Am petrecut un timp alaturi de Harry in parcul de distractii , eram suprinsa sa vad un altfel de baiat , un altfel de Harry , unul grijuliu si dragut , tocmai de aceea vroiam sa descopar mai multe .
Am plecat sa ne plimbam pe plaja , continuam sa ne tinem de mana , nu stiu de ce dar ma simteam bine in compania lui. Ascultam valurile marii cum se loveau agitate de stanci.Din cand in cand el isi intorcea privirea la mine si imi zambea, acel zambet adorabil care mi-a placut inca de prima data de cand l-am intalnit.La un moment dat se opreste si vine in fata mea continuand sa ma tina de mana , ma fixeaza cu privirea iar eu fac acel lucru , pentru cateva secunde ma pierd in ochii lui verzi , pot observa ca privirea sa ascunde multe secrete , lucruri pe care chiar vreau sa le aflu, lucruri nespuse , nestiute.Ma dezmeticesc imediat din gandurile mele atunci cand Harry imi pronunta numele.
"Sam..." spune el soptit , privirea ii coboara la buzele mele si apoi se uita din nou in ochii mei. Simt o senzatie ciudata in stomac in timp ce el se apropie cat mai aproape de fata mea , nu stiam ce se intampla sau nu ma asteptam la asta, se apropie de buzele mele muscandu-si buza inferioara dar ma saruta in coltul gurii apoi se apropie de urechea mea si imi sopteste la fel de dulce ca mai devreme.
"Ce zici de o balaceala la miezul noptii ?" ma intreaba el incet , modul in care a spus-o m-a facut sa scot un chicotit timid.
"Ok " spun eu zambind.Inima mi se zbatea in piept , nu am avut o senzatie atat de ciudata pana acum , nu mai simtisem asta pana acum , nu imi venea sa cred ca mi se intampla asta tocmai cu Harry baiatul care acum cateva zile , vroia sa imi faca rau , oricum nu vreau sa ma mai gandesc la asta acum,Harry incepe sa rada zgomotos si ma trage dupa el in apa .
Inotam , ne stropeam unul pe altul si radeam ,Harry chiar m-a facut sa uit de probleme ,sa uit ca eram trista ca am avut o cearta cu Tom , m-a facut sa ma simt mai bine .. am iesit din apa si ne-am trantit pe nisip, inca razand.
"Multumesc ca m-ai facut sa ma simt mai bine " spun eu in cele din urma in tip ce imi storceam apa din par.
"Nu ai pentru ce sa-mi multumesti nu te simteai tocmai bine si am vrut sa te scot din starea aceasta" spune el zambind .
"Multumesc oricum " un gand imi trece din nou prin minte .. si ca de obicei nu pot sa ma abtin si il intreb "Cum de erai aici ?Cum de esti mereu aici?"intreb eu incercand sa zambesc chiar daca intrebarea nu era tocmai pusa in gluma era cat se poate de serios, in ultimul timp Harry era peste tot unde eram si eu.
"Pura intamplare , se pare ca destinul ne face mereu sa ne intalnim" un zambet smecheresc ii apare pe fata .Pentru moment ma multumesc cu raspunsul acesta cu toate ca simteam ca nu e tot , ca in spatele acestei glume este ceva ce nu imi spune , dar prefer sa nu stric seara asta.
Harry se apropie din ce in ce mai mult de mine , isi pune mana peste a mea , si cu cealalta mana imi intoarce privirea facandu-a sa ma uit in ochii lui , acea senzatie ciudata revine din nou , inima mea batea din nou atat de tare incat imi dadea impresia ca pana si el o poate auzii.
Din nou se apropie incet de fata ea, si din nou isi coboara privirea spre buzele mele , de data aceasta buzele noastre se unesc intr-un sarut prelung, pasional. Cand ne dezlipim buzele , imi deschid ochii si privesc in ai lui uimita , nu imi vine sa cred ce s-a intamplat , l-am sarutat pe Harry. Un lucru care nu ma asteptam sa se intample, si in mod clar nu acum el ii zambeste si face acelasi gest ca mai devreme , isi musca buza inferioara.Se ridica si imi ofera mana sa ma ridic, ma ajuta si apoi ma trage cu putere spre trupul lui , si ma saruta din nou usor punandu-mi ambele maini pe fata, apoi ma ia din nou de mana si mergem amandoi de-alungul plajei fara sa spunem nimic.
CITEȘTI
Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )
Fanfiction"De ce trebuie sa-mi petrec vacanta de vara la el ?" o intreb eu pe mama suparata in timp ce priveam cum picaturile de ploaie se preling pe geamul masinii. "Pentru ca nu ai vorbit cu tatal tau de aproape 2 ani .De cate ori sa-ti spun ? Chiar daca e...