Capitolul 3

12.5K 599 27
                                    

A doua zii dimineata somnul imi este intrerupt de cateva ciocanituri in usa.

"Scumpo te-ai trezit ?" se aude vocea lui Tom de cealalta parte a usii.

" Nu " spun eu somnoroasa si ma intorc pe cealalta parte.

"Ma gandeam sa vii sa iei micul dejun cu mine " spune el aproape soptit.

"Imi este somn" spun eu ridicand vocea.

"In regula te las sa dormi sunt jos daca ai nevoie de ceva" spune acestea si ii pot auzii pasii cum se indeparteaza de usa.

Ma ridic  si ma gandesc sa imi iau telefonul pentru a ma uita la ceas dar imi amintesc ca nici macar nu l-am scos din geata inca de cand am ajuns aici. Ma indrept spre geanta mea imi scot telefonul  si in momentul cand aprind ecranul am foarte multe apeluri si mesaje,  unele de la mama  si altele de la Maddie prietena mea... ii promisesem sa o  sun imediat ce ajung aici sa ii spun cum e dar cu toata agitatia  am si uitat .

Iau telefonul si ii formez numarul , nu apuca sa sune decat odata si imediat raspunde 

" Ti-ai amintit  ca ai o prietena ?" sune ea putin nervoasa.

"Imi pare rau Maddie  am fost prinsa cu alte lucruri si am uitat sa te sun, nu te supara pe mine te rog " spun eu .

" Bine sa zicem ca te iert , ia spune cum e Miami?" spune ea entuziasmata .

"E superb aici daca nu ar trebuii sa imi petrec vacanta cu Tom probabil ar fii si mai bine ... si Maddie am cunoscut un baiat " 

"O doamne" tipa ea . "Si cum e ?? e dragut ?  Te-a invitat in oras ?"

"Deci  e dragut ,  si nu nu m-a invitata in oras a fost pur si simplu o intalnire banala adica in sensul ca am dat peste el fara sa vreau si ii ceream scuze de mii de ori " spun eu  putin rusinata   cand imi amintesc de ziua de ieri.

"O doamne tipic tie,  sa-mi spui daca il mai vezi trebuia sa ceri numarul de telefon ceva .. macar stii cum il cheama? " intreaba Maddie entuziasmata .

"Mda il cheama Harry " spun eu timid.

" Mm dragut nume " spune Maddie razand .

" Uite eu trebuie sa inchid mai vorbim , te sun eu "  spun eu  inainte sa ii inchid lui Maddie si sa o sun si pe mama .

In momentul cand am sunat-o pe mama un val de intrebari m-au luat prin surprindere, mama era mai cicalitoare decat de obicei , dar trebuia sa o ascult nu puteam sa ii inchid telefonul , nu trecuse decat o zii dar trebuie sa recunosc  ca deja imi e foarte dor de ea.Dupa ce inchid telefonul ma duc sa fac un dus rapid si ma gandesc ce sa fac astazi ... m-am hotarat  sa-mi petrec toata ziua stand in casa nu de alta dar  vreau sa ii fac zile amare lui Tom.

Ma imbrac repede cu ce gasesc in valiza si cobor jos in cele din urma ca sa iau micul dejun cu Tom.

"Ai venit in sfarsit ?" spune Tom in timp ce spala vasele.

"Mda  mi s-a facut foame intre timp " spun eu  fara chef.

" Ti-am pregatit si tie micul dejun , este in frigider" spune el .

" ok "  spun eu si ma  indrept spre frigider  imi iau farfuria pregatita pentru mine si ma asez la masa dar nu inainte de am pune si un pahar  cu suc de portocale.

"Vrei sa iesi astazi pe undeva? " intreaba Tom incet si se aseaza cu mine la masa.

"Nu  stiu , nu m-am gandit .. si pana la urma de ce te intereseaza pe tine ?" spun eu  pe un ton dur .

"Sunt tatal tau normal ca imi pasa draga mea " spune el  calm.

"Acum esti tatal meu ?Cand ne-ai parasit nu parea sa te gandesti la asta"spun eu  ridicand vocea la el.

"Sam scumpo haide sa vorbim despre asta ... nu mi-ai dat niciodata sansa sa iti explic" spune el  inca calm .Nu inteleg cum poate fii atat de calm.

"Nu vreau sa te aud, ai gresit fata de mama si fata de mine ,  nu mai avem ce sa discutam si punct "  spun eu si ma ridic de la masa nervoasa si ma duc rapid in camera mea inchizand usa dupa mine.

"Sam scumpo esti bine ?" il aud pe Tom de cealalta parte a usii.

"Da pleaca, nu te preface ca iti pasa" spun eu tipand.

Tom nu mai spune nimic si ii pot auzii pasii ca se indeparteaza de usa. Imi scot laptopul  si il aprind ma conectez la internet si incerc sa caut un film cu care  sa imi omor timpul , caut printre filme si in sfarsit ma opresc la The Vow nu l-am vazut pana acum dar am auzit ca este destul de ok asa  ca ma hotarasc sa ma uit la el. Filmul a fost atat de bun incat tot patul era plin de servetele folosite si ochii mei inca lacrimau, ce pot sa spun astfel de filme romantice ma emotioneaza de fiecare data. Intru  putin pe pagina mea de Tumblr si vad un mesaj , nu putea fii decat de la Maddie care ma intreaba cand mai am de gand   sa o sun  ca deja s-a plictisit... incep sa rad , iau telefonul si ii formez numarul toata dupa-amiaza am vorbit cu ea despre diverse lucruri, doamne cat mi-as  fii dorit sa fie aici.

Dupa ce i-am inchis lui Maddie  am observat deja ca incepuse sa se insereze ... m-am gandit sa ma duc sa fac un dus si apoi sa ies putin  sa ma plimb pe plaja.

Dupa ce am facut baie m-am imbracat repede, mi-am prins parul si am iesit afara de data aceasta Tom nu era nicaieri asa ca  mi-a fost si mai simplu sa ies afara din casa. Cobor scarile respirand aerul curat  si hotarasc sa ma polimb pe plaja imi dau jos tenesii si ma plimb deculta pe nisipul moale lasnd urme  de pasi in urma mea care erai sterse de valuri.In timp ce mergeam linistita si ascultam sunetul valurilor  aud rasete dintr-un colt al plajei , ma uit in partea stanga si undeva nu foarte departe de locul in care eram  se vede un fel de foc , ca si focul de tabara .. locul acela parea ferit de ochii lumii  dar ma hotarasc sa ma apropii pentru ca ma omora curiozitatea.Cand ajung acolo  ma ascund dupa niste butoaie de metal pentru a nu fii observata si incec sa trag cu ochiul sa vad ce se intampla mai exact acolo .O multime de tineri tatuati si cu piercinguri in diferite locuri ale fetei beau si radeau in jurul focului.Incercam sa ma uit la fiecare in parte si la un moment dat   intr-o parte langa foc il vad pe el , ochii lui verzi, gropitele lui proeminente, Harry. Eram socata nu ma asteptam sa il vad acolo printre  persoanele acestea, il credeam diferit.Dar in timp ce ma holbam la el si ma gandeam ce ar putea cauta cauta el intr-un loc ciudat ca acesta aud pasi in spatele meu si o mana puternica ma atinge pe umar.

"Hei baieti  uitati ce am gasit "   se aude o voce groasa si mana aceea puternica ma apuca de brat intr-un mod violent si ma  ridica in picoare impingandu-ma pana ajung in fata celorlalti care stateau in jurul focului.In momentul acela ochii mei  ii intalnesc pe ai lui Harry , acesta pare putin socat de prezenta mea acolo iar eu sunt absolut terifiata.Cum am facut sa ajung in situatia asta?Ce ma fac acum?  Mii de intrebari imi vin in minte  in timp ce continuam  sa privesc in ochii lui Harry, nu imi puteam lua ochii de la el iar privirea pe care o avea incepe sa imi faca si mai multa frica. Oare este la fel ca toti ceilalti ? Ma gandesc eu iar frica ma cuprinde si mai tare si incep sa tremur din toate incheieturile...Acum e acum ...Oare ce se va intampla cu mine ?

Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum