Keytlin's P.O.V
Stau in spatele scenei impreuna cu Ethan, Sarah si cu o fata care a castigat nu stiu ce concurs, in timp ce Martin si Avicii sunt pe scena si remixeaza impreuna.
- L.A, vreau sa vad maini in aer! Martin striga in microfon si incepe sa sara.
Multimea din fata lor sar si canta-n cor.
Zambesc larg la imaginea din fata mea si strig si eu odata cu multimea din fata.
- Asta a fost ultima melodie! Multumim frumos! Cei doi dj alearga inapoi in backstage.
- Ati fost uimitori! Sar in bratele lui Avicii si il imbratisez.
- Mersi Key. Avicii bate palma cu mine dupa ce ma despart din imbratisare.
Bat palma si cu Martin dupa felicitandu-l.
- Ce urmeaza acum? Ii intreb uitandu-ma la amandoi.
- Avem un Q&A live, ca dupa concert. Martin imi raspunde. Ti-ar placea sa faci Q&A-ul cu noi? Ma intreaba ridicand o spranceana.
- Da. De ce nu?
- Perfect! Il facem la mine-n cabina. Avicii am batut o data din palme.
- Acum?
- Da, vreo problema? Ma intreaba Martin.
- Nu, nu. Haideti.
Intram in cabina lui Avicii si ne asezam pe o canapea care era in camera.
Martin aranjeaza tot ce e nevoie pentru a transmite live si imi da mie telefonul lui ca sa pot citi intrebarile, el luand tableta.
- Si suntem live. Martin ne anunta.
- Hei! Spun ambii baieti.
- Care-i faza copii? Martin ii se adreseaza camerei.
- Am revenit cu Q&A live de dupa concert si la acest Q&A avem si invitati speciali. Av arata spre mine.
- Hei guys, eu sunt Keytlin,imi puteti spune Key.
- Keytlin ne va acompania pe tot restul Q&A-ului, deci daca aveti intrebari pentru ea, doar scrieti un com cu intrebarea. Martin se grabeste sa explice.
- Bun pai hai sa incepem. Spun eu entuziasmata.
- Uite aici o intrebare. Avicii flutura telefonul. Este de la ForeverAlone27:
Martin, ai iubita?
Ma uit si eu si Avicii spre el amuzati.
- Sti ceva? De ce nu alegem alta intrebare. Urmatoare e de la...
- Nu, nu, nu, nu, nu! Trebuie sa raspunzi. Haide Martin. Ii spun printre chicote.
Martin ofteaza si inspira si expira adanc.
- Nu, nu am.
Eu si Avicii zambim pentru ca stim ca acum ego-ul si mandria lui au fost lovite din cauza raspunsului negativ. Poate pentru voi nu este mare lucru, dar pentru marele dj Martin Garrix sa recunoasca ca nu are iubita desi poate avea orice fata e un pic dureros.
- Acum e randul meu.
Imi ridic telefonul sa vad intrebarile mai bine, deoarece nu vad atat de bine fara ochelari.
- Intrebarea este de la MusicMakesMeHappy:
Mi-a placut enorm de mult de voi in seara asta #energy #goodmusic #MartinGarrix&Avicii. Intrebarea mea este:
CITEȘTI
My Boyfriend, The Dj
أدب الهواةFaimosul Dj, Martin Garrix, se intoarce la liceu pentru as termina ultimul an. El incearca sa treaca nerecunoscut, dar fanii ii fac treaba mai grea, din fericire nu este singur, prietenul lui Tim cunoscut ca si Avicii se muta cu el intr-un apartamen...