Leanne
Sawyerovy ruce mi přejížděly po páteři a mířily k mým půlkám. Lehce je zmáčknul a masíroval. Jeho ústa se natiskla na ty má a lehce mi prsty přejížděl přes prso. Poté tam putovaly i jeho rty.Přisál se mi k jedné bradavce a druhou dráždil palcem.
Ach, Sawyere," z mých úst vycházely vášnivé steny. Najednou se představa ztrácela a já ležela na sofa a vedle mě seděl ten drzoun. Ježíši, to byl jen sen a podle jeho svůdného pohledu jsem asi byla hlasitá.
„Příště až budeš vzdychat mě jméno, tak to sen nebude," pronesl s arogancí jemu vrozenou.
Měla jsem chuť se propadnout pod zem a rudá jsem byla až na zadku. Snažila jsem se pootočit, ale jak se prostěradlo dotklo citlivé kůže, sykla jsem a přetočila se zpátky. V tu chvíli jsem si uvědomila, že jsem nahá a ručník, co je na mně, byl odkrytý. Pronesl něco o tom, že mám krásné tělo.
Zastyděla jsem se: „Můžeš mi dát moje oblečení?" Zeptala jsem se.„To nemůžu srdíčko, mělas jen plavky a ty jsou vlhké a pochybuji, že si vezmeš síťované šaty bez prádla," užíval si moje rozpaky.
„No to ne no," ohradila jsem se. Odešel ke skříni a hodil mi svoje tričko.
„Ale můžu ti půjčit toto," s úlevou jsem si ho oblékla a byla jsem ráda, že jsem byla aspoň trochu zahalená.
Krásně vonělo, neodolala jsem a hluboce si přičichla. Přistihl mě a vykouzlil lehce poťouchlý úsměv. Byl tak sexy.
„Tak já už půjdu," začala jsem se zvedat, ale on mě zase položil.
„Lásko, jsi oslabená, zůstaň u mě do zítra," smlouval se mnou. Chvíli jsem protestovala, ale nakonec jsem podlehla. On mi řekl, lásko, asi se rozpustím.
„A kdyby ses chtěla opláchnout, támhle je koupelna, můžeš použít i můj kartáček," vděčně jsem se na něj pousmála a zapadla do dveří. Smyla jsem ze sebe pot, umyla jsem si vlasy a vyčistila si zuby. Moje vlasy byly příšerně zacuchané, snažila jsem se je prsty dát do richtigu.
Ten ďábelský hřeben, co se na mě smál, jsem nepoužila, budu věrná svému kartáči. Vyklouzla jsem z koupelny a kráčela do kuchyně. Byl to nezvyk být pod tričkem jen tak.
„Nemohl bys mi půjčit nějaké tepláky prosím?"
„Podívám se," odvětil a šel se hrabat v šatníku.
Vytáhnul šortky s tkaničkou. Byly mi trochu velké, ale utáhla jsem je a pak to šlo.
„Dáš si vajíčka na hniličku?"
„Ráda." Vytáhl pánvičku a začal připravovat jídlo. Po chvíli se místnosti šířila vůně vajíček a slaniny. Sliny mi stékaly až na zem, když vedle mě položil talíř. Taky si nandal a společně jsme pojedli. On vařil, já umyji nádobí.
Natáhla jsem se po špinavém nádobí a šla ke dřezu. Když jsem už měla skoro hotovo, omotaly se kolem mě paže. Zajely mi pod látku a hladily mi nejprve břicho a pak vystoupaly výš až k poprsí. Překryl mi je svými dlaněmi a hladil je. Za chvíli bylo mé půjčené triko dole a on si mě lehce otočil, aby se mohl pokochat.
Pohled mu ulpěl na mých vnadách, rozkošně si skousnul ret a já neodolala a vrhla se na něj. Lehce jsem ho hryznula a nezdálo se mi fér, že jeho tričko bylo pořád na něm. Svlékla jsem mu ho a taky se kochala.
Měl krásně svalnatou postavu, mokrými prsty jsem mu přejela po bicepsu a znovu s ním spojila rty. Líbala jsem ho čím dál vášnivěji, naše jazyky spolu zuřivě bojovaly. Popadnul mě za zadek a vysadil na dřez. Zajela jsem mu za lem šortek, až jsem se dostala k boxerkám. V tom mu zazvonil mobil.
Tak, co myslíte, kdo komu volá? :D Votes a Komentáře mě potěší ;)
ČTEŠ
Neutop se v temnotě
RomanceDívka trpící depresemi, se na první pohled zamiluje do šibalských očí modrookého kovboje. Chvíli s city bojuje, ale nakonec lásce podlehne. Jsou spolu šťastní, jenže temnota nikdy nespí a konkurence je silná. Dokáže v temnotě najít světlo nebo jí te...