HERKESE MERHABALAR.YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM.MULTİMEDİA'DA BÖLÜMDEN ZEYNEP VAR.KEYİFLİ OKUMALAR. :)
Zeynep'ten...
Sonunda yarın bir hafta doluyordu.Ve araba cezam da bitiyordu.Süper.Bu bir haftada Melis ve beni okula şu okulun meşhuuur sahibi kas hayvanı KEREM SAYER bırakıyordu.Arabada giderken elbette ona karışıyordum.Yerimde duramam ki.Aslında iyi çocukmuş ya.Neyse.
Okuldan çıkıp eve gelmiştim.Hemen giyindim.Ve internete girmeye karar verdim.Facebook'a girdim.Bayadır girmiyordum da.Elim arama motoruna gitti direk şu ismi aradım ''Kerem Sayer''.Sayfasına girmemle gözlerimi açmam bir oldu.O fotoğraflar da ne öyle sanırsın Brad Pitt.Gerçi yakışıklı çocuk aman ne yakışıklısı bu tam bir kas hayvanı.Hemen yorumlara baktım.
Ceylan: ''Keeremm çok yakışıklısın.'' kim bu Ceylan ya bizim okulda mı bu kız.Hemen altındaki yoruma bakıyorum:
Aylin: ''Tanışalım mı?'' MAŞALLAH yani hep kızlar yorum yapmış yuh! Yuh yani neyse öf çıkayım ben en iyisi şu gıcığın sayfasından niye girdiysem.Diyerek kapatıyorum.
Hem o kadar da yakışıklı değilmiş zaten.Abartıyorlar diyerek kollarımı bağlayıp yüzümü asıp oturuyorum.
***
ERTESİ GÜN...
Kerem'den...
Bir hafta nasıl geçti anlayamıyorum.Zeynep'i okula bırakmak onunla biraz daha olsun vakit geçirmek bana o kadar iyi geliyordu ki.Onun yüzünü gülüşünü her gün biraz daha çok özlüyorum.İyi ki hayatıma girdi.İyi ki.
Bugün yarış vardı hemen okul çıkışında Zeynep'i arıyorum kesin gelir.Ve buluyorum:
''Zeynepp.'' bana bakarak konuşuyor:
''Evet kas hayvanı.'' oh şunu diyor ya bu bile bana fazlasıyla yetiyor.
''Yarışa geliyor musun?''
''Kaçırır mıyım tabi ki geliyorum.''
''Wohoo süper.'' anlamsız bir şekilde bağırıyorum o da buna şaşırmış olacak ki öylece bana bakıyor.Ben ise:
''Ya bir anda sevindim uğraşacak biri olur diye.''
''Doğru ya senin tek işin benim sanki.'' evet sensin güzelim demek istiyorum ama kimde o yürek tabi.
''Of Zeynep hadi gidelim artık.'' diyorum.Ve herkez kendi arabasına biniyor.Aksel ve Melis; Barış Can ve Yağmur ise iki arabaya binip geliyorlar.
***
Zeynep'ten...
Yarış pistine varıyoruz.Melis ve Yağmur bende gelcem bende diye tutturunca geliyorlar tabi hemen Aksel ve Can'ın yanına koşuyorlar.İnsan gelir Zeynep'ini destekler yok.Zeynep kim ki zaten birinin kardeşi birinin en yakın arkadaşı ama yok of yani of...
Hemen yarışa adımı yazdırmak için Caner'in yanına gidiyorum:
''Naber Caner.''
''Aaa Zeynep hoşgeldin.Nerelerdesin sen?''
''Ya okul felan bir de babam gerçi orası uzun hikaye.Şimdiki yarışlara adımı yazdırmak istiyorum.Arabam da var zaten.''
''Tamam hemen yazayım.'' o sırada Kerem geliyor:
''Caner dostum benim adımı da yaz'' diyor.Caner:
''Tamam Kerem.'' dedikten sonra ikimiz birden:
''Bizi sakın rakip yapma!'' diyoruz.Caner şaşkınca bakıyor:
''Ooo tamam gençler sakin size başka rakip ayarlarız artık.'' diyor.Kerem ve ben ise birbirimize bakıp gülümsüyoruz.
***
Kerem'den...
Yarış başlamak üzere olduğu için piste yerlerimize geçtik.Aksel'ler bizi izliyor.Zeynep ise bana bakarak konuşuyor:
''Şimdi ben seninle yine yarışsam seni yine geçerim Keremcik.''
''Sen ne kadar komiksin öyle Zeyenpcik.''
''Öyleyimdir canım.Gerçi seninle yarışıp dır dır çekeceğime başkalarıyla yarışırım daha iyi.''
''Aynen canım aynen.'' diyorum.Ve ilk önce ben yarışıyorum karşımda Oğuzhan diye biri var.Birbirimize başarılar dedikten sonra arabama binmek üzere kapımı açıyorum ki Zeynep bağırıyor:
''Başarılar Kerem.'' bu sözden sonra gözlerimi oraya çeviriyorum Zeynep sırasında bana bakarak gülümsüyor.Kalbimin atışları hızlanmaya başlıyor.Ellerim titriyor.Kocaman bir gülücük atarak ona karşılık veriyorum.Bu söz beni oldukça motive ediyor.
Bu sefer amacım sadece yarışı kazanmak değil Zeynep'in güvenini kazanmak...Kocaman gülücüklerle yarışa başlıyorum.Öyle hızlı öyle azimli sürüyorum ki sadece Zeynep sadece onu düşünüyorum.
Ve yarış bitiyor.Bitiş çizgisine ilk önce ben gelmiştim.Arabadan inince alkışları duyuyorum.Gözüm Zeynep'i arıyor.Ve onu görüyorum.Bana bakarak gülümsüyor ve alkışlıyor.İşte o zaman yarışı kazandığımı anlıyorum...
***
Kerem'den...
10 dakika ara bir mola veriliyor.Bu moladan sonra Zeynep yarışacağı için onun yanına gidiyorum:
''Zeynep sence nasıldım.''
''Harbiden güzel yarıştın kas hayvanı aferin.İlham kayanğın ne aceba?'' sensin Zeynep demiyorum tabiki daha doğrusu diyemiyorum.Zeynep'in de beğendiğini duyunca havalara uçasım geliyor.Ve mola bitiyor Zeynep arabasına doğru giderken ona sesleniyorum:
''Başarılar Zeynep.'' Zeynep bana bakarak hafifce gülümsüyor:
''Saol kas hayvanı.'' diye bağırıyor.Ve arabasına geçiyor.Rakip olarak Enes var.Allah'tan bu Enes'in sevgilisi var da Zeynep'e yan gözle bakmaz yoksa çok kötü olur! Yine bilinç altım Zeynep diye bağırıyor.Neyse.
Yarışta Zeynep açık ara önde gidiyor.Can ve Aksel tezahurat yapıyorlar ''Zeynep oley Zeynep oleey.'' diye bağırıyorlar.Ben ise Zeynep'in kazanacağına eminim ve zaten umduğum gibi oluyor.Zeynep yarışı açıka ara önde bitiriyor.
Arabadan iniyor ve sevinçle bana doğru geliyor.O kadar çok heyecanlanıyorum ki bana sarılacak diye kollarımı açacakken Zeynep beni geçip arka tarafıma gidiyor.Arkamı dönmemle uzun esmer bir çocuğa sarıldığını görüyorum.Sinirden kudururken çene kaslarımı sıkıyorum.Bu da kim şimdi.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araba Aşkı(ZeyKer)
Fanfictionİki deli dolu genç; Zeynep ve Kerem. Birçok ortak özellikleri var! Ve en önemlisi ikisi de araba tutkunu. Peki onlar bunu fark edebilecek mi? ZeyKer'i neler bekleyecek? Hepsi bu hikayede saklı, keyifli okumalar.