30.Kapitola

1.5K 105 10
                                    

Otočila som sa, aby som mu videla do tváre. Masku ešte stále mal, no ja som vedela, že je to on. Zdvihla som ruky k jeho tvári a masku som mu z hlavy stiahla. Jake. Prečo? Prečo to spravil? Celý náš vzťah bola len sprostá hra?

,,Ako si mohol?" Opýtala som sa ho so slzamy v očiach. ,,Ja som ti verila a ty...."

,,Carrie vážne ma to mrzí, no potreboval som peniaze."

,,Peniaze? A na čo? Ty si ma zapredal Jake. Ani si nevieš predstaviť, čo si teraz spravil." Kričala som na neho. Plakala som a búchala som mu rukami do hrude.

,,On hovoril, že všetko bude v poriadku..."

,,Bla bla bla! A ty si mu veril. Koľko ti za to sľúbil?"

,,Dvesto tisíc."

,,Čo? Jake on ťa, len oklamal! Využil ťa." Pozrela som za seba a hľadala som Garleyho. Stál tam pri nejakých dverách a niečo na nich kontroloval. ,,Jake? Opýtam sa ťa niečo a ty mi musíš sľubiť, že mi povieš pravdu." Kývol hlavou. ,,Dnes si so mnou nechcel ísť na rande, však? Chcel si ma len dostať k sebe a potom ľahko odviezť... mám pravdu?"

,,Máš! Ale Carrie, ja ťa naozaj milujem."

,,Pche strč si tie rečičky niekam, dobre? Ako ma môžeš milovať, keď si schopný spraviť niečo také?!" Pozerala som sa mu do očí. Rozplakal sa. On plače...

Hlavu si zakryl rukami. Teraz mám šancu. Môžem újsť. Garley je stále pri dverách k nejakej miestnosti. Môžem utiecť.
Pomaly sa vzďalujem od Jakea. Prejdem okolo neho a otvorim dvere.

,,Nikam nechoď." Zachytila ma jeho ruka. Jeho stisk silnel, keď som sa mu snažila vyvliecť zo zovretia.

,,Pusti ma Jake. Spraviš to ak ti na mne záleží." Chvíľu váhal. Zovretie slablo a ja som si na chvíľu myslela, že ma pustí a dovolí mi utiecť. ,,Takže som sa mýlila." Vrátila som sa na svoje miesto a sklonila som hlavu.

,,Prepáč, ale sú v tom peniaze. Potrebujem ich na školu...."

,,Peniaze sú dôležitejšie ako ľudský život, čo?"

,,O čom to hovoríš?"

,,Garley ti asi nepovedal všetko, čo?"

,,Povedal. Neboj sa nič sa ti nestane.... ver mi."

,,Neverím ti Jake. Zradil si ma..." povedala som mu a v tom ma už ťahali Garleyho ruky. Hladkali mi ramená a šli nižšie po rukách až k bokom.

,,Ďakujem Jake, peniaze som ti poslal na účet. Tvoja úloha skončila."

,,Áno, ďakujem aj ja." Otočil sa a Garley ho ešte zastavil.

,,Nikomu ani slovo! Jasné? Lebo tvoja rodinka skončí zle." Povedal výhražne a Jake kývol hlavou.

,,Carrie?" Oslovil ma no ja som ho ignorovala. Uvedomoval si čo spravil a vie, že mu už neodpustím. NIKDY!!


Ahojte zlatúšikovia♡ včera som nestihla pridať časť, tak ju pridávam dnes. Nie som z nej nadsená no aspoň niečo :). Budem rada za každý vote a koment.
diuska01

Ľadový BozkOnde histórias criam vida. Descubra agora