Odišiel. Bez jediného slova. Povedal moje meno a odišiel. Stále nechápem ako mi to mohol spraviť. Len pre peniaze.....
,,A sme tu sami." Povedal slizkým hlasom Garley.
,,Ešte krok a za seba neručím!" Zakričala som na neho. Zastal a nadvohol obočie.
,,Čo maličká.... myslíš, že sa ťa bojím?" Zasmial sa.
,,Kľudne môžem kričať, minimálne to bude počuť vaša žena. Ale tak čo, ona asi o vás vie." Povedala som ľahostajne.
,,Opovážiš sa!" Zvýšil hlas. ,,Moja žena o tom nesmie vedieť!"
,,Oooo. Takže ona nevie o tom, že ste pedofil a znásilňujete dievčatá..." zasmiala som sa.
,,Pre dnes máš, šťastie Benettová." Povedal a šiel za mňa ku dverám. Počula som ich otvorenie. ,,Uvidíme sa zajtra." Pošepkal mi do ucha a pohladil ma po vlasoch.
,,Prestaňte!" Zakričala som na čo moje líce zacítilo štiplavú bolesť. Strelil mi facku.
,,To aby si sa naučila, že nemáš kričať, keď idem za ženou." Dvere sa zavreli a kľúč sa otočil v zámke. Bola som tu už len ja. V miestnosti so slabým svetielkom a jedným oknom. V rohu pivnice bola matrac s dekou. Na druhej strane bol nejaký lavór, vedľa ktorého bol toaletný papier. To akože mám do tohoto srať? Nie ďakujem.
Neviem koľko je hodín, no podľa toho čo vidím vonku je jednoznačne večer. Prechádzam sa hore- dolu po "izbe" a rozmýšľam čo robiť. Ani mobil, ani kniha, ani spoločník. Nič. Sadnem si na matrac. No nevydržím sedieť dlho. Stále nechápem prečo by toto celé Garley robil. Z pomsty? Ale akej, nič som mu nespravila. Dokonca som nikomu nepovedala o tom, čo robil s mojou najlepšou kamarátkou Kate na wc-kách. Som zvedavá koľko ma tu chce držať. Deň, týždeň, mesiac, rok, večnosť..... alebo dokým si nesplní to, prečo ma uniesol.
Na chvíľu sa zamyslím nad mamou. Ako si chudera myslí, že s Harrym dorazíme do nemocnice za Codym. Ako sa bude báť o mňa, keď ma neuvidí doma. Zavolá políciu, ktorá to nevyrieši. A pritom hlavný vynník bude rovno pred nimi. Bude sa usmievať akoby sa nič nestala a svoje peniaze minie na to štúdium.
Vždy chcel byť lekár. Chcel zachraňovať životy druhým. A teraz sa mu to všetko splní. Čo ak mi Cody chcel vtedy v nemocnici povedať o tomto. O všetkom čo sa stane a o Jakeovi. On to vedel. Garley musel prísť za Jakeom do kaviarne a Cody tam musel byť. Musel to počuť. Chcel niečo spraviť, chcel mi to povedať a keď sa dozvedel, že idem s Jakeom preč, tak tomu chcel zabrániť, pretože nevedel kedy sa to má odhrať. A zatiaľ čo Jake bol so mnou v Chicagu, Garley sa snažil zbaviť môjho brata. Vedel, že by mi to povedal a tak to chcel celé prekaziť. A podarilo sa mu to. Teraz mi ti všetko pekne do seba zapadá. Toto všetko bola len jedna veľká sprostá hra, ktorá sa ešte nekončí, ale vopred viem, že víťazom budem ja!Čafko darlings♡ taaaaaak a máme tu krátku kapitolu, no dúfam, že sa páčila. Mnohým z vás som sľúbila kapitolu už minule, no buď som zabudla, alebo som v danej chvíli nemala čas. Tak vám ju pridávam teraz. A čo hovoríte na školu? V ktorom ste ročníku?
diuska01
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ľadový Bozk
RomanceTakže to si ty. To dievča, ktorému som dnes zachránil život." ,,Áno to som ja." Prikývla som zahambene. Sklopila som pohľad. ,,Takže....." začal. ,,Takže čo?" Spýtala som sa ho? ,,Nepoďakuješ mi?" ,,Mala by som?" ,,Si nejaká drzá." Zasmial sa. ...