Keytlin's P.O.V
Raman stana de piatra inca fiind socata.
Martin isi muta mana pe obrazul meu adancind totul. Fara sa-mi dau seama ii raspund, copiindu-i miscarile.
Dupa ce realizez ce se intampla ma despart imediat din sarut. Ma uit uimita la el, incercand sa pricep ce mama naibii s-a intamplat. Fara sa stiu ce fac il plesnesc.
Imi musc buza, inca mai simtind buzele lui peste ale mele.
– Esti incredibil. Nu-mi vine sa cred ca-i faci asta Bebei.
Ramane blocat pentru un moment apoi incearca sa spuna ceva, dar inainte de a apuca am iesit din masina.
– Keytlin! Keytlin asteapta-ma! Keytlin!
Il ignor complet continuand sa merg.
– Keytlin, hei!
Ma prinde de umar si ma intoarce.
– Nu vreau sa te ascult!
– Dar ti-a placut. Nu poti sa negi asta. Mi-ai raspuns.
Ma uit la asfalt nemaivrand sa ma uit la el.
– Da, sunt la fel de vinovata ca si tine. Haide doar sa nu mai vorbim despre asta. Nu s-a intamplat, nu am facut nimic, nu m-ai dus acasa, nici macar nu te-am vazut in seara asta.
Vrea sa spuna ceva dar se opreste si se uita la asfalt.
Ma intorc si intru in casa trantind usa in urma mea.
Sunt furioasa pe el si tot odata si pe mine. Nu trebuia sa-i raspund si la naiba nu trebuia sa-mi placa! Ma simt nasol. Urasc senzatia de vina pe care o am in stomac.
– Ce fata ai! Ce s-a intamplat? Mama apare din bucatarie.
– Nimic.
– Esti sigura?
– Da. Totu-i bine.
Imi zambeste apoi da drumul televizorului.
Alerg pana in camera mea, unde ma trantesc pe patul Sarei. Oftez lung incercand sa privesc totul in perspectiva lui. Mereu fac asta pentru ca nu vreau sa-l consider vinovat. Chiar daca este. E ceva ce fac mereu cand face prostii ca astea, incerc sa-i gasesc o scuza.
Telefonul imi suna, spargand linistea de mormant si oprind gandurile mele, care sunt destul de incurcate.
– Alo? Raspund fara a mai verifica cine este.
– Hei, Keyt. Ce faci?
Raman blocata la auzul vocii lui si inghit nodul din gat.
– Sunt bine. Ii raspund guturat.
– Ba nu, nu esti. Spune.
– Uite Julian, chiar nu am stare si nici dispozitia necesara pentru asta.
– Ce s-a intamplat Keytlin? Spune daca este serios.
– Sunt bine.
Ii inchid telefonul in nas.
Imi apare un nod in gat la gandul cu Julian. Inca nu pot trece peste. Inca nu am trecut. Si vreau!
Usa se deschide Sarah intrand in camera.
– Hei. S-a intamplat ceva?
– Julian a sunat. Ridic in sus telefonul.
– Oh! Esti bine?
– Nu se poate mai bine.
Ii zambesc fals apoi ma pun in patul meu.
– O sa ma pun sa ma culc mai devreme. Daca ai nevoie se ceva scoala-ma.
CITEȘTI
My Boyfriend, The Dj
FanficFaimosul Dj, Martin Garrix, se intoarce la liceu pentru as termina ultimul an. El incearca sa treaca nerecunoscut, dar fanii ii fac treaba mai grea, din fericire nu este singur, prietenul lui Tim cunoscut ca si Avicii se muta cu el intr-un apartamen...