Keytlin's P.O.V
Avionul a aterizat acum cateva minute. Acum suntem in Aeroportul International Charles de Gaulle, mergem spre iesire pentru a lua un taxi pana la Hotel ibis Paris. E ceva de mers cu taxiul pana la hotel dar avem destui bani. Acum macar sa gasim un taxi. Mama a plecat acum sa gaseasca unul, iar noi stam langa o fantana. Ma rog, eu stau pe marginea ei cu trolerul langa mine, iar Sarah e in spate, vine si ea.
- Au! Sar ca arsa atunci cand Sarah trece cu trolerul ei rosu peste degetele mele de la picioare.
- Scuze. E mai greu de controlat decat pare. Blonda se chinuie sa lase manerul in jos.
- Ma intreb ce poate fi atat de greu in a trage dupa tine un troler. Imi masez degetele prin sneakersi bombandind.
- Haideti fetelor, am gasit un taxi. Mama ne face semn sa venim din usa.
- Venim. Ma ridic de pe marginea fantanii, ridicand si trolerul in actiune.
- Cred ca-ti bati joc de mine, deabia am dat in jos porcaria asta. Sarah ridica manerul in sus, mergand apasat si tragand dupa ea trolerul.
Tarasc trolerul pe cele doua scari din fata aeroportului, urmand mai apoi sa merg spre loganul vopsit galben cu dungi negre, avand ceva reclame pe el in franceza iar sus pe capota este un semn pe care scrie taxi.
- Il iau eu. Mama imi ia trolerul din mana, da in jos manerul si-l pune in porbagaj. Da mi-l si pe al tau Sarah.
Blonda ii inmaneaza trolerul ei mamei si se urca in masina pe bancheta din spate. O urmez si eu asezandu-ma langa ea. Isi scoate telefonul si castile in secunda 2 si incepe sa butoneze aparatul.
Dupa vreo trei minute mama se urca in fata langa taximetrist care se urca si el in taxi odata cu mama.
- Bonjour mademoiselles! ( Buna ziua domnisoarelor ) Barbatul se uita in oglinda retrovizoare, semn ca vorbeste cu noi.
- Bonjour monsieur! ( Buna ziua domnule ) Eu, Sarah si mama raspundem in cor.
- Quel est votre nom? ( Cum va cheama? ) Taximetristul ne intreaba, eu si Sarah uitandu-ne una la alta.
- Mon nom est Lucy, son nom est Keytlin et son nom est Sarah. ( Numele meu este Lucy, numele ei este Keytlin iar al ei este Sarah ) Mama ii raspunde noi nu intelegand o iota. Oricum avea 100% in vedere numele nostru.
- Est la premiere fois que vous etes a Paris? ( Este prima data cand sunteti in Paris? ) Barbatul ne intreaba din nou.
- Oui. Nous sommes ici parce que les filles dans le dos ont une competition de gymnastique. ( Da. Suntem aici deoarece fetele din spate au un concurs de gimnastica ) Mama ii raspunde, noi din nou nu intelegand nimic.
- Elles sont vos filles? ( Ele sunt fiicele dumneavoastra? )
- Beunette just. La blonde est son ami, nous considerons partie de la famille. ( Doar bruneta. Blonda este prietena ei, noi o consideram parte din familie )
- Votre fille me rappelle ma soeur Marion. Et son amie me rappelle ma fille July. ( Fiica dumneavoastra imi aduce aminte de sora mea Marion. Iar prietena ei imi aduce aminte de fiica mea July. )
Cei doi isi continua conversatia, eu dandu-ma batuta si ne mai incercand sa inteleg ce vorbesc. Iau o casca din urechea Sarei si incep sa fredonez in surdina melodia „ Don't be so shy " de la Imany impreuna cu Filatov si Karas.
Ador melodia asta! E perfecta cand esti in club sau in drum spre mare. Are o energie aparte, un beat care te atrage si te face sa dansezi. Eu deobicei fac curat pe melodia asta. Adica dau pe Kiss TV, ridic volumul la maxim si ascult piesele ce vin. Don't be so shy, este deobicei cea mai redata.
CITEȘTI
My Boyfriend, The Dj
FanfictionFaimosul Dj, Martin Garrix, se intoarce la liceu pentru as termina ultimul an. El incearca sa treaca nerecunoscut, dar fanii ii fac treaba mai grea, din fericire nu este singur, prietenul lui Tim cunoscut ca si Avicii se muta cu el intr-un apartamen...