Capitolul 37

6.2K 332 21
                                    

Hei m-am intors cu un nou capitol, asta va avea mai multa ...actiune :> a durat atat pentru ca la capitolul asta chiar nu stiam cum sa ma exprim ii ceream parerea unei prietene si nici ea nu stia cum sa-mi explice dar practic ma incuraja sa continui :)) sper sa va placa , nu uitati sa lasati comentarii pentru ca ele mereu ma ajuta :*, si ceea ce vroiam sa va anunt este ca acesta este penultimul capitol... stiu ca este putin mai scurt dar... ultimul promit sa incerc sa il fac putin mai lung, promit sa nu va dezamagesc, love you all :**

Ma intoarce cu fata la el si se uita adanc in ochii mei , cand face asta respiratia mi se opreste brusc , simt o emotie puternica ce nu poate fi exprimata in cuvinte, nu stiu ce se intampla cu mine , trupul incepe sa imi tremure la atingerile lui.

"Sam..." tresar cand imi sopteste numele iar privirea lui cade pe buzele mele , ma saruta usor si apasat , ma tinea stans in brate si ma simteam asa de bine sa il stiu langa mine.Simt furnicaturi in tot corpul , el ma ia in brate si ma intinde cu grija pe cearsaful alb acoperit cu petale de trandafir.Ma simteam bine langa el , ma simteam protejata, dar cu toate acestea nu stiam cum sa reactioez , stiam ce va urma si stiam ce se va intampla si ma simteam pe jumatate pregatita, el isi tinea un brat sub capul meu si cu celalalt imi atingea incet piciorul , ma musca usor de lobul urechii si simt un fior in tot corpul , apoi respiratia sa pe gatul meu face ca un val de caldura sa imi inunde trupul, inima imi pulseaza cu putere  dar cu toate acestea simt ca vreau mai mult .

Imi ridica usor rochia cu atingeri tandre , ma mangaie pe coapse dar foarte incet in timp ce saruturile lui coboara spre zona umerilor, apoi revine si ma saruta usor pe buze continuand sa imi sopteasca numele ,ador sa aud cum suna numele meu atunci cand este pronuntat de el.Ma stange si mai tare in brate degetele sale plimbandu-se delicat pe spatele meu iar cu cealalta mana incepe sa imi mangaie sanii , simt ca nu este corect ceea ce facem dar totusi nu ii pot spune sa se opreasca , simt ca daca nu fac asta acum , nu se va mai intampla niciodata.Cu gesturi tandre imi da usor rochia jos astfel raman doar in lenjerie intima ,era putin racoare dar nu simteam asta , trupul sau cald il incalzea si pe al meu.Imi desface incet sutienul si mi-l da jos, apoi incepe sa imi sarute incet sanii, un val de caldura si excitare imi inunda corpul ,inca simt ca ceea ce fac nu este corect dar pe de alta parte simt ca nu il voi mai revedea mut timp de acum incolo si trebuie sa fac asta , simt ca acum sunt pregatita. Buzele lui urca de la sanii mei la gura mea,ma saruta pasional asa cum face de fiecare data , dar de data aceasta se simte altfel, se opreste brusc din sarut si ma priveste putin speriat.

"Esti sigura?" ma intreaba incet , in soapta.

"Da" spun eu, si nu mint chiar sunt sigura ca vreau sa fac asta.

"Nu vreau sa te ranesc " imi spune soptit si ma priveste cu blandete.

"Nu o sa o faci , stiu asta , am incredere in tine " ii spun si ii mangai usor obrazul , apoi ma apropi si ii dau un sarut .

"Te iubesc " imi spune.

"Si  eu te iubesc " ii spun si ma las din nou pe spate.

Incepe din nou sa ma sarute cu mai multa ardoare de data aceasta, apoi se indeparteaza incet si isi da joc tricoul , il arunca si vine sa ma sarute din nou,limbile noastre se incolacesc intr-un joc ametitor si placut,  printr-o miscare lenta dar sigura imi inlatura chiloteii...simt o oarecare jesa sa apar in postura asta in fata lui, el isi da seama si imi zambeste sarutandu-ma din nou ...se ridica de langa mine si se descheie incet la pantaloni iar in secunda urmatoare suntem amandoi goi unul langa altul ,inima imi bate mult mai tare ca prima data si nu stiu cum sa reactionez .

El simte starea mea de tensiune si incepe sa ma sarute incet , usor ma lipesc si mai mult de el si mainile mele aluneca incet de spatele lui, una din mainile lui aluneca  pe spatele meu usor pana la fese...inima imi bate din ce in ce mai tare la fiecare atigere de-a lui, ma saruta din nou de data aceasta cu cat mai multa pasiune si imi  musca buza apoi ma intreaba daca sigur vreau lucrul acesta , dau afirmativ din cap , cu toate ca o voce in capul meu imi spune ca nu este bine ce fac, dar nu conteaza.Corpul incepe sa mi se incordeze atunci cand intra cu grija in mine.Degetele mainilor mele s-au impletit cu degetele mainilor lui.Simt o durere imensa si cu greu incerc sa ma abtin sa nu tip ,inchid ochii inercand sa nu ma gandesc la durere dar nu pot.Ii simt buzele care le saruta pe ale mele si deschid incet ochii,Harry se opreste din sarut si ma priveste trist .

"Imi pare rau , o sa ma opresc " sopteste el.

"Nu , e ok , sunt ok " ii spun eu  cu ultimele puteri.

El ma saruta din nou si eu incep sa ma obisnuiesc cu durerea, imi desclestez unghiile de ale lui si il prid de gat degetele mele afundandu-se in parul lui cret.Corpurile noastre se relaxeaza si in scurt timp termina , se aseaza incet langa mine si ma saruta pe gat apoi imi sopteste la ureche " imi pare rau " 

"Nu ai de ce sa iti para rau ", ma intorc la el si il mangai usor pe obraz .

"Ba da iubito , imi pare rau pentru durerea provocata "

"Este in regula " 

La auzul acestor cuvinte se napusteste asupra mea si ma strage in brate tare , ne privim in ochi si spune-mi amandoi in acelasi tip .."Te iubesc "....

Chiar daca durerea inca nu disparuse nu imi parea rau de nimic, ma simteam bine pentru ca el a fost primul baiat din viata mea si chiar daca probabil o sa para ca exagerez , imi place sa cred ca va fi si ultimul , acum sunt sigura ca nu vreau sa ma mai despart vreodata de el si chiar daca vom avea o relatie la distanta vom face in asa fel incat sa reziste , ne vom stradui si stiu ca si el va face la fel sunt sigura de asta ... chiar sunt...si vreau sa-mi petrec restul vietii alaturi de Harry ... acum mai mult ca niciodata....

Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum