12.Bölüm-Lunapark'taki İtiraf

7.3K 269 20
                                    

Selam arkadaşlar, herkeze öncelikle ilginiz için çook teşekkür ederim.
Bölüm şarkısı:Nükleer Başlıklı Kız-Eğer istersen.
Bölüm ithafı ise 'fyznsynDl' ye.Keyifli okumalar...:)

Kerem'den...

   Can'a 'Bir planım var' dedikten sonra bana endişeyle bakarak konuştu:

  "Abicim, ne planı.Bir sorun mu oldu?"

  "Yoo sorun yok,aslında var gibi sadece Zeynep'le alakalı."

  "Hee noldu ki?"

  "Şimdi Can ben Zeynep'i seviyorum biliyorsun."

  "Evet abi."

  "Sen biliyorsun okey de Zeynep bilmiyor işte sorun bu."

  "Ee açıl abi."

  "Bende tam öyle düşünüyorum.Bana bu aralar çok soğuk davranıyor, neredeyse beni tanımamazlıktan geliyor.Ee bende hayliyle dayanamıyorum bu duruma.Yani artık gidip söyleyeceğim ne olursa olsun artık, öğrendikten sonra sevmiyorsa da soğuk davranacak,en azından bilsin."

  "İşte be aradığım Kerem cesur ve atılgan.Hadi git söyle hemen bekleme."

  "Can kolaysa git sen söyle Yağmur'a.Hem zaten kuru bir biçimde 'Bak Zeynep ben seni seviyorum' mu diyeceğim özel bir şeyler yapacağım ve aklımda süper bir fikir var.Aslında o yüzden senden yardım almak istedim."

  "Ne kanka?"

  "Şimdi Can, bak hani senin bir lunapark sahibi tanıdığın var ya."

  "Evet Cem abi'yi diyorsun."

  "Ha aynen, ondan bir akşamlık lunapark'ı kapatmasını ister misin, parası neyse veririz sorun değil."

  "Tamam kardeşim olur Cem abi beni kırmaz da,niye lunapark?"

  "Ya uzun hikaye ben sana sonra anlatırım."

  "Tamam abi,yarın uygun mudur?"

  "Aynen yarın cumartesi uygundur kardeşim." dedikten sonra Can ile birlikte koridorda dolaşmaya başladık.

                          ~~~

    Ertesi gün olmuştu.O kadar çok heyecanlıydım ki, bugün umarım harika bir gün olur diyerek evden çıktım.Ve lunapark'a gittim.Can'da oraya gelmişti, Cem abi ile konuştuktan sonra belirli bir miktar para ödedim ve artık bu akşam bu lunapark'ta  Zeynep ve ben olacaktık...Her şey çok güzel olacak her şey.

                        ♧♧♧
Zeynep'ten...

   Sıkıcı bir cumartesi günüydü,ne çabuk da akşam olmuştu ya.Odamda tek başıma oturuyordum.Daha sonra zil çaldı.Bir çaldı,iki çaldı açan yok.Kimse duymuyor mu bu zili of neyse ben gideyim bari diyerek kapıyı açmaya gittim.Açtığım anda karşımda Kerem'i gördüm öyle çok heyecanlandım ki, heyecandan bir süre konuşamadım daha sonra kendimi toparlayarak konuştum:

  "Ne,ne oldu Kerem?"

  "Ya Zeynep benim arabada bir sorun var bir halletsen."

  "Niye sen yapamadın mı?"

  "Evet yapamadım, sen yaparsın gelsene lütfen."

  "Yapamam ben hadi güle güle." diyerek kapıyı kapatmaya çalıştım tam o sırada Kerem kapıya ayağını koyarak kapatmama engel oldu ve konuştu:

   "Sen araba kullanmasını bilmiyor musun da böyle davranıyorsun ha."

   "Kullanmayı bilip bilmediğimi sana ilk yarışımızda gösterdiğimi hatırlıyorum Kerem Sayer."

Araba Aşkı(ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin