Martin's P.O.V
Imi azvarl geamantanul, acesta zburand un pic in aer, urmand sa cada cu zgomot pe parchet.
Ma arunc si eu pe canapea, care scartaie usor cand fac contact cu ea.
Insfarsit acasa. Nu mai stau in hoteluri, fac ce vreau, ma comport cum vreau, sunt acasa.
Acasa...
Cum am ajuns sa-i spun Los Angeles-ului acasa?Asta-i marea intrebare. Daca acum cateva luni ma intrebai unde este acasa pentru mine, ti-as fi raspuns Amsterdam. Acum pot spune ca am doua case. Iar eu consider Los Angeles-ul acasa pentru ca aici este bruneta mea hiperactiva cu blonda mea nebuna si amicul meu cel ticnit. Din cauza acestor 3 persoane ma simt ca acasa.
Si tocmai acum mi-am dat seama ca am viitorul pe care mama mi-l prevedea cand eram mic. Stau intr-un apartament cu un prieten undeva aproape de locul unde invat, am prieteni si o iubita.
Imi scutur capul alungand orice gand si ma asez mai bine pe canapea. Am ajuns in L.A acum o juma' de ora, doar ca a fost un trafic infernal si am fost prins in masina. Av a spus ca se duce in vizita la iubita lui, care tocmai a sosit in oras, deci sunt singur in tot apartamentul asta. Din cate mi-a spus o sa o aduca peste noapte, deci imi pot baga castile in urechi si sa dau volumul la maxim de acum.
Imi bag mana in buzunar pentru ca stiu ca mai am doua tigari date de Key.
Scot una si bricheta din buzunar, si ma duc in camera,urmand sa ies pes balcon.
O pun intre buze, aprinzand-o. Un nor de fum imi scapa printre buze. Bine cunoscutul peisaj al Los Angeles-ului standu-mi in fata.
Blocuri luminate, strazi pline, imbulzeala. Dap, sunt inapoi acasa.
Telefonul imi vibreaza in buzunar, anuntandu-ma ca am primit un mesaj. Mi-l scot din buzunar si apas pe mesaj.
" Bebe 💏
Buna iubitule. Ai ajuns? "
Zambesc la mesajul de la iubita mea si ii scriu inapoi:
" Da. Acum fumez o tigara 🚬 "
" Chiar trebuie sa renunti la ele. Nu numai ca nu sumt bune pentru tine ci am si un gust tare nasol atunci cand te sarut, iar tu atunci tocmai ce ai fumat una "
Incep sa rad si ii trimit inapoi:
„ Lucrez la asta, deci n-o sa mai fie o problema pentru mult timp 😙💏 "
„ Key atunci. 😘 "
„ 😂😂😂 ai scris Key 😂😂😂 "
„ Corect. Ca veni vorba, ce face? 😆👩 "
„ Acasa. A spus ca vrea sa-si faca baie si sa se puna direct in pat. "
„ Ti-a mai spus ceva de ea si J? "
Stau si ma holbez la ecran nestiind ce sa raspund.
„ Nu. Nimic. Tie? "
" Mi-a povestit cum a mers la intalnire. A spus ca o place 😍😍😍 "
„ Deja stiam asta. Sti, poate vi se pare incredibil voua fetelor, dar si noi baietii, discutam intre noi despre cine ne place."
„ Pe bune? 😕 frate... "
„ Ha, ha, ha. Ce amuzant "
„ Martin, vorbim mai incolo, trebuie sa plec. Te pup 💋💜 "
CITEȘTI
My Boyfriend, The Dj
أدب الهواةFaimosul Dj, Martin Garrix, se intoarce la liceu pentru as termina ultimul an. El incearca sa treaca nerecunoscut, dar fanii ii fac treaba mai grea, din fericire nu este singur, prietenul lui Tim cunoscut ca si Avicii se muta cu el intr-un apartamen...