♥Rozdział 3♥

3.1K 158 14
                                    

  -Zamknij się, nie moja wina, że tak nawijacie o tym gównie Merry..-Powiedziałam cicho i wszyscy wybuchnęliśmy śmiechem.  

Po chwili usłyszeliśmy wołanie jakiejś dziewczyn kojarzyła mi się z Chloe ale nie byłam do końca pewna.

-Kto to ?-Zapytała Pati.

-Nie bądź taka ciekawska ciotko.-Powiedziałam.

-Miła jesteś.-Odezwał się Devries i uśmiechnął do mnie.

-Zawsze tak do siebie mówimy..-Powiedziałam pod nosem.

-Nie chciał byś jej widzieć w akcji jak jest mega wkurzona, serio..-Odezwała się Kate i zaśmiała.

-To aż tak źle.-Pyta się Lenehan.

-Nie..-Mówię.

-Oprócz tego, że raz jak jakiś chłopak z naszej klasy chciał cię na siłę pocałować to ty mu w ryja przyjebałaś.-Powiedziała Wika i wszyscy zaczęli się śmiać.

-No to takiej dziewczyny to pozazdrościć.-Powiedział Leo.

-Nie mam chłopaka dla twojej świadomości.-Prychnęłam.

-No to czemu nie chciałaś, żeby cię pocałował ?-Spytał Charls.

-Kurwa jakiś oblech to był ogarniasz ?-Spytałam.

-Ogarniam.-Zaśmiał się Charlie.

-W sumie to on był przystojny.-Odezwała się Paulina.

-Już myślałam, że umarłaś.-Powiedziała Pati.

-Dzięki..-Odpowiedziała Paula.

W pewnym momencie znów usłyszeliśmy wołania, które były coraz bliżej, nagle moim oczom ukazała się Chloe dziewczyna Charlsa a za nią pewnie.. nie Leo nie mówił, że ma dziewczynę, ale w sumie też nie musiał, była to wysoka blondynka.

-A kto to ?- Zapytała po chwili Chloe i przytuliła się do Charlsa, a ta druga dziewczyna wyglądała na miłą, stanęła obok bruneta.

-Dziewczyny się trochę zgubiły.-Odpowiedział Charlie.

-Nigdy was tu nie widziałyśmy.-Powiedziała ta druga.

-Polki.-Odpowiedział Devries.

-Ooo, zawsze marzyła mi się przyjaciółka Polka, one są ładne a tu mamy dowód.- wskazała na mnie i na dziewczyny Chloe.

-Jak macie na imię?-Zapytała blondynka, której imienia jeszcze nie znam ale powiem szczerze, że jest naprawdę miła.

-Um..No ten ja jestem Alex, ta obok to Kasia ale mówimy na nią Kate, Wiktoria, Paulina i Paulina na którą mówimy Pati.-Powiedziałam.

-Jesteś Polką a masz imię z zagranicy.-Spytała Chloe.

-Moja mama tak chciała mówiła, że jej te imię zawsze się podobało.-Odpowiedziałam i się uśmiechnęłam.

-Ej nie chcę wam przerywać...-Powiedział cicho Devries..-Ale cholera tu jest inwazja blondasków czy co ? Te ciemne blondynki prócz Alex a w typowi blondyni..-Przerwałam mu.

-Mamy się bać ?-Powiedziałam śmiejąc się.

-Wyjęłaś mi to z ust.-Uśmiechnął się Leo.

-Cieszcie się jesteście wyjątkowi.-Odpowiedział Charlie.

-Ej no bo tu żadna z dziewczyn nie zna mojego imienia.-Wreszcie odezwała się ta przyjaciółka Chloe.

-No to ten ja się nazywasz.-Spytała Pati.

-Ty cioto ona właśnie chciała się przedstawić, myśl to pogadamy moja mordo.-Powiedziałam.

-No więc mam na imie Sonny a Alex to zawsze tak sie odzywa ?-Spytała Sonny.

-Ona wręcz uwielbia się tak odzywać.-Powiedziała Kate.

-Ej kto tu jest najmłodszy tak w ogóle?-Spytał po chwili Charlie.. O NIE !! KURWA A JUŻ MYŚLAŁAM, ŻE NIE ZAPYTA NO KTO JEST NAJMŁODSZY NO JA HOLA JOLS JA !!

-Sonny ile masz lat ?-Spytała Paula.

-No jestem w wieku Leo czyli 16.-Odpowiedziała.

-No to macie odpowiedz kto jest najmłodszy..-Wymruczałam pod nosem i zasłoniłam się swoją czapką ''wpierdolką'' z adidas taki szapn no jols XD

-Co ty tam powiedziałaś ?-Spytała się Kate.

-Zamknij. się.-Powiedziałam przez zęby, nigdy nie chciałam, żeby ktoś wiedział kiedy się urodziłam no bo tak teraz w tym gronie jestem najniższa i takie tam i jeszcze, że najmłodsza?

-No powiedz moja droga no..-Dorczyła się ze mną Kate.

-UGH, no ten najmłodsza jestem ja, pasi powiedziałam.

-Dlaczego boisz się gadać, że jesteś najmłodsza ?-Spytała Sonny.

-No bo ogarniasz jesteś taka niska i w ogóle i do tego najmłodsza.-Powiedziałam.

-Ale do tego słodka.-Powiedział Leo i mnie przytulił, przypominam on był cholerka bez koszulki więc LASKI MOJE WPIERDOLASKI ZAWAŁ NA MIEJSCU,ale ogólnie zarumieniła się i zasłoniłam czapką.

-I tak widziałem te rumieńce, słodka jesteś serio.-Powiedział i bardziej się do mnie przytulił a reszta się zaśmiała.


***************************************

JOLS WITAM WSZYSTKICH MOICH NAJSKÓW JUTRO JESZCZE POJAWI SIE ROZDZIAŁ A TERAZ SPADAM BO SIĘ ŹLE MEGA CZUJE LEDWO PISAŁAM TEN ROZDZIAŁ ALE CHCIAŁAM JUŻ DZIŚ GO WSTAWIĆ I TAKIE TAM XDD 


600 SŁOW JOLS NO TO DOBRANOC CZY TAM DZIEN DOBRY NIE WIEM KEDY TO KTO CZYTA ALE OK BAJS XDD


WIKAXOOX♥

You are my princess L.D 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz