20. S.O.S

406 22 0
                                    

Musela jsem být sama. Konečně jsem našla svou spřízněnou duši, někoho, kdo mě má opravdu rád a pohnojilo se to. On se vrací domů a já nebudu mít zase nikoho. A nevěřím, že by to fungovalo i na tu dálku. Tohle mi můj nejlepší kamarád Frank sliboval taky.

Byli jsme přátelé už od narození. Byl o čtyři roky starší, ale to nám vůbec nevadilo. Věděli jsme o sobě všechno, trávili spolu veškerý čas, milovala jsem ho jako bratra, ale když dosáhl osmácti, odešel do Anglie. Sliboval, že se mezi námi nic nezmění, ale změnilo. Už jsem ho neviděla, chvíli jsme si psali, ale i to ustalo. Odcizili jsme se a já se změnila.

Z té veselé holčičky se stala smutná dívka. Nechodila ven, neuměla se bavit, nedokázala se začlenit do společnosti. Stal se z ní samotář s velkým S. Její jedinou radostí byly knihy. Milovala jsem je a miluji pořád. Jsou to mé jediné opravdové kamarádky. Ty mě nikdy neopustí.

Odešla jsem do stájí a vyvedla Satana. Napodobila jsem styl nasedání Sawyera, chvíli mi to trvalo naskočit, ale jsem šikovné děvče, takže se mi to nakonec podařilo. Chytla jsem se jeho bujné hřívy, nohou ho lehce kopla do boku a vyrazili jsme. Myslela jsem si, že ho zvládnu, mýlila jsem se.

Z klusu přešel rychle do cvalu snažila jsem se ho usměrnit, ale neměla jsme ani ponětí jak. Sprintovali jsme po pastvinách, běželi lesem a minuli jsme i jezero. Nevěděla jsem, kde jsem. Snažila jsem se zorientovat, ale moc to nešlo. U jezera před jeho kopyta skočila žába a kůň se splašil. Postavil se na zadní , držela jsem se jako klíště jeho hřívy, a obejmula ho pořádně nohama a jen tak tak nesletěla dolů. Teď už nesprintoval, teď už letěl. Byl rychlejší než blesk a moje sevření povolovalo a povolovalo, až mé zpocené ruce nevydržely a pustily se.

Sletěla jsem z jeho zadku a odmrštilo mě to na zem. Hlava mi lehce udeřila o blízko ležící kámen. Naštěstí jen nepatrný kousek, kdyby celá tak jsem byla mrtvá. Tím nárazem se mi úplně zatmělo před očima a zasáhla mě bolest. Kromě toho jsem byla celkem v pořádku, jen jsem měla hodně modřin. Splašenec mi zdrhnul.

"Satane, satane, vrať se, " volala jsem, ale už byl za horami a já zůstala sama na neznámém místě.

Sáhla jsem si na týl a moje dlaň byla celá od krve. Tím pádem jsem si zřejmě rozsekla hlavu. Vzpomněla jsem si, že mám v kapse mobil a tak jsem pro něj pomalu sáhla. Měl rozbitý displej, ale ještě fungoval díky bohu. Vytočila jsem okamžitě Sawyera.

Přiložila jsem si telefon k uchu.

Píp,píp,píp,píp,píp,píp: „Haló miláčku, proč mi voláš?" Tázal se.

„Poooomoz mi, Satan mě shodil, bolí to, nevím kde jsem, pomoz mi, " sípala jsem.

„Do háje, kde jsi?" Chtěl vědět, snažila jsem se odpovědět,ale hlas mi úplně selhal.

„Leo, leo,leo????" Řval na mě. Z jeho hlasu bylo slyšet, že se o mě šíleně bojí.

Mobil se odmlčel. Tohle je zlý sen, nevím, kde jsem, nikdo tu není a ani nevědí, kde mě mají hledat. Zoufala jsem si nad touto situací a moje víčka se čím dál víc zavírali. Hlava mě třeštila a já pomalu ztrácela vědomí. Zachraňte mě prosím. Já nechci umřít. Konečně jsem začala žít.

Neutop se v temnotěKde žijí příběhy. Začni objevovat