24. Kapitola

1.6K 108 7
                                    

Harry spí. Zaspal asi pred pol hodinkou. Oči má zatvorené a z jeho tvári žiari pokoj. Usmieva sa, asi sa mu sníva niečo pekné.
Konečne sa prinútim od neho odvrátiť zrak. Myslím na Jakea. Čo asi robí? Prečítal si môj odkaz? Pôjde za mnou naspäť domov? Do Kanady?

,,Nad čím rozmýšľaš?" Prehovoril Harry. Myklo mnou.

,,Nad ničím." Odfrkla som. Nechcem sa s nim moc rozprávať. Nemám s ním o čom.

,,Carrie, prečo sa na mňa hneváš?" Spýtal sa ma. Musí to riešiť? Pozrela som sa na neho a otvorila som ústa, že niečo poviem, no nezmohla som sa na slovo. Sama neviem prečo sa na neho hnevám. Veď mi nič zlé nespravil.

,,Pretože si odišiel." Odpovedala som, no potom som si spomenula na to, že čo alebo kto bol jeho skutočným dôvodom k odchodu. Bola som to ja. Vedľa Carrie!
Harry sa zasmial.

,,Odišiel som kvôli tebe. Nemohol som tam ostať. Každý deň som ťa vídaval na chodbe, v parku, v kaviarni. Zabíjal ma pohľad na to ako ma neznášaš."

,,Harry, nie je to tak. Vždy som ťa mala rada....."

,,Carrie, to že sa na mňa hneváš chápem. Aj to, že ma nechceš vidieť, ale nemôžeš mi zakázať vidieť Codyho."

,,Harry ja ťa milujem a vždy som ťa milovala. Bolelo ma keď si odišiel a dlho som sa z toho spamätávala..."

,,Tak prečo potom to všetko okolo toho. Prečo nezačneme od znova."

,,Pretože tu je Jake. Pomohol mi sa z toho dostať a keď som už na teba zabudla, tak si sa zjavil. Nechcem zraniť Jakea. A už duplom nie za to, čo pre mňa spravil. Mám ho rada. Veľmi a to sa nezmení." Mrzelo ma, že som tu povedala, no musela som to spraviť. Dozvedel by sa o tom tak či tak.

,,Jake. Ten chlapec z kaviarne?" Kývla som hlavou. ,,Vyzeral milo. Ale ak ti nejako ublíži, tak...."

,,Áno chápem Harry. Ale Jake je iný, ja mu verím."

,,Keď si šťastná ty, som aj ja." Povedal a objal ma. Zacítila som znovu jeho vôňu. Tá vôňa mi chýbala. Hladkal ma po chrbte a ja som mu v tej chvíli všetko odpustila. Aj keď moc nebolo čo.

,,Mám ťa rada Harry."

,,Aj ja teba Carrie." Zašepkal mi do vlasov.

,,Kamoši?"

,,Kamoši." Podali sme si ruky a ja som sa na neho usmiala.

Hello♡♡. Tak znova kratšia kapitola . Verím, že to nevadí a že sa kapitola páčila rovnako ako všetky ostatné. Vyjadrite svoje názory (pozitívne/ negatívne) v komentároch. Všetko poteší.
diuska01

Ľadový BozkWhere stories live. Discover now