35.Kapitola

1.7K 108 5
                                    

Mal zatvorené oči. Ešte stále. Už je tomu dosť dlhý čas. Garley s Theom mu obviazali ranu a odišli. Nechali nás tu samých. Garley sa pobral znova do školy, kedže nemohol odísť na celý deň.

,,Carrie." Ozval sa hlas Harryho. Zadívala som sa na neho. Prebral sa!

,,Bože Harry, si v poriadku?" Spýtala som sa sprostú otázku a objala som ho.

,,Ehmmm, Carrie ono.... ono to bolí." Povedal uboleným hlasom. Od toľkej radosti som zabudla, že mu niečo je, aj keď som predtým na to myslela.

,,Prepáč... uplne si ma vyviedol z miery." Usmiala som sa. Chvíľu bolo ticho, len sme sa pozerali jeden na druhého.

,,Vieš ako som sa strašne o teba bál, Carrie. V živote by som si neodpustil keby sa ti niečo stalo."

,,Ty? Prečo by si si ti nemal odpustiť? Jediný kto za to môže je..... Jake." Vyslovila som meno toho sraba, chudáka a zradcu.

,,Keby niet mňa, tak by sa to nestalo. To ja som sa chcel s tebou stretnúť na tom mieste." Tvár mu zosmutnela a do očí sa mu nahrnuli slzy.

,,Harry ty...."

,,Carrie ani si nevieš predstaviť, aké hrôzostrašné scenáre sa vytvárali v mojej hlave. Nevedel som kde si, s kým a čo ti kto robí. Bál som sa, že či ešte vôbec..... žiješ. Kebyže zomrieš ty Carrie, tak aj ja."

,,Prečo aj ty? Ty máš všetko čo potrebuješ. Hokej, dobrú rodinu, kamošov, dobré známky, šťastie. Všetko."

,,A čo si myslíš na čo by mi to všetko bolo, keď nebudem mať to hlavné na čom mi najviac záleží? Pre čo by som dokázal obetovať všetko? Carrie, ty si zmysel môjho života a keď zmizneš, zmiznem aj ja." Hovoril plynulo a stále sa mi pozeral do očí. Držal ma pri tom za ruku a hladil ma po nej.

Začala som si uvedomovať rôzne veci. Bola som zmierená s tým, že sa odtiaľto nikdy nedostnem. Že zomrem od hladu alebo smädu alebo od podchladenia, kedžne v noci tu je obrovská zima. No pri pohľade na neho som mala chuť žiť. Vďaka jeho slovám. Chcem byť s ním, pretože ho milujem. No vždy si spomeniem na všetkú tú bolesť čo mi spôsobil keď odišiel. Síce to bolo kvôli mne.

,,Harry, prečo si odišiel vtedy do toho Nórska? A prosím povedz mi pravdu. Nechcem aby boli medzi nami tajnosti." Povedala som mu.

,,Kvôli tebe Carrie......"

,,Prečo? Kvôli tomu, že som ťa nechcela vidieť? Preto si sa mi musel stratiť zo života?"

,,Nie." Jeho odpoveď ma zarazila. Viem, že toto bol dôvod prečo odišiel. Sám mi to vravel pred odchodom.

,,A-ale...."

,,Ja viem. Povedal som ti niečo iné, ale...... ale bolo to inak."

,,Ako to myslíš, že inak?" Odvrátil pohľad a zadíval sa do zeme. ,,Harry?"

,,Vyspal som sa s Kate." Vysypal zo seba päť slov, po ktorých sa mi zakrútila hlava a odpadla som......


Hello guys! Som tu s novou kratšou časťou. Čo na ňu hovoríte? Vyjadrite v kometoch všetky vase pocity čo cítite. Ľúbim vás
diuska01

Ľadový BozkWhere stories live. Discover now