Restaurant italienesc

604 41 17
                                    

Keytlin's P.O.V

– Care e raspunsul la exercitiu 5? Sarah ma intreaba.

– 24 la a doua.

– Mersi.

Rezolv ultimele doua probleme apoi arunc culegerea si caietul pe birou.

– Gata!

Ma trantesc pe patul Sarei langa ea.

– Cat mai e pana sambata?

– Inca doua zile.

Sarah ofteaza apoi incepe sa scoata sunete de planset. Isi lasa capul intre palme apoi  se sprijina de mine. 

– Vreau lasagna. Sarah se trezeste spunand.

– De unde? Cum ti-a venit prin cap asa ceva?

– M-am gandit la pizza apoi la lasagna. Nu ma intreba de ce.

Ma ridic din pat pasand-o pe blonda sa cada pe saltea. Urc cele cateva scari apoi ma pun pe canapeaua improvizata pe care am facut-o eu si Sarah.

Geamul maricel din fata ei imi permite sa vad direct in strada. Imi place sa observ lumea de aici, mai ales noaptea, e ca si cum m-ar linisti. E ca si cum ar fi coltul meu. 

Telefonul ma anunta ca am primit un mesaj. Mi-l scot din buzunar numele lui Martin aparand pe ecran.

"  Ce faci? - Martin 🙈🙉🙊🐒"

" Teme "

" Nu imi dai si mie tema de la chimie? - Martin 🙈🙉🙊🐒"

" Experimentul 4 de la pagina 55 "

" Mersi - Martin🙈🙉🙊🐒 "

" Cum mai esti? - Martin🙈🙉🙊🐒 "

" Bine. Sarah mi-a cam facut pofta de mancare italiana " 

" Oh! O pizza ar fi bine venita acum - Martin 🙈🙉🙊🐒"

" Eu ma gandeam mai mult la paste sau lasagna. Sti nu poti manca mereu numai pizza "

" Ba da! Eu am dovedit-o toata viata mea - Martin 🙈🙉🙊🐒"

"  E incredibil cata pizza poti baga in tine. Mananca si tu o supa sau ceva facut in casa! Nu e sanatos! "

" La ce te referi? Sunt foarte sanatos, uitat-te la mine, parca nu mai sunt atat de pal - Martin🙈🙉🙊🐒 "

" Ha,ha,ha. Nu pe bune mananca si tu ceva calumea. Poti sa-ti aduc friptura daca vrei "

" Mi-e prea lene sa vin pana acolo, e ora 6 p.m. La fel de bine pot sa pun resturile pe pizza in microunde - Martin 🙈🙉🙊🐒"

" Termina cu pizza! "

Inainte sa-mi raspunda Martin, Sarah vine langa mine.

– Hai in oras! Vi sa mancam ceva?

– Tocmai ce am mancat. 

– Da dar am chef de o lasagna. Vi la un restaurant italienesc?

– Ok, stai sa-i dau mesaj si lui Martin si Tim, au spus ca vor ceva de mancare.

" Hai in oras, la restaurantul din centru, acela italienesc "

" Ne intalnim acolo - Martin 🙈🙉🙊🐒"

Ma ridic de pe canapeaua improvizata apoi ma duc la dulap si imi scot un tricou si o fusta, iar de sub pat imi iau o pereche de sneakersi. Ma imbrac si ma incalt rapid, Sarah fiind deja gata.

My Boyfriend, The DjUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum