Capitolul 32

6.5K 322 12
                                    

Hei  in sfarsit am terminat si acest capitol si am o veste pentru voi:o3 , peste cateva capitole povestea se va incheia:)Mi-a venit inspiratia  si am  o idee de final foarte frumoasa ,  nu va mai spun nimic acum si va las sa cititi.. lectura placuta:* ... daca va place lasati un vot si un comentariu  , love you >:D<

"Spune te ascult "  spune el si se incrunta putin .

"De dimineta am auzit o conversatie la telefon intre Maddie si cineva ... " incep eu mai increzatoare de data aceasta .Harry se uita la mine intrebator si ma indeamna sa ii spun toata povestea.

"Persoana de pe fir era Amber ....ele doua se pare ca ... nu stiu ... intr-un anume fel complotau impotriva mea ... stiu ca poate crezi ca mint , sau nu vrei sa auzi asta pentru ca Amber este iubita ta dar .. eu asta am auzit si jur  ca nu o fac intentionat ca sa te despart de ea , nici gand ... doar ca vroiam sa stii ... pentru ca eu sunt sincera cu tine si mereu am fost ... chiar daca tu nu ai fost in totalitate dar ..." incep eu sa ma balbai din nou .Harry imi pune un deget pe buze oprindu-ma din vorbit si ma priveste bland in ochi.

"Te cred " imi sopteste el incet si ma saruta scurt .

"Serios ?"  intreb eu , nu ma asteptam la raspunsul acesta din partea lui ,ma asteptam sa spuna ca nu ma crede ,ca sunt o mincinoasa si ca o fac intentionat doar pentru ca sunt geloasa pe iubita lui , dar .. ma  crede si deja incep eu sa imi pun intrebari de ce a spus ca ma crede asa de repede fara sa analizeze situatia ,sa mai puna si alte intrebari pentru a fi sigur.. incep sa ma indoiesc putin si de el .. si asta pentru ca increderea mea in el a scazut in ultimul timp, chiar daca acum cateva minute i-am spus ca il iubesc si l-am sarutat nu inseamna ca increderea mea in el a revenit asa de repede , am facut asta pentru ca pur si simplu asta am simtit si era ceva ce voiam sa ii spun de multa vreme ... iar acum am  simtit ca este momentul sa afle ... dar asta nu schimba inca cu nimic situatia.

"Da, poate ti se pare ciudat ca am fost asa de repede de acord cu ce ai spus ,stiu, dar si eu banuiam asta de ceva timp , nu vroiam sa iti spun nimic , pana nu aflam ceva sigur dar se pare ca oricum ai aflat inaintea mea " spune el .

"Poftim ? Ce vrei sa spui cu asta ? Nu inteleg .. Tu stiai ?" intreb eu putin uimita de ceea ce aud .

"Intr-un fel ,dar nu eram sigur de nimic , nu iti puteam spune pentru ca oricum nu ma credeai si poate aveai impresia ca vreau sa iti fac rau sa te separ de prietena ta ... pur si simplu asteptam momentul sa fac rost de o dovada ca sa ti-o si arat in momentul in care iti spuneam ce am descoperit " spune el  ,in tot acest timp ma priveste in ochi iar pe fata lui se citeste ingrijorarea.

"Cum ti-ai dat seama ca este ceva intre cele doua ?" intreb eu curioasa .

"Pur si simplu in seara aceea cand Amber a venit si m-a sarutat la petrecerea aceea ... dupa ce ai plecat Maddie nici macar nu a venit dupa tine , pur si simplu te-a strigat o data sau de doua ori si atat , apoi a ramas cu noi si se prefacea afectata dar  nu era deloc asa , toata seara a fost prietenoasa cu Amber si dupa modul in care vorbeau pareau prietene de o viata intreaga, pareau sincer ca se cunoasteau de foarte mult timp , totul era foarte suspect "

"Bine dar mi-a spus ca dupa ce am plecat atunci ea .. ti-a facut ceva .. drept razbunare ..."spun eu amintindu-mi  ce mi-a spus Maddie cum ca i-a turnat sucul in cap.

"Nu a facut nimic, imediat dupa Jace a luat-o pe Bri si au plecat iar Zayn a venit cu propunerea sa continuam petrecerea acasa , iar prietena ta si Amber au fost de acord , in fata mea au facut cunostinta si pareau sa se inteleaga foarte biune , nici urma de ura intre ele , si apoi vorbeau si radeau tot timpul , o prietenie asa rapida intre ele este ciudat pentru oricine "

Nu pot sa cred ca Maddie m-a mintit si in legatura cu asta ... nu imi vine sa cred ca prietena mea cea mai buna mi-a facut asta ... este practic.. de necrezut.

Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum