3 luni pline

698 32 37
                                    

Keytlin's P.O.V

Filele din calendar au zburat pana cand s-au implinit 3 luni decand eu si Julian suntem impreuna.

Momentan suntem in Amsterdam, sarbatorim in apartamentul lui, sau mai degraba am sarbatorit, acum doar stam si ne holbam unul la altul.

– chiar nu inteleg care e faza cu voi olandezii si ochii albastri. Martin are ochii albastri, tu ai ochii albastri, Cruella are ochii albastri, pana si Jay ii are. Nu pricep! Cum dracu' va nasteti toti cu asta? Vreau si eu.

Ma sprijin pe pieptul lui cu coatele.

– Dar ai tai sunt superbi. Pentru mine sigur sunt.

– Pai daca iti plac tie...

Il sarut scurt apoi ma ridic din pat. Imi prind parul intr-un coc nearanjat, apoi ma uit in oglinda sa vad cum imi sta.

Camasa lui J imi vine mai mult ca o rochie si imi face trupul sa para mai firav. Dar tot odata da de inteles multe despre ora petrecuta cu brunetul.

Sa nu va aud! Suntem in secolul 21, majoritatea relatiilor sunt bazate pe sex, si va pot asigura ca a mea e cea mai ok. Acum sexul nu mai e privit cu aceasi ochi, ca acum nu stiu cati ani, totata lumea practica si nu se sfieste in legatura cu asta. Ma puteti chema o usuratica, dar eu macar am facut-o cu un tip pe care chiar il plac. Si il plac foarte, foarte, foarte mult. Si pana la urma relatia asta nu e bazata pe sex deci...

– Eu ma duc in bucatarie. Il anunt, apoi merg in camera spatioasa.

Scot cacaoua din dulapul de sus, apoi laptele din frigider. Torn lichidul alb intr-un ibric, apoi il pun pe ochiul aragazului dupa ce aprind aragazul. Pun cacaoua peste apoi incep sa amestec, dupa ce laptele devine maro deschis torn un pic de zahar si amestec.

Torn lichidul fierbinte in doua cani, apoi iau niste bezele de unde stiu ca tine J punga cu bezele.

– Ce-mi pregatesti? Julian isi inconjoara bratele in jurul taliei mele lipindu-ma de pieptul lui.

Suvitele de par ud mi se lipesc de obraz, ceea ce ma face sa ma intorc.

– Cum de iti faci dus atat de repede? Mie imi ia atat doar sa potrivesc apa.

– Doar sti ca nu-mi place sa zabovesc mult sub dus, ma rog, atata timp cat tu nu esti acolo.

Zambesc acoperind spatiul dintre noi. Ii musc buza usor apoi ma despart din sarut.

– Bea-ti cacaoua cu lapte pana nu se raceste.

Isi da ochii peste cap apoi imi da drumul ca sa-si ia cana.

– Deci, ce vrei sa facem azi? Facem tot ce vrei tu. J ma anunta sorbind din laptele cu aroma de ciocolata.

– Stam, ne uitam la TV, mancam, ne sarutam. Vreau o duminica normala cu tine.

– Dorinta ta e comanda pentru mine. Vreti si pizza printre saruturi si seriale domnisoara?

– Atata timp cat domnul plateste, pentru ca nu am bani.

– Pizza sa fie. Ce fel de pizza ati dori.

– As vrea o pizza Marguerite.

– Acum comand, tu poti sa te faci comoda pe canapea, vin si eu intr-un minut.

Ma trantesc pe canapea, dar cum universul are chef de caterinca, fix atunci cineva suna la usa.

Intr-un final deschid usa, un Martin socat stand in fata mea. Ma uit intrebatoare la el, dar apoi imi amintesc ca port doar camasa lui Julian, care era destul de subtire si transparenta.

My Boyfriend, The DjUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum