Capitolul 20

7.5K 381 16
                                    

Hei am revenit cu un nou capitol, scuze daca a-ti asteptat mult dar am scoala si nu pot scrie in fiecare zi , pentru ca am de invatat :-< oricum  am pus o melodie la multimedia pe care sa o ascultati in timp ce cititi capitolul, stiu ca o sa va placa doar este cantata de Harry:> , va pup :**, sper sa nu va dezamagesc  si sa va placa acest capitol ,  multumesc pentru comentarii si aprecierii, lectura placuta in continuare , nu uitati sa va spuneti parerea intr-un comentariu!! ^_^

A doua zi ma trezesc la fel de prost dispusa ca si in ziua precendenta, nimic nu ma  poate face sa ma simt mai bine , nici macar buna dispozitie a lui Tom, aceea pe care o are in fiecare dimineata la micul dejun, ma face sa zambesc de fiecare data dar acum .. nu mai e asa.Aud cateva ciocanituri in usa si stiu ca este el.

"Scumpo te-ai trezit?" ma intreaba el incet de pe cealalta parte a usii.

"Da " spun eu si ma ridic usor din pat , ma intrept spre usa si o deschid ,  Tom statea drept si imi zambea , probabil a zambit inca dinainte sa ii deschid usa , tipic lui .

"Vrei sa cobori sa iei micul dejun cu mine ?Imi pare rau dar voi fi plecat toata ziua de acasa si vreau sa petrec timpul ramas  cu tine " imi spune Tom si imi pot da seama din tonul lui ca este putin dezamagit.

"Sigur ca vin " spun eu si incerc sa zambesc catusi de putin pentru ca Tom sa nu isi dea seama de starea mea de tristete.Ies imediat din camera in pijamale si il urmesc pe Tom pana in bucatarie asezandu-ma la masa.Jumatate de ora cat am mancat impreuna cu el imi tot punea intrebari legate de .. "iubitul meu "dar eu evitam subiectul , ma cunoaste prea bine si stiu ca si-a dat seama ca s-a intamplat ceva de aceea acum incearca sa ma traga de limba da nu va reusi nimic .. inca nu ma simt pregatita sa vorbesc despre asta , cand va veni momentul ii voi vorbi si despre asta dar in mod clar nu se va intampla acum.

Asa cum a spus dupa micul dejun Tom pleaca,  isi impacheteaza cateva lucruri necesare pentru o noapte cat va sta plecat , ma imbratiseaza si ma saruta pe frunte iar inainte de  a pleca imi promite ca un prieten bun va trece sa ma verifice mai pe seara si sa vada daca am nevoie de ceva , imi spune sa nu ezit sa il sun  daca este ceva si isi cere din nou mii de scuze ca nu poate sta ... intr-adevar nu a mai plecat pana acum dar  cred ca o sa rezist o noapte fara el , ce se poate intampla ?

Ma uit dupa Tom in timp ce scoate masina din garaj si pleaca imi face cu mana si ii fac si eu din capul scarilor , apoi intru in casa si ma incui .. nu de alta dar nu am nevoie de musafiri nepoftiti, prietenul tatei [poate sa bata la usa  cand vine , urc repede scarile si intru in camera mea , dau drumul la maxim la muzica si vorbesc cu prietena mea pe Tumblr, am aflat ca mama ei se gandeste sa o lase in Miami dat fiind  faptul ca locuiesc cu tatal meu si stie ea ca eu sunt "fata buna " , deci ma simt bine sa aud asta sper ca in cateva zile sa fie aici, am mare nevoie de ea, si pe langa asta imi e foarte dor de ea cand  steteam acasa ea era tot timpul la mine sau eu la ea , eram nedespartite .... acum a fost pentru prima data cand am stat despartite atata timp de aceea o vreau langa mine.

****

Timpul a trecut repede si fara sa imi dau seama se inserase, prietenul tatei nu a venit inca, cred ca a uitat.. asa ca ma hotarasc sa ma duc sa fac o baie  si apoi sa ma duc sa mananc ceea ce mi-a lasat Tom in frigider sau sa comand ceva de mancare .. ma mai gandesc.

Ma dezbrac de haine si imi iau halatul meu pufos de baie pe mine , ma duc in baie si dau drumul la apa calda si astept sa se umple cada, iar in timpul asta ma duc pana la bucatarie sa vad ce am prin frigider , nu imi era foarte foame dar nici nu vroiam sa ma culc fara sa mananc, nu de alta dar nu am chef sa ma trezesc miezul noptii  sa vin la bucatarie, nu prea imi face placere mai ales ca sunt singura acasa .Intru in bucatarie si gasesc in cuptor o lasagna cum numai tom stie sa faca, zambesc putin imi iau o fafurie si imi pun o bucata apoi inchid usa cuptorului ,Tom stie de fiecare data ce imi place ,asta ador cel mai mult la el.Imi pun farfuria pe masa  si imi iau cutia de suc din frigider ,imi pun in pahar si il pun pe masa langa farfurie , las lumina aprinsa in bucatarie, ma duc pana sus sa opresc apa, cand opresc apa aud soneria de la usa si ies repede sa vad cine este ... lumina in hol nu este aprinsa iar jaluzele sunt trase asa ca nu pot vedea cine este , dar banuiesc ca este prietenul tatei  asa ca deschid repede usa dar spre surpriza mea in usa era ...Harry.

Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum