P.S la media sunt Ethan si mama lui Key.
Ethan's P.O.V
Sarah sta in liniste, uitandu-se la platoul ei.
– Da, raspunde slab.
Oftez situatia deja devenind ridicola. Nu inteleg de ce ar face asta! Keytlin e un copil bun. Mi se pare absurda toata situatia asta.
– Nu imi mai e foame.
Sarah impinge farfuria cu mancare si se ridica de pe scaun urmand sa plece din bucatarie.
Lucy scoate un oftat lung. Isi pune mana la cap si se uita absenta la mancarea din farfurie.
– Nu stiu... Nu stiu ce sa ma mai fac. Nu inteleg cum de a putut face asta.
Lucy isi mentine privirea in jos.
– Facem totul gresit. In loc sa o certam si sa o batem la cap ar fi mai bine sa vorbim cu ea. Sa aflam de ce a facut asta. Trebuie sa aibe un motiv asa-i? Haide! Doar esti psiholog, te infrunti cu probleme de genul in fiecare zi.
– Da dar de data asta e fiica mea. Isi impinge farfuria, acum uitandu-se la fata de masa.
– O fi din cauza lui Jhon?
– Nu. De fapt era foarte fericita atunci cand a venit de la nunta. Si nu cred ca are legatura nici cu Emily sau Jenna. Plus ca era si foarte fericita ca are din nou jumatate din legatura tata-fiica pe care o avea cu Jhon.
– Atunci probleme cu baietii? O intreb nesigur.
– Nu. Aseara era in al noualea cer ca e intr-o relatie cu Julian. Iar mai devreme cand am intrebat-o daca Julian are legatura cu toate astea a izbucnit. Deci il putem scoate pe Julian din ecuatie.
– Probleme cu prietenii?
– Nu. Raspunde imediat.
– Nu inteleg atunci. Ce motiv ar avea sa faca asta? O intreb confuz.
– Nu stiu. Probabil a facut-o din curiozitate. Din cate am vazut fumeaza, deci deja era corupta.
– Fumeaza?
– Da. I-am gasit pachetul laolalta cu pliculetele.
Ma incrunt la cuvinetele sotiei mele.
– Pot sa vad pachetul?
Lucy scoate pachetul si o bricheta din buzunarul hanoracului ei.
Dupa cateva secunde de scanat pachetul imi dau seama ca e aceasi marca de tigari care fumeaza Martin. Iar bricheta e a lui.
– Astea sunt aceasi tigari pe care le fumeaza Martin. Iar bricheta e a lui. Fac o mica pauza. Doar nu crezi...
– Nu. Ethan nu! Marca e o pura coincidenta, iar bricheta, sunt sigura ca a imprumutat-o de la el. Plus ca Martin e un baiat bun. Doar il stii. Eu il stiu de 6 luni si stiu ca e un baiat bun. Tu-l sti de 4 ani. Sa nu mai spun ca a avut aceasi reactie cand am intrebat-o daca Martin e implicat, ca atunci cand am intrebat-o de Julian. Isi scutura capul in dezaprobare.
– Da. Scuze. Incep sa spun prostii. Nu-mi vine sa cred ca eu chiar m-am gandit ca Martin i-ar da droguri.
Oftez incercand sa trec prin toate variantele posibile din nou.
Keytlin, Keytlin, Keytlin.
Martin's P.O.V
Ma trezesc la sunetul blenderului, care imi face durerea de cap mai rea.
Ma ridic in fund, lumina puternica ranindu-mi ochii.
Imi dau patura de pe mine si ma duc spre bucatarie, usa de la camera mea fiind deschisa.
CITEȘTI
My Boyfriend, The Dj
FanfictionFaimosul Dj, Martin Garrix, se intoarce la liceu pentru as termina ultimul an. El incearca sa treaca nerecunoscut, dar fanii ii fac treaba mai grea, din fericire nu este singur, prietenul lui Tim cunoscut ca si Avicii se muta cu el intr-un apartamen...