9.Kapitola

3K 172 6
                                    

Ráno mi zazvonil budík a ja som mala ťažkosti vstať. Bolela ma hlava a necítila som moc dobre. Obliekla som si rifle a čiernu blúzku, zbalila som si veci do školy, učesala som sa a šla som dole. Pri stole už sedel Cody, ktorý vyzeral dosť previnilo.

,,Dobré ránko." Pozdravil sa mi s úsmevom. Ja som mu neodpovedala. Odmietala som sa baviť s podrazákom. Načiahla som sa na vrchnú poličku na linke a vzala som si odtiaľ misku. Prišla som k stolu a nasypala som si cereálie.

,,Prepáč Carrie, mrzí ma to ale...." prestal rozpraváť lebo ja som sa zdvihla od stola a odišla som s miskou do izby. Odmietala som počúvať jeho sladké rečicky ako mu je to ľúto.
 
,,Odchádzame!" Zavolal mamin hlas. Ja som si vzala tašku a bežala som si nasadnúť do auta. Po chvíli sa do auta natrepal aj Cody a znovu niečo začal.

,,Carrie prosím ťa vypočuj ma." Povedala a ja som si nasadila slúchadká do uší. Pustila som si hudbu a pozerala som sa von oknom.

V škole

Do skrinky som si uložila veci a vybrala som sa do triedy. Prvú hodinu som mala francúzštinu, na ktorú som sa po tomto všetkom tešila. Vošla som do triedy dve minúty pred zvonením a sadla som si na svoje miesto. Do triedy došiel Garley. Ostala som sedieť ako prikovaná a premýšľala som nad tým čo tu asi robí.

,,Pani Fairfaxová ochorela a tak ma pridelili k vám. Mala by prísť o také dva týždne. Zatiaľ budeme tráviť spolu štyri hodiny týždenne." Povedal s úsmevom.

,,Slečna Mathewsová mohli by ste prosím prísť po hodine za mnou do kancelárie?" Zvolal na Kate. Ona úplne blažene prikývla.
Garley nám pustil nejaký film o dievčati z obdobia renesancie. Moc ma to nebavilo a tak som bola na mobile. Celú noc som mala vypnuté zvonenie a od rána mám 18 neprečítaných správ. Všetky od Harryho.
  Konečne zvoní! Rýchlo som vybehla z triedy a bežala som na wecko lebo mi došlo strašne zle. Od rána ma bolela hlava a necítila som sa dvakrát dobre, ale nebrala som to vážne. Ako som bola pred dievčenským weckom, tak sa predo mnou zjavil Harry.

  ,,Carrie." Povedal. Ja som sa mu len nenávistne zahladela do očí.
,,Vieš Carrie, chcem ti to celé vysvetliť." Začal. Moja tvár sa začala sfarbovať na rôzne odtieny zelenej. Potom som zbledla a zatočila sa mi hlava. Pred očami som mala už len tmu. Cítila som ako padám na zem, no jeho ruky ma zachytili.

Zobudila som sa v nemocnici okolo piatej večer. Mama s otcom a Codym sedeli hneď vedľa mňa. Keď som sa prebrala tak vyskočili zo stoličiek a začali sa so mnou rozprávať.

,,Dcérka ako ti je?" Spýtal sa otec.

,,Je mi výborne, len ma trochu bolí ruka." Ukázala som na miesto, kde sa mi objavila obrovská modrina.

,,Aspoň že tak..." povedal Cody, ktorý sa stalé cítil previnilo. Pozrela som sa na neho a usmiala som sa. Bolo vidno ako mu odľahlo, došiel ku mne a objal ma.

,,Au, au!" Začala som.

,,Prepáč..." povedal a odtiahol sa odo mňa.

,,Inak Carrie.... máš tu návštevu." Zasiahla mama, ktorá podišla k dverám a vpustila dnu...... Harryho. Ukázala rukou otcovi a Codymu aby odišli a nechali nás tu samých.

,,Ahoj." Pozdravil sa mi no ja som mu neodpovedala.
,,Vieš...... nemôžeš sa na mňa donekonečna hnevať. Musíš vedieť, že..."

,,Že čo? Že si si dal stávku s chalanmi za koľko ma zbalíš? Sorry ale nejsom nejaký žrebový lístok." Povedala som mu so slzamy v očiach. ,,Myslela som si o tebe, že si iný, že stojíš za to, no asi som sa v tebe mýlila." Povedala som mu a obrátila som sa mu chrbtom.

,,Ja viem. Bolo to odo mňa hnusné ale Carrie ja ťa mám naozaj rád. Po tom čo sme zažili na tej pláži som sa do teba zamiloval. Ja som ťa miloval už od prvej chvíle, len ty si sa mi zdala tak nedostupná, že som požiadal o pomoc Codyho. Na neho sa hnevať nemôžeš Carrie. Celé je to moja chyba. No za ten krásny deň mi to stálo." Povedal, niečo poližol na stolček a odišiel. Slzy sa mi nahrnuli do očí už pri tom ako začal hovoriť o tej pláži. Kebyže len vie ako ho aj ja strašne milujem.

Čau, čau, čau♡. Takže nová kapitolka je tu a ja som strašne zvedavá na to či sa páčila. Ak áno tak vote a do komentu napíšte čo si myslíte celkovo o príbehu a aj o tom ako sa to bude asi podľa vás vyvíjať.
diuska01

Ľadový BozkWhere stories live. Discover now