ÖNCELİKLE HEPİNİZE İLGİNİZ İÇİN ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM...;) İYİ OKUMALAR
Zeynep'ten...
Dakikalardır yemek masasının önünde ellerimiz ayrılmadan Kerem ile birlikte duruyorduk.Herkes bize şaşkınca bakarken,ellerim uyuşmaya başlamıştı bile.Kimse sesini çıkarmıyordu daha doğrusu çıkaramıyorlardı.Bu sessizliği Kerem bozdu.
"Bir şey söylemeyecek misiniz?" Kerem gözlerini yemek masasına dikti.Babam sert bir ifadeyle bana baktı.
"Zeynep,yürü eve gidiyoruz." babam hızla bana yaklaşarak kolumdan çekti.İstemsizce Kerem ile ellerimiz ayrıldı.Kerem'in mahçup bir şekilde bakması gözlerimi yaşartmıştı.Zorla evden kolumdan sürüklenecek bir biçimde çıkarılıyordum.Bu çok canımı yakıyordu işin garip tarafı annem ve Melis buna sesini bile çıkaramıyorlardı.Evden kimseye bir şey demeden çıktık.Babama sinirle karşı çıkarak konuştum.
"Baba,ne yapıyorsun canım acıyor." kolumu çekmeye çalışmıştım ve tabi ki bu işte başarısız oldum.Kesinlikle kolumdaki o bölgede bir morluk oluştu eminim.Babam yüzüme bakmadan sinirle konuştu.
"Evde konuşacağız." dedikten sonra eve varmıştık bile.Annem babama döndü gözleri dolu bir biçimde.
"Cihan,ne olur Zeynep'e kızma." annem bu sözleri sarf ettikten sonra konuştum.
"Niye kızacak ya ben size gerçekleri söyledim ben Kerem'i seviyorum." diyerek bağırdım.Beklemediğim bir tepkiyle babam bana yaklaşarak tokat attı.Gözlerim dolmaya başlamıştı annem ve Melis ise koşarak yanıma yaklaştılar.Annem ağlayarak.
"Napıyorsun sen Cihan." diyerek bana sarıldı.Ağlıyordum hem de çok ağlıyordum.Babam bana ilk defa tokat atmıştı ve bu benim çok canımı yakmıştı.Babam beni yere yapıştığım için oradan kaldırdı ve sinirle konuştu.
"Sen nasıl benim patronumun oğlu ile sevgilisin nasıl ha nasıl.Ben şimdi o adamın yüzüne nasıl bakacağım." ağlayarak babama baktım.
"Ben ilk defa aşık oldum ilk defa.Ve biliyor musun baba o da bana aşık.Biz birbirimizi çok seviyoruz siz buna karışamazsınız." babam bana tekrar elini kaldıracaktı ki annem babamın elini havada yakaladı.
"Hayır Cihan.Kızıma bir daha vurmana izin veremem." babam bu sözlerden sonra yavaşca elini indirdi.Gözlerimin şiştiğini tahmin ediyordum.Babam bu sefer bağırarak konuştu.
"Bir daha Kerem ile görüşmeyeceksin." gözlerimi büyülterek.
"Hayır baba.Görüşeceğim ne dersen de,ne söylersen söyle.O beni seviyor ben de onu." dedikten sonra koşarak merdivenleri çıktım.Babamın bağrışları hâlâ duyuluyordu odama girdiğimde kapıyı kilitleyip yere kendimi bıraktım ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
♧♧♧
Kerem'den...Zeynep'ler gittikten sonra annem ve babamın gözü kocaman odada sadece benim üzerimdeydi.Yanağımı hafifce ısırarak konuştum.
"Her şeyi öğrendiniz,ne düşünüyorsunuz? " babam kahkaha atmaya başladı.Ne oluyorsa artık anlamadan ona baktım.
"Gülecek bir şey mi var baba." babam kaşlarını çatarak bana baktı.
"Sen kafayı mı yedin? Cihan bey benim çalışanım ve ben onun patronuyum.Ve sen nasıl onun kızı ile sevgilisin.Şirketteki insanlar ne derler hiç düşündün mü?Ha." sinirden nefes almam bile değişmişti babam saçmalamaya başlamıştı hem de baya.Bu sefer işaret parmağımı kaldırarak babama yaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araba Aşkı(ZeyKer)
Fanficİki deli dolu genç; Zeynep ve Kerem. Birçok ortak özellikleri var! Ve en önemlisi ikisi de araba tutkunu. Peki onlar bunu fark edebilecek mi? ZeyKer'i neler bekleyecek? Hepsi bu hikayede saklı, keyifli okumalar.