Keytlin's P.O.V
Ma invart printre multimea de oameni sperand sa dau de claia de par blond a prietenei mele. A plecat de langa mine acum cateva minute si nu o mai pot gasi, zici ca a inghitit-o pamantul jur.
Tocul de la pantof clincaie la contactul cu podeaua in timp ce eu merg de zor. Rochia mi se duce in spate lipindumi-se de picioare in timp ce merg. Trebuie sa recunosc ca este foarte comfortabila in ciuda aparentei.
Imi dau parul din ochi stresata, uitandu-ma mai bine dupa prietena mea.
Maresc pasul invartindu-ma vrand sa dau odata de Sarah.
Deodata ma ciocnesc de cineva. Ma intorc spre persoana si nu raman deloc uimita cand il vad pe Martin.
- Tu chiar nu poti sta departe de mine nu-i asa? Ridica o spranceana intrebator, vizibil amuzat.
- De fapt cred ca e invers. Imi pun o mana in sold si ranjesc la el.
- Ai vrea tu. Toate vor. Se umfla in pene ca un cocos punandu-si mainile in buzunare incercand sa para casual.
- Te rog, termina cu modestitatea asta, ma, ma termini cu modestitatea asta a ta. Incep sa gesticulez si sa par uimita pe acolo.
- Ha, ha, ha. Dar ce amuzanti suntem astazi. Martin se preface si el uimit.
- Da, sunt in faza mea buna azi, nu mi-o distruge. Iau un pahar de sampanie si o briosa cu cipsuri de ciocolata de la candy bar.
- Dar ma jignesti. Eu chiar vroiam sa-ti spun ca esti foarte frumoasa in seara asta. Spune el cu un accente englezesc groaznic.
- Mersi domunle, nici dumeavoastra nu aratati deloc rau. Spun pe aceasi imitatie de accent nereusita.
- Bine, trebuie sa terminam cu asta, e penibil, facem de ras Marea Britanie. Martin incepe sa rada eu acompaniindul.
- Lasand la o parte gluma, ai vrea sa dansezi? Martin imi intinde o mana.
- De ce nu? Trec pe langa el fara sa-l mai iau de mana si ma duc unde ceilalti petrecareti danseaza.
Ma asteptam ca after party-ul sa fie mai plictisitor, cu mai stiu eu ce oameni si melodi. Dar m-am inselat. Pe aici sunt numai dj internationali, cu prietenii\iubitele, iar muzica este trap\EDM sau remixuri. Evident dj de la petrecere fiind pe scena.
Cum vine Martin langa mine ca sa putem dansa, melodia EDM se schimba intr-o melodie lenta de dragoste.
Ti-o platesc eu Hardwell. Ai sa vezi, o sa-ti incui usa de la baie atunci cand esti in ea.
Martin vine in fata mea si incepem sa dansam. Incerc din toate puterile sa nu fac contac vizual.
Deodata simt cum Martin ma calca pe picior. Imi indrept privirea spre el uimita si un pic nervoasa.
- Ai fi crezut ca Martin Garrix stie sa danseze un dans lent. I-o dau peste nas.
- Si chiar stie. Ranjeste la mine.
- Atunci de ce m-ai calcat?
- Pentru ca nu erai atenta. Asta a fost singura metoda ca sa te fac atenta la care m-am putut gandi.
-Pai pe viitor, o bataie pe umar ar fi fost indeajuns. Ma uit urat la el.
- Daca as fi facut asta, unde ar mai fi distractia?
Rad sarcastic si il calc din adins.
- Ups. Fac o fata inocenta si ii zambesc.
Martin deschide gura sa zica ceva dar atunci melodia se opreste.
CITEȘTI
My Boyfriend, The Dj
FanfictionFaimosul Dj, Martin Garrix, se intoarce la liceu pentru as termina ultimul an. El incearca sa treaca nerecunoscut, dar fanii ii fac treaba mai grea, din fericire nu este singur, prietenul lui Tim cunoscut ca si Avicii se muta cu el intr-un apartamen...