Plecarea

2.8K 88 21
                                    

Martin's P.O.V

Stau pe pat cu laptopul in brate lucrand la cateva retusuri pentru noua mea piesa.

Nu mi-am mai dezlipit ochii de pe ecranul din fata mea de azi dimineata, iar acum este aproape 19 pm.

Lucrez din greu pentru spectacolele mele si pentru piesele mele, dar de cand faima mi s-a dublat simt ca explodez la cat stau cu capul in ecranul din fata mea. Am cearcane sub ochi si simt ca nu mi mai pot tine deschis prea mult, simt ca pleoapele imi sunt prea grele ca sa le mai tin deschise.

N-am mai iesit afara de doua zile, ceea ce este enorm de mult pentru mine, eu nu pot sta in casa mai mult de doua ore, iar eu  stau in casa mai mult cand dorm, altfel, daca sunt treaz simt ca innebunesc daca nu iau o gura de aer proaspat si nu simt un pic de vant cum imi bate in fata.

Dar faima cere sacrificii, lucrez din ce in ce mai mult pentru ca vreau ca totul sa iasa perfect, imi ador fanii, fara ei nu as fi putut sa fiu unde sunt acum, de asta vreau sa le multumesc printr-un show cat se poate de bun, pe care nu-l vor uita prea curand.

Imi dau castile de dupa gat si imi las leptopul pe pat. Ma ridic si ma intind de cateva ori.

- Martjin, vino jos! Ai invitati! Mama ma striga si ies din camera coborand scarile rapid. Cobor ultima scara si ma uit in fata.

- Hei Martin. Lidia, directoarea de la Spinnin Records imi zambeste.

- Aaaa, Hei? A parut mai mult o intrebare, ceea ce nu urmaream.

-Hei bro! Tim, ridica mana si cu un gest scurt ma saluta.

-Hei. Dau din cap in semn de salut.

- Uite Martin, stiu ca te intrebi de ce sunt aici. Lidia isi impreuneaza mainile si se apropie de mine.

- Cam asa. Ma uit la ea apoi la Tim care sta plictisit in fata mea, langa canapea.

- M-am uitat peste dosarele tale si am vazut ca tu nu ai ultimul an de liceu terminat, iar asta e o problema. Dau din cap in semn ca da.

- Si daca mai vrei sa faci parte din Spinnin Records, trebuie sa te intorci la liceu si sa termini ultimul an de liceu. Raman inghetat in locul meu si ma uit la femeia blonda din fata mea care spre nenorocul meu, vorbea serios.

- V-v-vorbiti pe bune? Ma balbai si incep sa ma panichez. Tim vine vreo patru pasi in fata si isi pune mana pe umarul meu.

- O sa fie ok Mart, o sa vin cu tine. Tim ma zgaltaie usor.

- Sa vi unde? Unde plecam? ma intorc spre Lidia si ea imi arata un zambet fals sperand ca o sa ma imbuneze.

- Nu poti sa faci liceul aici in Amsterdam, pentru ca toti fani se vor astepta la asta, asa ca te vei duce la un liceu foarte bun din Los Angeles. Lidia imi explica.

- In L.A?! M-mam, tu esti de acord cu asta? Ma intorc spre mama.

- Da. Sti ca mereu incerc sa te conving sa-ti termini studiile Martjin. Mama vine langa mine.

- Plus Tim va veni cu tine. Mama se duce in bucatarie iar eu raman cu cei doi.

- Deci, avionul va pleca maine dupa amiaza. Uitati-va biletele . Lidia imi intinde mie un bilet si il iau inghitand in sec.

- Bun. Ne vedem maine la aeroport. Lidia se intoarce pe calcai pe tocurile ei de 25, si incepe sa se miste rapid spre usa.

- Eu zic sa-ti faci bagajul. Tim se joaca cu biletul din mana lui.

- Chestia asta chiar se intampla? E- e adevarat? Ma asez pe canapea si imi las capul pe spate.

- Nu e asa de rau, e L.A! Sti cate fete frumoase sunt acolo? Ma ia de brat. Gandeste-te! Fete, plaja, petreceri, libertate!

My Boyfriend, The DjUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum