Započula som chlapčenský hlas. V prvom momente som si myslela, že je to Jake a tak som sa preľakla, pretože som bola v objatí s Harrym, ktorý mi dal pusu na čelo. No zmýlila som sa. Bol to Cody. On sa prebral!!
,,Cody, braček si v poriadku?" Skočila som na neho. Silno som ho objala a on zjajkol.
,,Au! Carrie t-to bolí."
,,Uuuh prepáč..." odtiahla som sa od neho.
,,Ako ti je?"
,,Už dobre sestrička. Kedy si mi chcela povedať, že ste s Harrym znova spolu?" Rozžiarili sa mu oči.
,,Ehm... my nie sme spolu." Povedala som skleslo.
,,Harry? Tak čo ty tu robíš, nemal by si byť v Nórsku?"
,,Cody braček, ty žiješ!" Odbočil od témy Harry. Nepochopila som tomu. Vyzeral vystrašnene, akoby sa chystal niečo zakryť.
,,Idem na toaletu, hneď prídem."
Vyšla som z dverí, ale nezavrela som ich úplne. Určite chce Codymu niečo povedať a ja to musím vedieť.,,Čo sa deje Harry?" Spýtal sa Cody, keď sa uistil, že ich zrejme nepočujem.
,,Vieš brácho, odišiel som odtiaľ."
,,Akože odišiel? Čo sa ti tam nepáčilo? Veď to bol jeden z najlepších hokejových tímov!"
,,Ja viem, no niečo mi tam chýbalo."
,,Niečo?"
,,Niekto."
,,Carrie?"
,,Hej. Nemôžem spávať Cody. Stále na ňu myslím. Akoby som bol zakliaty. Sníva sa mi o nej. Stále mi znie jej hlas v hlave. Ja...... keď som videl, že je nešťastná kvôli mne, nemohol som tu už viac ostať."
,,Chceš tým povedať, že ju ešte miluješ?"
,,Či ju milujem? Ehm Cody, ja som ju vždy miloval. A chcel som pre ňu len to najlepšie. No zabíjalo ma ju nevidieť a to je dôvod prečo som tu. Síce som jej povedal, že som odtiaľ odišiel kvôli tebe, ale nie je to pravda. Vedel som, že ona tu bude a tak som sem došiel, so zámienkou ťa vidieť, no v skutočnosti som chcel vidieť Carrie."
,,Harry a prečo jej to nepovieš?"
,,Čo jej mám povedať? To že ju milujem viac ako svoj život?"
,,Hej."
,,Cody je tu Jake. Má ho rada a ja jej nechcem ublížiť. Už som jej naubližoval dosť."
,,Ako Harry? Ako si jej ublížil? Tým, že si si len prišiel po priateľskú radu? Že si potreboval zbaliť dievča svojich snov? Toto si nemôžeš vyčítať a ty to dobre vieš. A ser na Jakea, on nie je pre Carrie dobrý, nemyslí to s ňou vážne a mám aj dôkaz."
,,Ale Carrie..."
,,Čo Carrie? Kebyže len vieš ako ťa ona miluje. Vieš ako plakala, keď si odišiel? Rozprával som sa s ňou. Bola z toho na dne. Kebyže neodídeš, tak by ti skôr odpustila. Len ona bola zranená a potrebovala na tú bolesť zabudnúť a tak sa začala stretávať s hentým chujom Jakeom. Ten ju vzal preč do Chicaga a počaroval jej. A teraz...."
,,Čo teraz?"
,,Vieš on..."
,,Tak a som späť." Skočila som im do rečí. ,,Čo chýbala som vám?"
,,Samozrejme, no nielen mne..." šťuchol Harryho do boku. Na to ako je dochrámaný, si stále začína.
,,No, tak ja už by som išiel." Povedal Harry. ,,Drž sa brácho. Zajtra dojdem..... Mhm Carrie? Mám ťa vziať domov?" Spýtal sa.
,,Jasné, už idem." Pohladila som brata po ruke. Cody sa len velavýznamne usmieval a priam kypril radosťou.
,,Áno, áno už bežte." Zarehotal sa. ,,Majte sa."
,,Pá braček."
,,Maj sa Cody." Harry mi otvoril dvere a ja som vyšla.
Nastúpili sme do auta. Pripútala som sa Harry naštartoval auto.
,,Harry?" Spýtala som sa asi po desiatich minútach cesty.
,,Áno?"
,,Bol Cody hlavným dôvodom k tomu, že si sa vrátil?" Harry sa na mňa v rýchlosti pozrel. ,,A pravdu prosím."
,,No.... nie tak celkom."
,,A ako to je?" Vedela som pravdu, no chcela som ju počuť od neho. Chcela som vedieť, či mi ju povie, alebo mi bude klamať.
,,Vrátil som sa kvôli tebe, dobre? Už som to nevedel bez teba vydržať!" Zastavil auto. Už sme pri mojom dome. Harry vypol motor, odpútal sa a pozrel sa na mňa. ,,Carrie, tebe to nedochádza? Ja ťa milujem! Vždy som ťa miloval a vždy ťa aj budem milovať. A teraz keď viem, že si s Jakeom, tak ťa nechám. Keď si s ním šťastná ja to chápem, no nezabudni, že tu budem vždy pre teba. Nech sa deje čokoľvek."
,,Harry vieš aj ja...."
,,Poď mala by si ísť už domov, povedať vašim, že sa Cody zobudil a vyspať sa na zajtra." Vystúpil z auta a prešiel až k mojím dverám, ktoré mi otvoril. Vystúpila som a objala som ho. Pevne. Nikdy som ho nechcela pustiť. Po tom všetkom čo som dnes počula sa vo mne znovu prebudili city k nemu. No mám nejaké city aj k Jakeovi. Odtiahla som sa od Harryho a dala som mu pusu na líce.
,,Mám ťa rada Harry, ani nevieš ako." Odprevadil ma až k dverám. Ja som vstúpila dnu a Harry šiel smerom k autu.
,,Čaute som doma! Mám super správu, Cody sa prebral."
,,No tak to je úžastné miláčik! Hneď ráno pôjdeme za ním. A čo vravel ti niečo o...." ústami niečo naznačila.
,,O čom?"
,,O J......?" Znova niečo naznačila ústami.
,,Myslím niečo o Jakeovi?" Vykríkla som. Mama sa buchla po hlave.
,,Čo mal hovoriť Cody o mne?"
,,Jake? Čo ty tu robíš?" Spýtala som sa zaskočene. Chytila som ho za ruku a ťahala som ho do svojej izby.
,,Prišiel som domov. A taktiež som sem prišiel sa poinformovať niečo o Codym. Inak ty a Harry ste spolu tak sladkí. Odkedy to s ním ťaháš?"
,,O čom to hovoríš?"
,,Ty, Harry vaše obíjmanie a pusa. Všetko som videl cez okno."
,,Ty ma špehuješ?" Spýtala som sa nahnevane.
,,Nie zlatko, ja len...." tvár mu znežnela. ,,Len nechcem aby si bola znova zranená. Nechcem, aby si mu znova naletela. Carrie ja ťa chcem ochrániť." Prišiel ku mne a pobozkal ma.
Ahojte♡ na dnes ešte jedna kapitolka. Ako sa páčila? Napíšte do kometu. Čo simyslíte o tom celom? O Carrie a Jakeovi, Carrie a Harrym? čo si myslíte, čo je taká dôležitá vec s Jakeom, kvôli ktorej ju chcel Cody ochrániť? A s kým chcete, aby bola? Napíšte názory do komentov. Už sa teším..
diuska01
YOU ARE READING
Ľadový Bozk
RomanceTakže to si ty. To dievča, ktorému som dnes zachránil život." ,,Áno to som ja." Prikývla som zahambene. Sklopila som pohľad. ,,Takže....." začal. ,,Takže čo?" Spýtala som sa ho? ,,Nepoďakuješ mi?" ,,Mala by som?" ,,Si nejaká drzá." Zasmial sa. ...