Final demek ne kadar da zormuş oysa ki... Yıllar önce yazmaya başladığım bir hikayenin finalini vermek elbette benim için de kolay olmadı. Araba Aşkı, bir hayran-kurguydu, hepimizin severek izlediği Güneşi Beklerken'in muhteşem katakterleri Zeynep ve Kerem'in hikayesiydi.
O yüzden ben hikayeye çok bir şeyler eklemedim. Onlar zaten efsane olmuş iki karakterdi benim için. Ve tabi ki sizler için de. Sevginiz bu hikayeyi bugüne kadar getirdi. Yoksa pes edip vaz geçmiş bile olabilirdim, bilemiyorum. Ben bu hikayede ZeyKer tayfasının gücünü gördüm. Her ne kadar Güneşi Beklerken bitse de siz onu bitirmediniz ve bana hep destek oldunuz.
Her biriniz benim için çok özelsiniz. Çünkü bu benim wattpad'de ilk hikayem belki de yazma işlerimin temellerini attığım ilk hikayem. Bana hepiniz ilham verdiniz. Her bölüm sonu müthiş zevkle okuduğum yorumları özleyeceğim. Ve finale gelirsem eğer beğeneceğinizi umuyorum çünkü onlar mutlu sonu hak eden güzel yürekli iki insan....
Tek tek isimlerinizi yazmak isterdim ama bu sanırım imkansız olacak. Çünkü o kadar çoksunuz ki :) Birinizi atlasam bile çok üzülürüm. O yüzden hepinize çok teşekkür ediyorum. Benimle bu heyecana ortak olduğunuz için, sizin sevginiz ile bu günlere gelebildim. Ve Feyzan Sayın ve Nisa Ceylan, lisedeki canı gönül arkadaşlarım onları da unutmadan olmaz. :)
Hepinizi çok seven bir arkadaşınız olarak görün beni ve hiçbir zaman unutmayın kazanan hep sizler olacaksınız...
Benimle tekrar buluşmak isterseniz artık sadece Bulutlar isimli kitabımdayım. Hayran-kurgu değil genç-kurgu eğer ilgilenirseniz kapım size her zaman açık, beklerim.
Sizi hep sevecek olan Beyza...
Sevgilerimle... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araba Aşkı(ZeyKer)
Fanfictionİki deli dolu genç; Zeynep ve Kerem. Birçok ortak özellikleri var! Ve en önemlisi ikisi de araba tutkunu. Peki onlar bunu fark edebilecek mi? ZeyKer'i neler bekleyecek? Hepsi bu hikayede saklı, keyifli okumalar.