Ziua concertului

796 45 12
                                    

Keytlin's P.O.V 

Vorbesc cu Martin de ceva minute, razand de el si de J.

- Macar ai invatat ceva. Ii spun printre rasete.

- Da, sa nu-mi iau adidasii buni la un festival atunci cand ploua. Martin rade deodata cu mine.

- Mi se pare uimitor ca ai avut ocazia sa performezi la cele mai mari festivale de EDM din lume. Sa cunosti unii dintre cei mai mari dj, e chiar tare. Calatoresti peste tot prin lume si faci ce-ti place. Faci oamenii fericiti. Pare uimitor.

- Este. Poate in vara asta pot sa te iau si pe tine la un festival. Martin arunca o perna spre mine, dar ma feresc la timp.

- Ar fi super. Am mers anul trecut la Ultra in Miami si mi-a placut la nebunie! Iau perna de pe jos si i-o arunc in cap.

- Ai fost anul trecut la Ultra?

- Dap.

- Inseamna ca m-ai vazut performand.

- Da, te-am vazut. Imi ridic picioarele pe canapea.

- Si? Ce crezi?

- Ca pentru un arogant ca tine, m-as fi asteptat sa-ti vad numele mai mult. Sau macar logo-ul.

Martin isi da ochii peste cap, si arunca din nou perna spre mine. De data asta ma loveste in cap.

- Nu mai arunca! Il lovesc in cap cu perna.

- Nu mai arunca nici tu! Arunca din nou perna, lovindu-ma in burta.

Incep sa rad, punand perna langa mine.

- Daca o sa ma iei la un festival putem sa mergem la Tomorrowland sau Omnia? Pun cea mai buna strambatura a mea. Te roooog.

- Bine.

- Oricum daca nu ma duceai tu, ma ducea J. Spun nepasatoare.

Un bazait se aude din geanta de langa mine.

- Vorbeam de lup. Scot telefonul din geanta.

„ Keytlin, hai acasa. - Mama 😗 "

- Ce zice J? Martin vine mai aproape de mine si se uita la mesaj.

- E mama. Trebuie sa plec. Ne vedem. Imi iau geanta si ma indrept spre usa.

- Pa. Martin se tranteste pe canapea.

Inchid usa dupa mine si ma duc spre liftul din capatul holului.

Ma uit la ceasul telefonului, acesta anuntand ca e ora 22. Cateva ore le-am petrecut la nunta, n-am mai vrut sa raman pentru ca sunt obosita. J m-a condus pana aici, pentru ca i-am spus ca vreau sa vorbesc cu Martin. Iar aici am stat o ora.

Liftul ajunge intr-un sfarsit. Intru si apas pentru parter. Liftul e exact ca orice alt lift dintr-o cladire veche. E ruginit, scartaie si e acoperit cu grafiti.

Atunci cand ajung la parter liftul scoate un sunet ciudat, si pentru un moment mi-era frica sa nu raman blocata acolo. Dar ma linistesc atunci cand usile se deschid.

Ies din lift, piciorul fugindu-mi intr-o parte din cauza tocului.

Rahat! Deabia astept sa le dau jos.

Imping usa uriasa de la intrare, aceasta scotand un scartaind lung.

Cobor cele trei scari, luand-o la pas spre casa.

Los Angeles-ul e atat de frumos noaptea. Lumini, blocuri luminate, reclame publicitoare orbitoare. Nu stiu de ce, dar mereu mi-a placut peisajele urbane. Un alt motiv pentru care iubesc orasul New York.

My Boyfriend, The DjUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum