Martin's P.O.V
Zambesc la Keytlin care este concentrata pe telefonul ei, vrand sa prinda pokemoni.
- Am gasit unu'! Key exclama.
Ma aplec peste ea vazand pokemonul.
Arunca cateva pokeballs spre el si in cele din urma il prinde.
- L-am prins! Tu ai prins vre unu?
- Pe ala l-am prins inaintea ta, doar ca nu ti-am spus.
- Esti incredibil. Rade la sfarsit, continuand sa se uite in ecranul telefonului.
Ranjesc si imi pun telefonul in buzunar.
Mai avem pana la studio vreo doua strazi. Trebuie sa inregistrez noua melodie cu Bebe Rexha si Marshmello In the name of love.
Marshmello n-a putut sa vina iar Bebe Rexha a venit acum cateva ore.
Din cate am inteles, si Julian o sa fie acolo.
Imi indrept din nou atentia spre Keytlin dar raman cu privirea in gol pentru ca in locul unde trebuia sa fie ea, nu era nimic.
Incep sa o caut disperat cu privirea, la un moment dat, vazand-o mergand pe langa trotuar in plina strada, masinile trecand cu viteza pe langa ea.
Are privirea atintita in telefon, probabil crede ca inca este langa mine.
Alerg ca un disperat, tragand-o la secunda atunci cand masina trece.
O lipesc de pieptul meu, privirea ei fiind tinta in ochii mei.
- Asta a fost aproape. Imi respira in fata, mirosul de menta lovindu-ma.
- Prea aproape daca ma intrebi pe mine.
Se indeparteaza precaut de mine. Isi blocheaza telefonul si si-l baga in buzunar.
- Mi-a ajuns cu vanatul pokemonilor pentru ziua de azi.
- Haide. Studioul este la o strada distanta.
- Okey.
Isi lasa privirea in jos.
- Piesa pe care o inregistrezi este cea pe care am ascultat-o atunci cand am fost cu Ethan la studioul din Los Angeles? Ma intreaba facandu-ma sa ma uit la ea.
- Yep. Se numeste In the name of love iar Bebe Rexha o canta.
- Ah! Super. Cred ca am ascultat cateva piese de la ea, nu mai tin minte, dar numele sigur il stiu.
Keytlin's P.O.V
Intram in cladire, niciunul dintre noi nu spune nimic. Ma iau dupa el, pana ajungem in fata unei camere cu usa larg deschisa.
Intram, eu stand in spatele lui Martin.
- Hei, Martin. Ma bucur sa te vad frate.
Un baiat inalt, saten inchis, cu niste ochi albastri spre verde SU-PERBI, imbracat cu un tricou negru, o pereche de blugi rupti in genuchi de aceasi culoare, o pereche de sneakersi albastri inchisi, iar pe cap poarta o sapca intoarsa, cam de varsta noastra, vine spre noi.
- Si eu ma bucur sa te vad Julian.
Baiatul paseste in lumina, si atunci imi dau seama cine este.
- Julian Jordan. Te stiu. Imi plac melodiile tale.
Se intoarce spre mine cu un ranjet adorabil pe fata.
- Si cine este aceasta superba domnisoara? Imi saruta mana.
CITEȘTI
My Boyfriend, The Dj
Fiksi PenggemarFaimosul Dj, Martin Garrix, se intoarce la liceu pentru as termina ultimul an. El incearca sa treaca nerecunoscut, dar fanii ii fac treaba mai grea, din fericire nu este singur, prietenul lui Tim cunoscut ca si Avicii se muta cu el intr-un apartamen...