Hei vreau sa incep prin a spune ca imi pare nespus de rau ca nu pot posta des sau in timpul saptamanii dar am atat de mult de munca la scoala incat nu pot sa ma concentrez pe nimic altceva , eu una astept cu nerabdare sa vina vacanta numai astfel voi putea sa postez mai des .Imi cer scuze inca odata ca v-am facut sa asteptati atat .Sper sa va placa si noul capitol , nu uitati sa lasati un vot si un comentariu , va pup :**
"Poftim? Esti nebuna ? Ce cautam noi aici ?Pentru asta m-ai adus la petrecerea asta ?Si de ce ai vrea sa ma aduci in camera asta ?Nu ti-am zis ca nu mai vreau sa stiu nimic legat de el ?Ce se intampla Maddie?" toate aceste intrebari imi vin in minte, vreau sa le spun ,vreau sa i le spun lui Maddie dar nu pot parca ma simt blocata... nu fac decat sa ma uit uimita la prietena mea care cauta ceva anume in camera asta.
"Ce cautam aici ?" reusesc eu sa rostesc intr-un final.Voiam sincer sa aflu , nu voiam sa fiu in camera asta pentru ca in mod clar nu intentionam sa ma intalnesc cu Harry aici si cu prietena lui roscata numai cand ma gandesc la prezenta ei aici ma simt rau , nu vreau sa ii mai vad inca odata mai ales intrand in camera asta , nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca ne gaseste aici.
"Maddie imi raspunzi si mie la intrebare ?" ridic vocea la ea , imi pierd rabdarea cand vad ca ea cauta fara incetare ceva si nu imi raspunde de parca as fii invizibila , in momentul asta ma simt de parca as comite o infractiune .
"Aha am gasit " exclama Maddie fericita ignorand din nou faptul ca eram si eu prin preajma.
"Ce tot cauti?" ma rastesc la ea incercand sa ma fac auzita, si ca sa fiu sigura ca de data asta imi vorbeste ma pun in fata ei .Avea in mana un laptop , presupun ca laptopul lui Harry.
"Maddie ce faci cu asta ?" spun eu de data aceasta curioasa.
"Trebuie sa vezi ceva" imi spune Maddie si deschide laptopul, cand se deschide ecranul pe acesta apare o parola pe care Maddie o stie se pare , ma gandesc de unde stie toate lucrurile acestea si ce pune la cale dar sunt curioasa ce vrea sa imi arate . Cauta pe desktop si vad ca trece cu mouse-ul peste un folder care avea numele Amber , gandul mi se duce imediat la roscata.Maddie dechide folder-ul si apare sute de poze cu Amber si videoclipuri.
"Ca sa vezi cat de mult si-a batut joc de tine " spune ea vizibil nervoasa.
"Maddie de unde stii toate astea?" o intreb eu, ma afecta sa vad ca Harry in tot timpul asta a fost indragostit de alta persoana si mai ales acum cand ma gandesc ca m-a mintit cu tot ceea ce mi-a zis chiar si atunci cand mi-a zis ca ma iubeste a mintit ... si pentru un moment am avut un dubiu cum ca ar zice adevarul ,acum ... totul s-a naruit.
"Nu conteaza , conteaza ca am gasit astea ... in toata perioada cat a fost cu tine el era si cu fata asta , si ea se filma si ii trimitea filmulete se pare ca era undeva in Canada din cate am inteles din cateva filmulete ale ei " spune ea si ma gandesc din spusele ei ca ea a urmarit cam toate filmuletele de acolo ,dar nu inteleg ce vrea sa faca defapt presimt ca are un plan si la cum o cunosc eu sunt sigura ca presimt bine.
"Asta te va ajuta sa te razbuni pe el , si nu accept un nu " sune Maddie hotarata privindu-ma in ochi.
"Ti-am zis ca nu ma intereseaza razbunarea" ii spun eu , chiar nu as vrea sa ma razbun pe el oricat de mult rau mi-ar fi facut, pur si simplu nu pot.
"Nu ma intereseaza ce zici tu , sincer " spune ea si deschide un videoclip , se pare ca Amber se filma si ii trimitea mesaje lui Harry cat timp era departe , videoclipul avea in colt o data...Maddie mi-a aratat faptul ca videoclipuril erau trimise aproape in fiecare zi.
Privirea mi se incetoseaza din cauza lacrimilor mai ales cand vad ca la fiecare videoclip formula de introduce a lui Amber era "Hei iubire ce mai faci ?" aceeasi introducere la fiecare videoclip, nu inteleg de ce Maddie vroia sa imi arate asta ... defapt inteleg voia sa ma enervez ca sa ma razbun dar oricat de rau ar durea asta nu vreau sa ranesc pe nimeni.
Maddie inchide folderul si deschide un altul, acesta avea numele lui Harry pe el .. nu intelegeam ... printre pozele de acolo am avzut si unele poze cu Harry si Amber erau fericiti , imbratisati .. zambeau ..lacrimile incep sa imi curga pe obraz ma asez pe pat langa Maddie si ma uit trista la pozele lui Harry ... intr-adevar pe ea o iubea iar de mine isi batea joc doar , eram doar rezultatul unei glume cu prietenii lui.In folder erai videoclipuri si cu Harry , acesta ii raspundea lui Amber de asemea si dupa data se pare ca ii raspundea si el aproape in fiecare zi , ma uit la unele date si observ ca erau din peroada in care avea o relatie cu mine.Formula de introducere a lui " hei love" m-a facut sa imi pierd cumpatul si sa izbucnesc in lacrimi , pentru un moment credeam ca poate chiar tine la mine macar putin, macar jumatate din cat tin eu la el dar m-am inselat, el nu simtea nimic pentru mine eram doar bataia lui de joc si atat.De ce oare trebuia sa am incredere in el ?De ce am fost atat de naiva si l-am crezut ? De ce am crezut in cuvintele lui ... de ce ?
Inchid laptopul si ma ridic brusc, hotarata sa ies din camera asta , simteam ca peretii se apropie , spatiul acela ma sufoca, vroiam sa ies si sa iau putin aer.
"Vreau sa plecam " ii spun hotarata prietenei mele .
"Imi pare rau Sam nu am vrut sa te fac sa te simti rau , am vrut doar sa iti deschid ochii ,sunt prietena ta si asta e de datoria mea, suferi degeaba dupa un baiat care nu te merita " imi spune Maddie si vine la mine si ma imbratiseaza cald . Ii raspund la imbratisare inca plangand, apoi ea se desprinde din imbratisare , pune laptopul acolo unde l-a gasit si ma ia de mana indreptandu-se spre usa pregatita sa plecam ,dar cand ne indreptam spre usa vedem ca usa se deschide incet si inauntru intra Harry.
Priveste socat cand la mine cand la Maddie si nu isi da seama ce se intampla , expresia lui uimita se transforma incet incet in furie...
"Ce mama dracului faceti voi in dormitorul meu ?"
CITEȘTI
Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )
Fanfiction"De ce trebuie sa-mi petrec vacanta de vara la el ?" o intreb eu pe mama suparata in timp ce priveam cum picaturile de ploaie se preling pe geamul masinii. "Pentru ca nu ai vorbit cu tatal tau de aproape 2 ani .De cate ori sa-ti spun ? Chiar daca e...