Schimbari bruste

767 44 1
                                    

Keytlin's P.O.V

Ma trantesc pe pat, bucurandu-ma de liniste.

Sarah e la baie, mama, Ethan si Alya dorm, ceea ce inseamna ca o sa am parte de un pic de pace in care sa-mi regandesc deciziile si sa-mi pun gandurile in ordine.

Imi dau tenesii jos din picioare, asezandu-ma mai in mijlocul patului.

Imi frec palmele de fata de cateva ori relaxandu-mi muschii fetei.

Ma ridic in fund, luand un elastic de prins parul de pe noptiera. Imi prind toata claia castanie intr-o coada inalta, lasandu-mi gatul liber.

Usa de la camera se deschide, Sarah aparand in peisaj.

Are un prosop inconjurat in jurul corpului. Parul ud, momentan nisipiu, este ptins intr-un coc in varful capului.

Se indreapta spre dulapul ei, scotand din el o bluza si o pereche de pantaloni de pijama.

Lasa prosopul sa-i cada de pe corp apoi incepe sa se imbrace.

Odata imbracata urca pe platforma si sare in patul meu langa mine.

- Ne uitam la The vampire diares? Ma intreaba in timp ce-mi ia laptopul de langa pat.

- De ce nu. Ma asez mai langa ea, Sarah tastand repede numele serialului, episodul si sezonul.

Sarah se opreste inainte sa dea drumul episodul.

- Nu mi-ai spus ce ti-a spus Julian la telefon.

- Ca o sa vina mai repede cu o zi.

- Oh! Misto! Altceva?

– Nup.

– Nu?

– Nu. De ce?

– Nimic.

Porneste videoclipul, singura vice care se aude in camera fiind vocea Elenei.

***************************

Imi trantesc usa de la dulap, urmand sa merg spre clasa de matematica.

- Keytlin! O voce striga din spatele meu.

Ma intorc Av, venind spre mine.

- Av? Ce cauti aici? Il intreb atunci cand ajunge in dreptul meu.

- Il caut pe Martin. A plecat de dimineata fara sa-mi spuna nimic, iar acum o ora directorul m-a sunat sa-mi spuna ca a lipsit toata ziua.

- Daca ma gandesc mai bine nu l-am vazut in clasa de biologie nici in cea de literatura. Nu l-am vazut nici in pauze, nici la masa de pranz. Crezi ca i s-a intamplat ceva?

- Sa speram ca nu. Am musamalizat toata treaba cu absentele, ca Lidia sa nu afle si m-am asigurat ca nimeni nu o va suna sa-i spuna de mica escapada a lui Martin.

- De ce sa nu afle? Ce se intampla cu Lidia si Martin?

- Lidia i-a interzis sa mai aibe concerte sau sa mai faca ceva legat de cariera lui pe motiv ca de la atatea absente il vor exmatricula. Un singur pas stramb si toata cariera lui se va duce pe apa sambetei.

- De ce a plecat asa?

- Nu stiu. Era furios aseara si a vrut sa se duca sa-si cumpere tigari, am tipat la el iar el s-a incuiat in camera. Trebuia sa-l las in pace, am inrautatit situatia.

- Tu du-te acasa, il caut eu.  Incep sa merg rapid spre iesire.

- Dar ai ore. Av striga din urma mea.

My Boyfriend, The DjUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum