Hei am reusit sa scriu intr-un final si capitolul acesta, imi cer scuze din nou ca nu pot posta des , va pup si nu uitati sa lasati un vot si un comentariu , love you :**
Ma trezesc dimineata cu greu si ma intorc in spate sa ma uit din instinct la Maddie dar ea nu era in pat , cred ca s-a trezit mai devreme. Ma ridic incet din pat hotarata sa ma duc la baie ,imi iau halatul pe mine si papucii mei pufosi si ma indrept spre baie , dar cand ajung la usa aud pe cineva care vorbeste in soapta , era Maddie care se pare ca avea o discutie cu cineva la telefon.
"Ti-am zis ca rezolv , am convins-o acum nu ramane decat sa ducem si planul pana la capat "
Ce vrea sa insemne asta ? Ce vrea sa zica Maddie ?Si cu cine vorbeste la telefon?
"Nu, nu banuieste nimic...Acum nu mai pot vorbi dar ne vedem diseara la petrecere si iti voi spune mai mult ... ba chiar m-am gandit la ceva si vreau sa imi spui daca esti de acord"
Cine sa fie de acord ?Plan ?Totul a fost doar un plan de-al ei ?Prietena mea cea mai buna ?Cum poate sa imi faca asta ?Nu, nu este posibil...
"Amber ... trebuie sa inchid stiu ca tu vrei sa rezolv asta cat mai repede dar intelege-ma si pe mine ... asa de repede nu se poate pana la urma ea chiar il iubeste ... si chiar daca nu vrei sa recunosti asta stii ca si Harry are sentimente pentru ea de aceea te cam evita in ultimul timp .. este cu tine acum pentru ca a tinut la tine in trecut dar tu ce ai facut ? L-ai inselat cand ai plecat ,la fel a facut si el aici .. ranit fiind ... doar ca el se pare ca s-a indragostit .. la inceput doar a folosit-o si a fost o joaca dar acum nu mai este ..." spune Maddie in soapta ca sa nu o aud.
Amber?Vorbea cu iubita lui Harry ?De cand sunt ele prietene asa de bune si de cand comploteaza ele impotriva mea ?Si Maddie de ce imi face asta tocmai acum? ... nu inteleg ,.. ce i-am facut ca sa merit asta?
Nu imi vine sa cred ...ma duc repede la sifonier imi iau haine de acolo in cea mai mare graba , ma imbrac la fel de repede si trantesc usa de la sifonier ... nu ma mai aranjez deloc , nici macar nu imi pasa cum arat in momentele astea ,si ma pregatesc sa ies afara... dar in momentul cand apas pe clanta iese repede din baie Maddie.
"Sam..." spune ea putin speriata si uimita.
Ma uit la ea urat fara sa ii spun nimic si ies rapid pe usa , trantind-o in urma mea . Cobor in graba scarile si il vad pe Tom stand pe canapea asa cum nu l-am mai vazut de mult timp scriind la laptop .
"Scumpo s-a intamplat ceva ?" ma intreaba el ingrijorat .
"Sunt ok o sa plec pentru ceva timp , vin repede" spun eu si ies repede pe usa fara sa ascult ce are de spus , stiu ca acum gresesc si fata de el dar am ceva important de facut.
Imi scot telefonul din buzunar si formez numarul lui Harry .Nu suna decat de doua ori si o voce ragusita imi raspunde , sunt sigura ca l-am trezit din somn , si sunt constienta ca probabil e cu ea dar nu imi pasa.
"Sam ?" raspunde el, cu vocea aceea adormita.
"Da , vreau sa vorbim poti sa vi in parc in 10 minute ?" spun eu repede.
"Sigur ... s-a intamplat ceva ?"
"Vreau doar sa vi bine ?Te astept acolo " spun eu si ii inchid telefonul , vreau sa ii vorbesc ,nu stiu ce sa spun acum , nu stiu daca o sa ma creada cand o sa ii spun de Amanda si de asa zisa prietena a mea Maddie ... dar trebuie sa fac ceva , am fost naiva si am crezut in cine nu trebuia , si acum regret enorm ... trebuie sa repar cumva gresela facuta , stiu ca si Harry mi-a gresit dar ...Maddie mi-a gresit mai mult , mult mai mult , m-a ranit mai mult decat oricine altcineva si da de data aceasta chiar am de gand sa ma razbun.
****
Asa cum a promis a fost in parc in 10 minute , ochii ii sunt rosii si inca are fata umflata de somn dar nu asta este important , important este ca a reusit sa ajunga si a fost si punctual.Inima imi bate tare si nu stiu ce sa fac, cum sa reactionez si nici macar cum sa incep conversatia.Se aseaza langa mine pe banca si ma priveste in ochi , este pentru prima data cand pot citi in ochii lui un sentiment ..' ingrijoarere. Era ingrijorat pentru mine si asta ma facea sa ma simt bine , intr-un fel dar pe de alta parte ma simteam rau pentru ce urma sa ii spun si nici macar nu stiam cum sa incep.
"Harry eu te-am chemat aici pentru ca ... eu ..." incep sa ma balbai.
Harry incearca sa ma calmeze si imi pune o mana pe fata privindu-ma bland in ochi .
"Spune orice ar fi ... sunt aici sa te ascult ...de asta am si venit " imi spune el incet fara sa isi ia privirea de la mine .
Mana lui pe fata mea si privirea aceea ma fac sa ma mai calmez putin , dar tot nu stiu cum sa incep ...
"Harry nu stiu cum sa iti spun dar ... eu ... de dimineata... " incerc eu sa ii spun.
"Spune , e totul ok...trage adanc aer in piept si spune ce ai pe suflet " imi spune el bland .
"Eu te iubesc ..."ii spun eu si lacrimile imi inunda privirea, clipesc lasand lacrimile se se prelinga pe obrazul meu si continui sa il privesc in ochi , nu am avut curajul sa ii spun ce am auzit de dimineata , dar am spus ceea ce vroiam sa ii spun de atata timp dar ceva sau cineva ma oprea de fiecare data.
Urmatorul gest al lui Harry este sa imi cuprinda fata cu ambele maini si sa o traga rapid spre el , ma saruta pasional, un val de caldura imi cuprinde tot corpul , aceasi senzatie pe care am avut-o si la primul nostru sarut ...nimic nu s-a schimbat.Dar brusc imi amintesc de Maddie si de Amber si ma opresc , ma uit putin speriata in ochii lui verzi.. trebuie sa ii spun ,daca nu ii spun acum va fi prea tarziu si trebuie sa ma creada...
"Trebuie sa iti spun ceva foarte important..."
CITEȘTI
Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )
Fanfiction"De ce trebuie sa-mi petrec vacanta de vara la el ?" o intreb eu pe mama suparata in timp ce priveam cum picaturile de ploaie se preling pe geamul masinii. "Pentru ca nu ai vorbit cu tatal tau de aproape 2 ani .De cate ori sa-ti spun ? Chiar daca e...