25. Jako nafukovací panna

392 20 14
                                    

Sawyer

Seděl jsem ve vyhřáté hospůdce a pomalu upíjel pivo. Když jsem byl v polovině druhého zavrněl mi telefon. Takže už jsou tu. Dopil jsem zbytek lahodného moku, zaplatil a vydal se přivítat bráchy. Hned ke mně přiběhl Doug.

"Co se stalo?" Zeptal se zvědavě.

"Lea mě chtěla opustit, ale přesvědčil jsem ji ať zůstane, protože si bez ní nedokážu představit další působení, " zahrál jsem mu na city.

"A kde je teď?" Chtěl vědět.

"Usnula, tak jsem ji uložil do auta."

"Aha, tak já ji odvezu." Nabídl se.

To se mi ale vůbec nehodilo, tak jsem pateticky vykřikl: "Ne, já ji odvezu, nechci jí pustit z očí, snad chápeš?"

Usmál se potutelně a vyřkl: "Dobře, tak já odvezu tvoje auto." To jsem měl přesně na mysli.

"Výborně." Nasedl a za chvíli odjel. zůstal už jen Francis, můj spojenec.

Stál u auta a díval se na Leu.

"Máš na ní chuť?" Zeptal jsem se ho.

Otočil na mě svůj pohled a přiznal: "Už poprvé mi z ní stál!" Napadl mě geniální nápad. Ta mrcha mě pěkně zklamala a Fréňa by aspoň došel uspokojení. Podal jsem mu klíčky od auta.

"Odvez si jí a zkroť jí, klidně i násilím, je mi to jedno, jenom mi dej vědět, až pojedeš na ranč." Převzal je ode mně a ďábelsky se usmál.

"Až ti jí vrátím, bude jak beránek."

"Jasně vole, pořádně ji obtáhni, zaslouží si to." Potvrdil jsem mu.

"Já se stavím za Hannah, potřebuju vypustit páru, tak si to užij." Popřál jsem mu a jel si pro potěšení.

Leanne

Klepala jsem se strachy. Do koho jsem se to zamilovala? To je takový hajzl. Jsem tak pitomá, svůj věneček jsem věnovala ďáblovi s andělským úsměvem. No poučení pro příště, nejezdit nikam s někým koho znám pár dnů a nespat s ním. Ležela jsem na boku, protože zadek mě pořád pálil od těch ran. V okně jsem zahlédla Francise. Stál u auta a propaloval mě pohledem.

Svůdně se olizoval a mrknul na mě. Vedle něj se objevil Sawyer, něco spolu řešily a pak mu dal klíčky od auta a odešel. Francis odemknul dveře a posadil se za volant. Rychle jsem se vrhla na kliku ve snaze si otevřít, ale byl rychlejší a zase zamknul.

Otočil se ke mně a popadl mě surově za vlasy. Přitáhl si moji hlavu ke svému obličeji a zasyčel.

"O to se ani nepokoušej, brácha mi tě půjčil, tak teď jsi moje hračka." Hodil mě zpátky na sedadlo a nastartoval.

"Tvoje hračka?" Vyplivla jsem. "Ty jsi ještě větší hajzl než tvůj zasranej brácha." V zrcátku jsem viděla, jak se mu ústa stáhl v tvrdou linku.

"Tohle jsi holčičko posrala, " vyštěkl. Ještě chvíli jel a zastavil na kraji malého lesíka. Vytáhl mě za vlasy z auta. Opřel mě o kapotu a vrazil mi takovou facku, až se mi hlava protočila.

"Teď mi budeš říkat pane, náno."

Začala mi crčet krev z nosu a tvář mě od toho zásahu pěkně pálila. Byla jsem parádně vystrašená, ale nechtěla jsem, aby to ten zkurvysyn věděl. Podívala jsem se mu zpříma do očí a plivla na něj. Bouchnul mě pěstí do břicha, až jsem se prohnula. Bolest byla strašlivá, žaludek se mi začal obracet a nohy se mi podlamovaly.

"Omluv se, " vyštěkl.

"Promiň, " vyhrkla jsem. Dostala jsem další facku a nechápala za co.

"Špatně!, snad promiňte, pane, ne?" Zaječel.

"Promiňte, pane, " vyhrkla jsem nahlas.

"Tak se mi to líbí." vychutnával si mé ponížení. Pak mě donutil si kleknout a ponížil mě tím, že jsem ho musela orálně uspokojit.Bylo mi z toho špatně, začala jsem se dávit a žaludek už to nevydržel a já se pozvracela.

Znechuceně odstoupil: "To je hnus, to nemyslíš vážně, ne?" Řval jak pominutý. Chytil mě zase za vlasy a pohodil o kus dál, kde nebylo nablito.

"No, kdyžs mě nevyhulila, pomůžu si jinak, " prohlásil a serval ze mě oblečení. Choval se hrozně hrubě, dost to bolelo a bála jsem se toho, co přijde dál. Doufala jsem, že nedojde ke spojení, ale bohužel se na to už chystal. Ochmatával mě. Necítila jsem žádné vzrušení, jen totální nechuť.

Vzpomněla jsem si, že mám v zadní kapse schovaný skládací nůž. Kopla jsem ho nohou do rozkroku, vysvobodila si jednu ruku a vytáhla nůž. Ani nestačil mrknout a už jsem ho dvakrát řízla do břicha.

Zavyl jako raněné zvíře a oči začaly metat blesky.

"Ty huso, tohle odskáčeš." Začal vyhrožovat. Nůž jsem držela před sebou jako ochranný štít.

"Za tohle drsně zaplatím, musím utéct, " naběhla mi myšlenka. Znovu jsem ho nabrala nohou tentokrát do břicha a snažila se zpod něj vyprostit. Povedlo se, rychle jsem vyskočila a začala zdrhat. Samozřejmě běžel za mnou, ale já utíkala jako o život.

Ohlédla jsem se a to jsem neměla dělat, v tu chvíli jsem nevědomky zpomalila a on na mě skočil. Začal mě mlátit, facka lítala za fackou. Divila jsem se, že mi nevypadaly z těch ran zuby. Nakonec na mě skočil.

Ta bolest mě trhala na kusy, dřel mě na sucho a strašně to pálilo. Naštěstí brzo dorazil k vrcholu a vypadnul ze mě.

"Jak se ti to líbilo?" Zeptal se.

Nevěřícně jsem se na něj podívala: "Horší sex jsem ještě neměla, to sis rovnou mohl pořídit nafukovací pannu," vyjela jsem na něj. Dal mi dalších pár facek.

"Kočička má drápy, " zavrněl. A už si mě jeho ruce otáčely na břicho. Věděla jsem, co přijde a připravila se na ještě větší bolest než předtím. Nakonec jsem díky bohu omdlela.


Neutop se v temnotěKde žijí příběhy. Začni objevovat