Capitolul 35

6.2K 349 8
                                    

Heiii am revenit in sfarsit cu noul capitol imi pare rau rau rau rau rau de toott :o3 ca nu am putut sa il postez mai devreme dar se pare ca nici ultima saptamana de scoala nu a fost atat de libera precum ma  asteptam , vreau sa va dau o veste ... mai sunt 3 capitole si povestea mea ajunge la final :)... vreau sa  va multumesc inca de pe acum pentru comentariile si mesajele frumoase , m-au incurajat si m-au facut sa am mai multa incredere in mine , pentru asta va multumesc inca odata ... am inceput o alta poveste dar va mai dura putin pana sa o public pana atunci cred ca o sa o termin pe aceasta. Lasati un comentariu si un vot daca va place  noul capitol,ca de fiecare data :**... love you guys :***

Inima imi batea in piept cu putere ...Aveam emotii?Banuiesc ca da ..nu stiam ce se putea intampla si cum va decurge aceasta intalnire.Emotile mele se pare ca le resimtea si Harry pentru ca ma strangea si mai tare de mana , incurajandu-ma sa fiu tare.

"Buna Sam draga mea , vroiam sa vorbim cu tine, fiica mea are ceva important sa iti spuna" spune mama lui Maddie cand ajunge in sfarsit in locul in care ma aflam eu.

"Ascult " spun eu incet , pur si simplu nu am puterea sa  tip, sa cer explicatii ,nu are rost si m-am saturat, plus ca nu puteam face asta in fata mamei ei , am respect pentru femeia asta si tin la ea exact cum am tinut si la Maddie candva.

"Haide Maddie spune" o indeamna mama sa uitandu-se intr-un mod amentintator catre ea.

"Imi pare rau Sam " spune Maddie cu o voce stinsa si cu capul in pamant .Nu ii puteam raspunde la aceasta intrebare , pentru ca nu aveam de gand sa o iert pentru nimic din ce mi-a facut , mai ales ca ca stiam ca nu vorbeste serios si doar este obligata de catre mama ei.

"Bine " reusesc eu sa spun in cele din urma privind cu ura in directia ei , as vrea in momentul asta sa se uite in ochii mei si sa vada cata ura am putut sa adun in ei , numai pentru ea , prietena mea cea mai buna .. pff... nici pe departe , imi pare rau ca am avut atat de multa  incredere in cineva care nu merita , imi pare extrem de rau de faptul ca sufera de acea boala ... si inteleg de ce nu a vrut sa impartaseasca asta cu mine , probabil i  s-a parut un lucru rusinos , o inteleg , dar modul ei de a actiona asa impotriva mea fara sa se intereseze macar daca este adevarat sau nu ce a aflat despre mine , fara dovezi ma face sa nu vreau sa o iert niciodata si sa am sentimentul asta de repulsie de fiecare data cand ii vad fata.Acum ma astept sa ridice capul din pamant si sa vina spre mine sa actioneze violent la fel ca seara trecuta dar nu face nimic sta acolo nemiscata cu capul in pamant iar intre noi este o liniste morbida , doar sunetul valurilor se mai aude.

"Noi vom pleca acum,  ne pare rau pentru tot raul cauzat draga mea " rupe in cele din urma tacerea mama lui Maddie.

"La revedere doamna Robinson" reusesc eu sa spun si ma intorc sa plec repede de langa cele doua, sa stau in preajma lui Maddie acum ma face sa ma simt rau.In tot  acest timp Harry a fost tacut si m-a tinut de mana , acum ma tine in brate si ma pupa in crestetul  capului , eu imi infasor usor bratele in jurul taliei lui.

"O sa fi bine , o sa vezi , ce era mai rau a trecut" spune el incet in timp ce stateam inca imbratisati.

"Inca nu s-a terminat" spun eu si imi amintesc brusc ca mai este inca o persoana care ne pote tulbura linistea si fericirea,Amber.

"Nu te  ingrijora si nu te mai gandi la asta acum , o sa rezolvam noi si problema aceasta vei vedea " imi spune el pentru a ma incuraja , si intr-un fel sau altul stiu si simt ca are dreptate.

"Noi mereu trecem peste toate atunci cand suntem impreuna corect?" ma intreaba el si imi ridica barbia pentru a ma face sa ma uit in minunatii lui ochi de un verde hipnotizant.

"Asa e " spun incet ridicandu-ma pe varfuri si dandu-i un mic sarut.

"Pentru  ce a fost asa ?" intreaba el zambind.

"Nimic important ... te iubesc ... " ii spun eu incet si apoi ma uit timida in ochii lui , nu spun prea des ceea ce simt dar de data asta chiar simteam nevoia sa o fac , el chiar este persoana aceea careia i-as spune mereu ca o iubesc fara sa vreau sa aud si de la el asta , in ciuda a tot ceea ce s-a intamplat chiar tin la Harry cum nu credeam ca o sa tin la cineva vreodata.

"Si eu te iubesc Sam "  spune cald si ma strange si mai tare in brate " si iti promit ca langa mine  nu o sa ti se intample nimic , o sa petrecem cea mai frumoasa vara impreuna " spune el si ma saruta usor.

Si brusc fara sa vreau mi-am amintit ca vara este pe sfarsite si in curand o sa plec si eu de aici , facultatea ma asteapta  si nu mai pot sta ... intelegerea a fost o vara ... o vara plina de peripetii dar o vara frumoasa , mi-am intalnit marea dragoste zic eu , m-am impacat cu tatal meu si in sfarsit l-am iertat si l-am inteles , am descoperit cine imi sunt adevaratii prieteni si am descoperit si intentiile lui Maddie si experienta asta m-a maturizat in adevaratul sens al cuvantului , acum stiu cine sunt , stiu ce vreau de la viata si stiu ce am de facut in continuare , dar ce se va intampla cu noi ? cu mine si cu Harry ... nu vom mai fi impreuna dupa ce voi pleca de aici ?O sa avem o relatie asa cum el a avut cu Amber .. la distanta?Sa vorbim doar la telefon si pe site-urile de socializare si sa ne trimitem filmulete video in fiecare zi ? Chiar nu vreau sa  ma gandesc la asta acum dar nu ma pot abtine ...  ma doare sa ma gandesc ca voi pleca si il voi parasi pe el si pe tata ... dar trebuie sa o fac pentru binele meu , am nevoie de studii nu pot sta aici tot tipul .. chiar daca doare stiu asta ...

"La ce te gandesti ?" ma intreaba el si isi apropie fruntea de fruntea mea .

"La noi , si la faptul ca in curand voi pleca Harry "  ii spun eu trista.

"Stiu asta ... dar nu vreau sa ne gandim la asta acum .. nu asta este important in momentee astea " spune el si incearca sa zambeasca desi stiu ca si el se simte rau la fel ca si mine cand se gandeste la asta.

"Dar este important , nu o sa ne mai vedem o lunga perioada de timp "  nu stiu de ce fac asta dar continui sa insist pe aceasta tema.

"Vom reusi sa facem ceva si in legatura cu asta , vei vedea.. acum haide sa nu stricam momentul " imi spune el si ma saruta din nou , sunt de acord pe moment cu ce sune el dar stiu ca va veni momentul cand va trebui sa vorbim si despre asta dar pana atunci are dreptate ... nu trebuie sa ma mai gandesc la asta , cel putin nu acum ... trebuie doar sa traim momentul... pana in ziua cand voi pleca ...

Maybe...Someday...( A Harry Styles Fanfic )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum