Un weekend cu tine part.1

724 38 4
                                    

Keytlin's P.O.V

* sambata *

Saptamana a trecut destul de repede. Scoala, repetitii, teme si seriale. Cam asa s-au desfasurat ultimele 5 zile.

Azi e sambata, ceea ce inseamna ca zburam pana un Amsterdam la J. Si spun noi, pentru ca vin si Sarah, Hanna, Martin si Tim.

Sar, Hany si Tim, vin ca sa exploreze Amsterdamul, iar lui Martin ii era dor de parintii si sora lui, plus ca mergem cu avionul lui.

Eth a vorbit cu Lydia si i-a explicat toata situatia deci nu vom avea probleme pentru mica noastra excursie.

– Haideti odata! Strig cand vad ca se misca mai incet ca un melc.

– Calmeaza-te! Intre tine si amorezul tau este un zbor de ceva ore. Tim striga.

– Poti doar sa mergi si sa nu mai comentezi?

Ajungem in fata unei usi, care duce spre pista. Avionul personal al lui Martin fiind in fata noastra.
– Ce-ai patit? Martin ma intreaba cand vede ca nu ma misc.

– Mi-e un pic rau de avion.

Ridica o spranceana in timp ce se uita perpelex la mine.

– Nu stai langa mine.

Imi dau ochii peste cap si intru in avion. Partea buna in a zbura cu un avion personal este ca nu mai este atata imbulzeala si pot respira.

Intru in cabina, acelasi mobilier aparandu-mi in fata.

Aerul e mult mai inchis decat data trecuta. Ceea ce ma face sa ma intreb daca o sa am o mica surpriza pe durata calatoriei.

Ma asez pe unul dintre scaune si imi scot telefonul ca sa-l pot da pe mod avoin. Martin se tranteste pe scaunul de langa mine, dar eu nu ma mai sinchisez sa ma uit la el.

– Am pungi de voma, pastile de rau, pastile de ameteala si cateva de cap.

– Pentru ce sunt toate astea? Parca ziceai sa nu stau langa tine.

– Sarah a spus ca ea a indurat chestiile astea 14 ani, Hanna a spus ca inca nu e pregatita, iar Tim sigur va vomita si el daca te vede pe tine ca vomiti. Asa ca iata-ma!

– Nu trebuie sa induri asta. E ok. Ma descurc daca imi dai cateva pastile si cateva pungi de vomitat.

–  Neah, neah, neah! Trebuie. Tine astea, iti aduc ceva, o limonada.

– Mersi.

Aranjez pungile si pastilele langa mine si ma uit in spate, unde pe o bancheta sta Hanna si Sarah, iar in fata lor sta Tim.

Ma uit la ceas pentru ultima data si oftez lung. Sa speram ca nu o sa am un zbor prea tulburat.

– Limonada si felii de lamaie in caz ca ti-e rau.

Martin le pune pe masuta din fata noastra. Iau o gura mare de limonada si ma las pe spate.

***************

Suntem deasupra Amsterdamului.

Aici este deja noapte. In Los Angeles era ora 12, aici cred ca e 20.

Imi indrept privirea inapoi spre satenul din poala mea. Imi trec mainile prin parul lui moale si ii mangai usor obrazul.

A adormit acum o ora, dupa ce a trecut printr-un atac de panica atunci cand a vazut ca vomit.

Zambesc la figura lui atunci cand se stramba apoi incepe sa se foiasca.

Se simte cum avionul incepe sa coboare.

My Boyfriend, The DjUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum