In the name of love

812 43 7
                                    

Keytlin's P.O.V

– Esti 100% sigur. Il intreb pentru a miia oara.

– Da Keytlin, sunt 100% sigur. Stiu ce simt.

– Dar de ce eu? Vin cu a miia intrebare pe ziua de azi pentru el.

– Nu stiu ok. Esti tu, pentru ca... esti tu.

– Cand ii vei spune ca o placi?

– Curand. Sper.

Imi las capul in jos uitandu-ma la tenesii mei care deodata devenisera interesanti.

Tocmai am aflat ca Martin o place pe Bebe. Iar el mi-a spus-o mie dintre toti. De ce? Habar n-am.

Faza interesanta, este ca atunci cand ma gandesc la ei doi impreuna am un gol in stomac. De ce? Din nou, habar n-am.

– Am incredere in tine. Martin ma trezeste din gandurile mele. Mare incredere.

Ma uit la el atenta, primul lucru care imi veni in momentul acela in minte a fost Bebe, stand langa el si luandu-l de mana.

Si din nou sentimentul acela ciudat de parca as sari in gol...

Ce se intampla cu mine?

************

Hotelul era exact in fata noastra, pe partea cealalta a soselei. Traversam amandoi, usierul deschizand usa atunci cand eram amandoi aproape de el.

– Avicii si Eth sunt si ei aici?

– Yep. Ultima data cand i-am vazut, se jucau Need for speed pe xbox. Aveau cuti de bere langa ei si ceva sneaks-uri.

– Asta da dupa-miaza

– Excusez-moi mademoiselle, le téléphone. ( Ma scuzati, domnisoara, telefonul )

Doamna de la receptie imi inmaneaza telefonul Sarei.

– Merci beacoup. ( Multumesc mult )

Deschid telefonul, bateria deja fiind 100%.

Mesajul din mijlocul ecranului imi atrage atentia.

„ Am plecat cu Martin la o inghetata, poveste lunga, ti-o spun mai tarziu — Keytlin. "

– O nu!

– Ce? Martin vine langa mine.

– Telefonul Sarei a fost aici toata ziua, asta inseamna ca n-a primit mesajul de la mine.

– Nu-i atat de grav.

– O ba e atat de grav. Sarah se panicheaza daca stau prea mult la dus. Si daca ea e asa, imagineaza-ti mama.

– Poate au adormit si au uitat de tine.

– Nu stiu ce sa spun...

Imi mut privirea spre doamna de mai devreme si atunci imi vine o ideie.

– Excusez-moi mademoiselle, accidentellement passé autour d'une jeune fille blonde me demander? ( Scuzati-ma domnisoara, din intamplare, a trecut vreo fata blonda pe aici, intreband de mine? )

– Non. aucune fille n'a jamais demandé pour votre. ( Nu. Nicio fata n-a intrebat de dumneavoastra. )

– Merci quand même. ( Multumesc oricum. )

– Deci? Martin isi freaca mainile.

– Sarah n-a trecut pe aici.

– Asta-i bine. Inseamna ca doarme, corect?

My Boyfriend, The DjUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum