Am ajuns la destinatie se pare, in parcul de distractii , in tot acest timp am continuat sa il tin de mana, nu stiu de ce pur si simplu simteam ca langa el sunt protejata, nu imi explic de ce am ales sa merg cu el , de ce l-am ales pe el ca si persoana care sa ma ajute sa evadez din starea mea de tristete.
"Am ajuns" spune el zambind uitandu-se in ochii mei. " Iti va placea aici iti garantez spune el " inca privindu-ma cu ochii aceea mari si verzi.
"Ok" este singurul cuvant pe care reusesc sa il spun .
"Haide sa mergem in roata " spune Harry zambind.
"N-Nu am frica de inaltimi " ma balabai eu , numai gandul ca as putea fii acolo sus ma face sa ma simt rau .
"Haide nu e chiar asa de rau , mie imi pareai o fata curajoasa " spune el si isi pune mana pe obrazul meu ."Spuneai ca ai incredere in mine nu ?" spune el privindu-ma bland in ochi.Aprob din cap fara sa spun nimic , defapt nu aveam ce sa spun nici macar nu eram sigura daca asa era daca aveam incredere in el sau nu .
"Atunci da-mi mana " spune el si imi intinde mana lui , ii intind mana incet si tremurand , el ma ia de mana si o strange tare , dar nu cat sa ma doara, ."Vino cu mine si nu te teme " imi spune el zambind si ma trage usor dupa el spre roata, marimea ei era ametitoare , nici nu vroiam sa ma gandesc cum ar fii acolo sus .
"N-Nu pot sa fac asta " ii spun eu lui Harry incet cand asteptm sa urcam .
"Nu poti da inapoi acum ., ti-am zis totul va fii bine trebuie sa-ti infrunti teama " .Da intr-adevar vroiam sa imi infrunt teama asta dar nu acum , acum nu era momentul nu ma simteam pregatita , dar ce puteam face ? Harry continua sa ma tina de mana strans si din cand in cand se uita la mine...
Urcam si ne asezam pe scaun , inima mea imi bate cu putere , vreau sa ma ridic si sa plec dar Harry ma trage de mana .
"Nu trebuie sa faci asta stii ? Sa fugi mereu de probleme si de greutati , trebuie sa le faci fata, uneori asta este cea mai buna solutie .." imi spune el. Cuvintele lui ma socheaza nu credeam ca o sa-mi spuna asta , nu ma asteptam sa aud asta de la el , tocmai de la el ? Nu il cunosteam pe acest Harry dar trebuie sa recunosc ca eram curioasa sa-l descopar mai bine .
"Ok" reusesc eu sa spun si ma asez din nou langa el , iar roata incepe sa porneasca .
Simteam un gol in stomac si deja incepeam sa ametesc pe masura ce roata mergea iar eu incepeam sa ma inalt, nu puteam privii in jos, privirea incepea sa mi se incetoseze , respiram greu si incepusem sa tremur, .Harry ma priveste , si isi pune o mana dupa gatul meu iar cu cealalta mana ma ia de barbie si ma forteaza sa il privesc in ochi.Ochii mei erau inchisi nu puteam privii imi era mult prea frica
"Uita-te la mine " il aud cum spune incet.
"Nu pot " spun eu speriata .
"Ba poti, deschide ochii " imi spune el soptit ii puteam simtii respiratia calda pe fata mea .
Deschid ochii incet , inima mea incepe sa bata si mai tare , cand deschid ochii complet Harry statea foarte aproape de fata mea , ochii aceia verzi ma priveau cu blandete.
"Asa acum incearca sa te uiti in imprejurimi " imi spune Harry incet .
Imi mut capul incet sa privesc imprejurimile asa cum mi-a spus Harry .Totul era absolut superb se vedeau perfect luminile din intreg orasul , era o priveliste de vis si fiind atenta acolo am uitat de frica mea de inaltime , dar la un moment dat mi-a trecut prin cap sa ma uit in jos , privirea mi se incetoseaza din nou , starea de rau si ametelea imi revine la fel si starea de panica atunci cand imi dau seama ca roata incetineste in varf , stropi reci de sudoare imi apar pe fata si incep sa ma sperii mai rau decat atunci cand am urcat .
"Harry de ce ne oprim ?" reusesc eu sa intreb cu vocea tremuranda.
"Nu ne oprim doar incetinim , stai calma nu o sa ti se intample nimic " spune el cu o voce calma si ma trage incet cat mai apropae de pieptul lui, o mana o tinea acum in jurul umerilor si cu cealalta m-ia prins ambele maini intr-un gest delicat .
"O sa fie bine, nu o sa ti se intample nimic rau atat timp cat esti cu mine " imi spune el si ma saruta usor pe frunte, tresar atunci cand face asta , si ma apropii cat mai mult de el. Nu stiam de ce fac asta , nu stiam de ce simt asta dar , pur si simplu ma simteam bine , baiatul de care inainte imi era frica acum imi oferea acea stare de bine ,de protectie , nu pot explica asta , nu inteleg de ce , pur si simplu simteam ca langa el totul va fii bine , exact cum spunea si el .Oare ce mi se intampla ?
CITEȘTI
Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )
Fanfiction"De ce trebuie sa-mi petrec vacanta de vara la el ?" o intreb eu pe mama suparata in timp ce priveam cum picaturile de ploaie se preling pe geamul masinii. "Pentru ca nu ai vorbit cu tatal tau de aproape 2 ani .De cate ori sa-ti spun ? Chiar daca e...