14. Narození telete

489 25 3
                                    

Nastala chvíle odletu. Nastoupili jsme do letadla a posadili se na svá sedadla. Já seděla u okna, protože zbožňuji výšky. Sawyer se usadil vedle mě a vedle něj se nasáčkoval takový obtloustlý podnikatel. Můj miláček se musel natěsnat ke mně, jinak by se tam ten tlouštík ani nevešel.

Dotýkal se mě stehny a já cítila zvláštní teplo, které mnou najednou proudilo. Jeho nezbedná ruka se posouvala pod lem mých šatů. To, ale tomu nezbedníkovi nestačilo a musel mě ještě začít olizovat, jako bych byla ten nejsladší dort.

Propadla jsem vášni a pořádně to svými ústy rozjela, lapala jsem po dechu, ale chtěla jsem stále víc a víc. Sawyerovi prsty dorazily až ke vnitřní straně stehna a dotýkal se okraje kalhotek. Vyplašeně jsem se rozhlédla po ostatních cestujících, zda nebyli pohoršeni. Naštěstí si každý hleděl svého a nikoho jsme nezajímali.

Sawyer mi zatím zajel dvěma prsty za krajku a přejížděl po mém teple. Natiskla jsem se na něj ještě víc a vyhrnula mu lehce košili. Prsty jsem mu rejdila po břiše a jednu nohu mu přehodila přes jeho.

„Já z tebe dostanu infarkt," vydechl mi do úst a i když nechtěl, odtáhl se. Rozdýchával to ještě pěkně dlouho. Napadlo mě něco šíleného, ale mé nezbedné já to muselo vyzkoušet.

„Přijď za chvíli za mnou," zašeptala jsem mu do ouška a odcházela na záchody. Otočila jsem se a zahlédla žár v jeho očích. Po minutě jsem uslyšela lehké zaťukání, pustila jsem ho dovnitř a dveře zamkla. Exhibionistka nejsem.

Vrhla jsem se po jeho košili a za chvíli už byla pryč. On mi vyhrnul šaty a zbavil se mých kalhotek. Rozepnul si zip na džínsech, zjistil prsty, jestli jsem vlhká a pak mě popadl za zadek a vysadil na umyvadlo.

Už neváhal a ponořil se do mě. Cítila jsem velký tlak a dost to bolelo. Hodil po mě zamračený pohled.

„Ty jsi panna," vydechl. Přikývla jsem.

„Teď už to nezastavím, promiň," a protrhl blánu. Jako kdyby do mě zajel nůž, začaly mi téct slzy, zastavil a počkal, až mě to přejde.

„Dobr?" Kývla jsem. Pomalu se začínal hýbat. Zatínala jsem mu prsty do zad, zatímco se ve mně pohyboval.Ze začátku to nebylo nic příjemného, ale poté už ho moje tělo přijalo a celkem se mi to i líbilo.Fascinovalo mě, jak jsme do sebe zapadali, jako bychom se pro sebe přímo narodili, ale taky to možná bylo proto, že to byl můj první zážitek. Kdo ví? Přiložil mi ruku na ústa a sám se zahryznul do své paže. Po chvíli dosáhl uvolnění.


„Jsi v pořádku," staral se.

„ To nebylo špatné," unaveně jsem promluvila.

„To jsem rád," pohladil mě po líčku a očistil nejdříve mě a pak i sebe.

Uspokojení jsme se vrátili na svá místa a já po chvilce usnula.

„Sluníčko, už budeme přistávat," budil mě Sawyer.

Zívla jsem a usmála se: „To už jsme tu?"

„Jo, jo." Připoutala jsem se a za chvíli jsme přistávali.

Po vysednutí z letadla jsme si šli pro zavazadla a pak můj brouček zamířil k půjčenému jeepu. Nastoupila jsem a on pustil písničku Lovers on the sun. Zpívali jsme si po cestě a smáli se. Hned, co jsme dorazili na ranč se Sawyer rozeběhl do stájí a zmizel mi z očí.

Rozhlédla jsem se po tom stavení a rozplývala se nad tou krásou. Dům byl rozlehlý a ta krajina ta byla jako z pohádky. Kolem tekla řeka, jak mi o ní vyprávěl. Šla jsem směrem, co odešel a uviděla velké pastviny s koňmi, dalšíma s krávami a další s ovcemi. Tohle je úplné panství.

Vešla jsem do příbytku a viděla Sawyera a další dva kovboje, jak se pomocí lana snaží vytáhnout telátko. Přiběhl ještě jeden kovboj, pohodil svůj stetson na slámu a šel jim pomoci. Po chvilce už bylo telátko venku.

„Jak se bude jmenovat?" Zeptal se jeden. Sawyer se usmál a promluvil směrem ke mně.

„Nechceš ho pojmenovat ty," zeptal se mě. Tohle gesto mě málem rozplakalo.

„Vážně můžu?"

„Jo"

„Tak, co kdyby se jmenovalo Gracie?" napadlo mě.

Krásné jméno přikyvovali všichni.

„Tak, budiž Gracie, " pokřtil tele můj miláček. Telátko bylo po porodu slabé. Snažilo se postavit na nožičky, ale spadlo. Teprve na pátý pokus se mu to povedlo. Máma kráva už taky stála a tak se telátko šlo nabumbat.

Koukala jsem se na tu scénku a pohledem plným lásky vyhledala oči mého sexy kovboje. Také se na mě díval a tak láskyplně.

Tuto kapitolu věnuji příběhy. :) Děkuji za reads a votes :)

Neutop se v temnotěKde žijí příběhy. Začni objevovat