Keytlin's P.O.V
Ma trezesc speriata la insistentele cuiva. Ma uit in jurul meu confuza, dandu-mi seama ca am adormit in timp ce ma uitam la Teen wolf.
– Keytlin! Spune-mi te rog ca macar ai deschis cartea de geometrie.
– Nu. Am adormit inainte de a putea invata.
– Se pare ca v-a trebui sa te bazezi pe ce sti la test.
Oftez si ma ridic de pe scaunul incomfortabil. Urc rapid scarile platformei, apoi ma duc la dulap, de unde imi scot o pereche de boyfriend jeans si o bluza alba cu semnul wi-fi-ului pe ea. Iau niste sosete albe din sertarul dulapului si niste adidasi nike, de sub pat, unde ii las mereu.
– Ai 40 de minute sa-ti faci dus, sa te speli pe dinti, sa te imbraci si sa te piepteni. Eu zic sa te grabesti.
Sarah imi arata ceasul de la incheietura ei.
– Le fac pe toate in 30 de minute.
Alerg pana in baie unde fac un dus scurt, urmand sa ma spal pe dinti si sa ma imbrac. Imi pieptan parul lenesa apoi il prind intr-o coada inalta.
Alerg rapid la parter, unde ma astepta o cafea cu lapte.
– Neata scumpo!
– Neata mam, Eth.
– Hei pustoaico. Bafta la scoala azi.
O sa am nevoie.
– Mersi.
Dupa ce imi beau cafeaua eu si Sarah mergem in masina ei.
Dau drumul radioului, indreptandu-mi apoi atentia pe fereastra. O alta zi insorita in California. Caldura torapitoare, nu mai are atat de multa putere toamna, e ca si cum ar fi primavara in ale locuri.
Privirea mea cade pe Sarah care fredona melodia ce rasuna in toata masina. Ma clatin un pic atunci cand ia o curba facandu-ma sa ma li
Cand te gandesti ca mai sunt cateva saptamani si imi pot lua permisul inapoi. Mama a spus sa nu ma astept la ceva masina sumpa. Am noroc daca primesc un Ford.Dupa cateva minute ajungem in fata liceului. Coboram din masina si intram in cladirea pe care o urasc atat de mult.
– Crezi ca te descurci?
– Sper. Daca iau un 4 o sa-mi iau adio de la weekendurile cu Julian si de la telefon.
– Incearca macar sa inveti in pauza.
– Am geometria prima ora, cand sa invat?
– Macar da-ti silinta.
– Iti dai seama ca asa voi face. Doar ca, nu prea am fost atenta in clasa.
Blonda ofteaza apoi isi trece mainile prin par. Atunci inevitabilul se intampla. Soneria anunta inceperea primei ore.
– Ureaza-mi noroc.
Inspir lung si expir scurt. Ma intorc pe calcaie, apoi ma indrept spre clasa.
Ma asez in banca, profa facandu-si aparitia.
– Buna ziua copii!
– Buna ziua!
– Dupa cum stiti, astazi vom da testul la geometrie. Ca sa fiu sigura ca niciunul dintre voi nu o sa va inspirati intre voi, testul v-a fi pe numere. Luati cate un test, apoi dati in spate.
Primesc cateva teste, pe care scrie test nr. 2. Imi opresc una, apoi dau gramada colegului din spate.
Imi scriu numele in coltul foii, apoi incep sa ma gandesc la primul exercitiu.
Dap, sunt moarta.
Scriu formula care presupun ca e corecta, apoi trec la exercitiul 2. Care e mult mai usor pentru ca e cu adevarat sau fals.
Dupa ce pare cateva zeci de minute soneria se aude, sunetele pixulirol ce scriu de zor oprindu-se.
Inghit in sec prntru ca nu am apucat sa termin ultimul punct, iar minim doua exercitii sunt gresite.
Testele ajung din nou la mine. Le pun pe catedra cu tragere de inima, apoi imi strang lucrurile si plec.
Ma duc la dulapuri, Sarah fiind acolo.
– Deci?
– Habar n-am, sper la un 7.
Sarah ofteaza, apoi isi lipeste spatele de dulap.
*****************
Toata noaptea nu am putut dormii, Martin a incercat sa ma asigure ca e bine, dar stiam ca nu o sa fie.
Noaptea a trecut mai repede decat vroiam, acum fiind in banca asteptandu-mi nota.
Intr-un final, profa imi aseaza testul pe banca, nota 6 fiind scrisa mare cu rosu.
Fac un mic dans al bucuriei, apoi ma uit rapid peste test.
Am avut trei exercitii gresite si un punct tot gresit.
Ora a continuat ca de obicei, atunci cand soneria se aude sar din banca mea si plec ca o furtuna din clasa.
E ultima ora, deci ma pot duce acasa dupa o zi in care am avut o ora de algebra, una de geometrie si una de fizica.
Sarah mi-a dat un mesaj ca e deja in parcare, iar dupa ce imi las lucrurile in dulap o zbughesc afara.
Dupa ce localizez Loganul Sarei ma indrept spre el.
Intru, Sarah asteptandu-ma nerabdatoare.
– Deci?
– 6.
Ii arat testul, ea chitaind de fericire.
– Nu e o nota stralucita, dar macar nu e 4. Spun in timp ce indes foaia in geanta.
Telefonul imi vibreaza in geanta.
" Cat ai luat???? — Martin "
" 6 🎉🎉🎊🎈🎈🎈 "
" Woho! 🎇🎆 — Martin "
Chicotesc apoi imi bag telefonul inapoi in geanta.
– Martin? Sarah ma intreaba amuzata.
– Dap. Cred ca e fericit ca are cu cine sa mearga in Amsterdam.
– Julian va fi in Amsterdam weekendul asta?
– De fapt nu. Trebuie sa zbor pana in Italia, Venetia. In Amsterdam se va intoarce peste 3 luni parca.
– Ah! Martin mai are de asteptat.
Zambesc, intorcandu-ma cu fata la geam. L.A-ul pare mai plin de viata ca niciodata. Fetele venite de la plaja stau in fata trecerii de pietoni, costumele de baie colorate vazandu-se sub hainele subtiri.
Nu cred ca in alt oras din lume este atat de lejera populatia. Zambesc pentru mine apoi ma intorc spre Sarah.
– Sa-mi trimiti poze din Venetia, mereu am vrut sa ma duc acolo.
– Sigur. O sa-ti aduc si cateva suveniruri.
– Uh! O bratara! Sau un medalion. Sarah spune visatoare.
Imi dau ochii peste cap apoi rad.– Poate nu-mi aduci. Atat iti trebuie.
– Iti aduc, iti aduc!
Incep sa ma joc cu bratarile de la incheietura gandindu-ma la urmatoarele zile.
Deabia astept weekendul.
CITEȘTI
My Boyfriend, The Dj
FanficFaimosul Dj, Martin Garrix, se intoarce la liceu pentru as termina ultimul an. El incearca sa treaca nerecunoscut, dar fanii ii fac treaba mai grea, din fericire nu este singur, prietenul lui Tim cunoscut ca si Avicii se muta cu el intr-un apartamen...