„ - Hai la o inghetata! "

796 43 1
                                    

Martin's P.O.V

Statea chiar in fata mea, avea flacari in ochi si scotea fum pe urechi dar hei! Nu le poti avea pe toate corect?

- Pe bune? Parisul e urias! Care erau sansele? Bruneta din fata mea se crizeaza.

- Wow! Nu te credeam in stare sa ma urmaresti pana in Paris. Desi glumeam am sunat destul de convins.

- Sa te urmaresc? Da bine. Am zburat din Los Angeles pana in Paris doar ca sa te vad pe tine. Si sincera sa fiu, nici nu mai trebuie sa fiu sarcastica, am spus totul prin fraza aia.

- Deci tu de fapt voiai sa scapi de mine? Ma prefac ranit, punandu-mi mana la inima.

- Ok, o sa-ti intru in joc. Isi drege vocea, luand o postura mai dreapta.

- Sa scap de tine? Niciodata! Sarcasmul din vocea ei este mai mult decat vizibil. Vezi ce vreau sa fac?

- Da. Dar sa sti ca n-o sa te ajute, amandoi stim ca te bucuri sa ma vezi. Ma apropii de ea.

- Dar normal! Sar in sus de fericire nu ma vezi. Gesticuleaza amuzant prin aer.

- Pai vad ca te-ai udat toata de cum m-ai vazut. Ranjesc la bruneta uitandu-ma fix la ea.

- Mai degraba tu m-ai udat pe mine. Arata spre mine cand zice tu.

- Merge si asa. Dar hai sa nu ne abatem de la subiect. De ce esti aici daca nu pentru mine?

- Excusez moi. Le téléphone... ( Scuzati-ma. Telefonul ) O doamna apare.

- Nu acum! Spunem amandoi deodata.

- Pai spre cultura ta generala am un concurs de gimnastica duminica. Imi raspund, intre noi fiind doamna.

- Uuuu! Insfarsit o sa te vad cum o sa sari si o sa faci giumbuslucuri.

- Mai taci...

- Excusez moi! Mademoiselle votre téléphone , vous vouliez télécharger? ( Ma scuzati! Domnisoara voiati sa va incarcati telefonul? ) Doamna ne intrerupe din nou.

- Oui. Boîte? ( Da. Se poate? ) Keytiln ii raspunde.

- Oui.Donnez-moi votre téléphone. ( Da. Dati-mi telefonul dumneavoastra. ) Doamna isi intinde mana peste birou.

Keytlin ii inmaneaza telefonul deodata cu incarcatorul doamnei blonde.

- Il apportera lorsque vous téléchargez. ( O sa vi-l aduc atunci cand va fi incarcat ).

- Merci beaucoup. ( Multumesc mult. )

Keytlin da sa plece dar o prind de mana.

- Ce zici daca mergem la o inghetata? Si asta nu e o rugaminte. In niciun caz nu accept un nu ca raspuns.

- Bine, dar inainte sa ma ti sechestrata cu forta, lasa-ma sa-i spun Sarei unde merg.

- Poti sa-i dai mesaj de pe telefonul meu. Imi scot telefonul si il dau, dar nu inainte sa tastez parola.

Keytlin tasteaza cateva secunde bune, apoi mi-l da inapoi.

- Mergem?

- Mergem.

O aud cum ofteaza, dar eu doar zambesc.

- Pe unde mergem?

- La Turnul Eifel. Acolo este o rulota cu inghetata, e delicioasa.

- Ok atunci. Zambeste.

Keytlin's P.O.V

Ne plimbam pe strazile linstite ale Parisului, Turnul Eifel observandu-se de departe.

Mai mergem cateva minute, ajungand in fata turnului.

- Uite rulota. Arat spre rulota.

- Faci tu cinste? Eu nu am banii la mine.

- Bine dar imi ramai dator.

- Bine. Ia-mi o inghetata cu ciocolata.

- Okey.

Alerg spre rulota, in drum scotand banii.

- Bonjour. Deux glaces au chocolat. ( Buna ziua. Doua inghetate de ciocolata. )Pun si banii pe tejghea asteptand inghetatele.

Dupa ce primesc inghetatele, alerg inapoi la Martin. Dar in loc sa fiu intampinat doar de brunet, in peisaj apare o fata blonda, imbracata sumar cu tocuri de 20 si ochelari de soare.

Mda, ca la ce vreme e afara Doamne fereasca sa o bata umbra in ochi.

- Mersi mult. Blonda pleaca la scurt timp cand apar eu.

- Se pare ca si in Franta nu esti trecut cu vederea. Ii dau inghetata la cornet.

- Geloasa? Ridica o spranceana sugestiv.

- Ai vrea tu. Rad, lingand de cateva ori inghetata.

- Cum spui tu. Ranjeste pe sub mustati continand sa-si manance inghetata.

Telefonul lui Martin il anunta ca a ptimit un mesaj. Martin si-l scoate din buzunar si citeste atent.

- Eu trebuie sa plec la studio. Vrei sa vi cu mine? Se uita crucisi la mine.

- Pai e mai bine decat sa stau in camera de hotel si sa ma uit pe tavan deci... De ce nu? Hai!

Ma duc in dreapta, dar Martin ma prinde de mana si ma intoarce.

- Pe aici. Imi arata directia opusa.

- Da. Stiam asta.

O iau inainte, dar ma oprescca sa-l astept pe Martin sa-mi spuna in ce directie s-o iau.

- Ti-ai dat si tu seama insfarsit? Rade, in timp ce trece pe langa mine.

Oooooof! Presimt o zi lunga!

Buna ursuleti gumati!

Imi pare rau ca n-am putut sa postez capitolul asta ieri dar nu mai am atat de mult timp mai nou cu noua mea slujba de vara.

Da am un job. Poveste lunga-scurta: Minunata mea mama nu mai vrea sa-mi dea bani ca sa-mi repar telefonul asa ca trebuie sa fac rost singura de bani. In plus niste bani in plus nu strica niciodata.

Dar in fine. Va pup si multumesc pentru stelute si ochisori. Sunteti cei mai tari! ⭐⭐⭐👀👀👀

Love ya! 😍😍😍😍💋💙💕

My Boyfriend, The DjUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum