Milá Carrie,
ak teraz čítaš tento list, tak tu už pravdepodobne nie som. Ako vieš, nikdy som nebol schopný rozprávať o svojich citoch, vždy si bola ty tá otvorená, ktorá sa mi vedela zo všetkým zdôveriť. Boli sme ako brat a sestra, až v poslednom čase sme sa akosi zblížili a ja som ti dovolil nahliadnuť do môjho sveta. Do sveta mojich skutočných pocitov a myšlienok, ktoré si aj tak poznala. Poznala si ma lepšie ako ja som poznal sám seba a iba ty si vo mne videla to, čo nikto iný nevidel.
Týmto listom by som ťa chcel požiadať o odpustenie. Carrie, prepáč mi, že som ti ublížil. Odpusť mi ak môžeš, že som sa podielal na..... na Garleyho pláne. Viem, že to všetko bolo len zo sebeckých dôvodov, ale keď som videl tvoje uplakané oči a spôsob akým si sa ku mne správala, ako si ma preklínala, všetko som v tej chvíli oľutoval. Už nebolo cesty späť. To máš ako z drogou, začneš a už s tým nevieš/nemôžeš skončiť a presne ja som bol v takejto situácií, z ktorej sa nedalo vycúvať.
Len ty si bola dôvod, prečo som žil, tvoja radosť bola mojou, tvoja bolesť bolela aj mňa. Bol som vŕba, ktorej si sa mohla vyrozprávať, stĺpik, o ktorý si sa mohla podoprieť, keď ti ten debil Harry ublížil. No keď viem, že som ťa už nadobro stratil, nemá zmysel tu naďalej ostávať. Nevedel som žiť s vinou, že milovaná osoba trpí kvôli mne. Netráp sa a neplač, bola si ten najlepší človek, akého som kedy poznal. Spomínaj, len na všetky dobré veci, ktoré sme spolu zažili, usmej sa nad každou veselou spomienkou. Ako si sa smiala, keď som spadol z bicykla, ako sme si postavili iglu zo snehu a následne to celé na nás padlo a my sme ostali ležať pod tou hŕbou snehu, ako si mi na našej prvej spoločnej párty prilepila fľašku k ruke a ja som ťa preklínal, no potom sme sa na tom smiali spolu. Ako sme si strielali zo starých ľudí a ako sme spolu boli v divadle, vtedy v Chicagu.......
Nebudem ti písať slová útechy, že čas tú bolesť vylieči, pretože nič ti už nemôže spôsobiť takú bolesť, akú som ti spôsobil ja. Píšem ti toto všetko, pretože som nebol schopný pozrieť sa ti a povedať toto do očí. Preto som si zvolil najjednoduchší spôsob, ako ti povedať prepáč a zbohom. Carrie, ži naplno! Teraz viem, že si v bezpečí, keď som ťa videl doma. Usmievaj sa a netráp sa zbytočne.
Aj keď o moju prítomnosť nestojíš, vždy tu budem s tebou a budem ťa chrániť.
Zbohom CarrieJake
Posledné slová som čítala pomaly. Vedela som, že keď ich dočítam Jake bude navždy preč a na papieri zostanu len prázdné slová pospájané do viet. Slzy sa mi kotúľali po lícach a ja som hladela do listu. Zložila som ho na obdĺžnik, zotrela som slzy z líca a vyšla som na balkón. List som držala v ruke a tisla som si ho k srdcu. Sadla som si na stoločku a spomínala som na všetky veci, čo sme spolu zažili. Zadívala som sa k oblohe a šeptom som povedala: ,,Odpúšťam ti Jake!''
Ľudkovia moji milovaní. Dlho som rozmýšľala a rozhodla som sa, že ešte jedna kapitola a bude koniec! Carrie a Harry sa mi vryli do srdca a je ťažké skončiť tento príbeh, pretože ho milujem (neviem ako vy :D).
PS: ospravedlňujem sa že kapitola nebola aj keď som sľubovala ale bola som chora, presne od Vianoc a nevedela som o sebe, takže som nebola schopná napísať kapitolu. Snáď to pochopíte. Každopádne vyjadrite sa v komentároch. Vždy potešia.
Love ya all
diuska01
YOU ARE READING
Ľadový Bozk
RomanceTakže to si ty. To dievča, ktorému som dnes zachránil život." ,,Áno to som ja." Prikývla som zahambene. Sklopila som pohľad. ,,Takže....." začal. ,,Takže čo?" Spýtala som sa ho? ,,Nepoďakuješ mi?" ,,Mala by som?" ,,Si nejaká drzá." Zasmial sa. ...