telefonul pe noptiera si ma invelesc , inainte sa inchid ochii ma gandesc din nou la Harry dar nu mai pot plange de data aceasta , simt ca mi s-au consumat lacrimile.
Singurul lucru la care ma gandesc sunt acele cuvinte pe care as fi putut sa i le spun lui Harry astazi dar ceva m-a oprit ..." atunci cand ti se va face dor de mine, singurul loc in care vei putea sa ma vezi si in care vei putea sa imi vorbesti vor fi amintirile tale ".
Ma tot gandesc la cele doua cuvinte pe care puteam sa i le spun si nu nu este " te iubesc " ci" ramas bun " pe care promit ca intr-una dintre aceste zile i le voi transmite personal , promit.
_____________________________________________________________________________
Am terminat si capitolul 21 ^_^ l-am postat mai devreme pentru ca nu stiu cand voi mai posta ( sunt foarte ocupata zilele astea) sper sa va placa si nu uitati sa va spuneti parerea, multumesc si pentru celelalte comentarii :** ma bucur ca imi apreciati munca :x , va pup :**
CITEȘTI
Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )
Fanfiction"De ce trebuie sa-mi petrec vacanta de vara la el ?" o intreb eu pe mama suparata in timp ce priveam cum picaturile de ploaie se preling pe geamul masinii. "Pentru ca nu ai vorbit cu tatal tau de aproape 2 ani .De cate ori sa-ti spun ? Chiar daca e...