12. Facka za krávu

510 29 11
                                    

Leanne

Sawyer vzal do ruky svůj telefon, podíval se, kdo volá a odešel do vedlejší místnosti. Tohle chování se mi zdálo podezřelé, tak jsem se potichu připlížila za roh a snažila se odposlechnout ten hovor.

„Ahoj, co se děje? Coo? Madeline rodí, no hned jsem tam," vykřikl do mobilu. Tak tomu jsem nemohla uvěřit, on mě svádí, zatímco má těhotnou přítelkyni. No byla jsem naštvaná na nejvyšší možnou míru. Tohle si ten Casanova vypije.

S rozzuřeným výrazem jsem se k němu blížila a s chutí jsem mu vlepila pěkně tvrdou pálivou facku. Chytl se za tvář a pozoroval mě s ublíženým výrazem.

„Za co? Za tu moji péči? Pro dobrotu na žebrotu."

„Ty se ještě tak blbě ptáš, máš těhotnou holku a zároveň svádíš mě, jsi normální???" Spustila jsem jekot, co trhal uši. Pozoroval mě s vykulenýma očima a otevřenou pusou. Naprázdno polkl, a pak se jeho ústa roztáhla do širokého úsměvu. Spustil takovou salvu smíchu, až si musel sednout.

„Ty, ty sis myslela, že Madeline je moje přítelkyně?" Vypustil trhaně.

„No, to je gól, Mady je kráva," pronesl a plácal se při tom zběsile do kolen. No to mě teda nenapadlo. Měla jsem chuť se propadnout sto sáhů pod zem. Ona je to kráva, Kráva?

„Omlouvám se, já jsem tak blbá!!!" Zašeptala jsem a přitáhla si ho do objetí.

Vytrhnul se mi a poodešel o pár metrů dál: „Ty moc lidem nevěříš viď? Ale všichni nejsou lháři!"

Vjel si rukou do vlasů a smutně mě pozoroval: „Okolo mě byla vždy jen zrada, tak mě pochop," postoupila jsem blíže k němu a chytila ho za ruku.

„To je mi líto, ale já za to nemůžu."

„Zkusím své chování změnit." Objal mě a lehce líbnul do vlasů.

Byla jsem vážně šťastná v tu chvíli. Nedělala jsem si žádné iluze, že teď spolu chodíme, ale byli jsme si o kousek blíže. Konečně jsem měla ve svém životě někoho, kdo se o mě zajímal a pomohl mi v nouzi. Předtím jsem to byla vždy hlavně jen já, kdo ostatní tahal z kaše.

„Musím odjet na farmu a pomoci s porodem, zvládneš to tady," zeptal se.

„Nebo jestli ti nevadí venkov, pojeď se mnou," navrhnul mi.

„Moc ráda."

„Tak se stavíme ještě u tebe a sbalíš si pár věcí, budeme tam asi dva dny," dodal.

U sebe jsem si hodila pár kusů oblečení do tašky, hygienické pomůcky a kosmetiku. Převlékla jsem se a vzala si konečně svoje oblečení. Navlékla jsem na sebe lehké zelené šaty a k tomu botasky. Šminky jsem si nebrala, protože krávy můj makeup stejně neocení.

Zkontrolovala jsem i, zda mám všechno vyplé. Aby se náhodou nestala nějaká nehoda, zatímco budu pryč. Sawyer mi i přes mé protesty tašku uzmul a nesl ji sám. Když chce, umí se chovat jako gentleman. Druhou rukou čapnul tu moji a opustili jsme byt.


Neutop se v temnotěKde žijí příběhy. Začni objevovat